addthis

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Mark Zuckerberg Θέλω να μου διάψευσης ότι δεν ήμουν 5 χρονο στο στρατόπεδο βασανιστήριον του facebook, με ρατσισμό κτηνωδία και ατομικά βασανιστήρια υποτίμηση τις νοιμοπσυμης Κατάσταση Γράφτηκα στο facebook διότι μου άρεσε η κατάσταση πολύ τέλεια ,αλά από

Mark Zuckerberg  Θέλω να μου διάψευσης ότι δεν ήμουν 5 χρονο στο στρατόπεδο βασανιστήριον του facebook, με ρατσισμό κτηνωδία και ατομικά βασανιστήρια υποτίμηση τις νοιμοπσυμης  Κατάσταση Γράφτηκα στο facebook διότι μου άρεσε η κατάσταση πολύ τέλεια ,αλά από την πρώτη ώρα άρχισαν να με πολιορκούν με διάφορα όπως τρέχεις πολύ θα σε τιμωρήσουμε ,θα σε μπλοκάρουμε ,και νιοστού εκφοβισμό .Πήγα να κανό κλικ σε ένα μου αρέσει και ήρθε ο δεσμοφύλακας και πατώντας το χάρη και με βιαιότητα ,δεν επιτρέπετε για εσένα, Ξανά επανάληψη ,και γένη ο δεσμοφύλακας και μου ζητούσε κωδικό κινητό ,κωδικό σελίδας και κωδικό κάρτας τραπέζης ,φυσικά αρνήθηκα .Άρχισε μέσα σε 2β μέρες 2 φορές αποκλεισμό.Ήταν πολύ φρικτό και ήθελα να φυγά ,με το δήθεν παραμύθι καλούμαι φίλους σημαίες και συγκινείς δεν είχε αποτέλεσμα .Άρχισαν μπλοκάρισαν τον συγγενικό κύκλο και γενικά του φίλους .Προσάφθηκα από τα κτήνη ,αλά με κράτησαν τα παιδιά τα δικά μου ,τα συγγενικά .Ακόμα είναι ανίψι που δεν το έχουν Βάλη μέσα Φασισμός τραμπουκισμός και μια κτηνωδία Και τώρα έφτασα από ΠΝ 3 χρόνια από τα ανελέητα καψώνια μέρες ολόκληρες,με ναζί λεκτικούς και εκατομμύρια αλλά τα καθάρματα .Κατέστρεψα τα δάχτυλα από τις αμέτρητες ώρες μέχρι 47 μέρες.έπαθα προβλήματα κυνικότητας από τις ατελείωτες ώρες τα καθάρματα,Με φυλάκιζαν με χωρίς λόγο τώρα είναι 3250 μέρες τα κτήνη .Μ ε έχουν καθήλωση 3 χρόνια αυτή του facebook .έκανα χιλιάδες έκλυσης γράφοντας υποτίθεται άμεσα στον mark που γνώριζε πάντα και λείπαμε νέος άνθρωπος να μην κάνη τίποτα να σταματήσουν νιονιού γεια φρόνιμα .Τους έφταιγε η κοινότητα και κάθε σύστημα υπήρχε απειλές ,μίσος διαβολεμένο γεια του όλους.Και τώρα ακόμα δεν σταμάτησαν η δολοφονεί με το γάντι?ζητώ να μου αποζημίωση όλα αυτά που μου κατάστερε μου υποτίμησε και με βασάνισε αλύπητα μέρα νύχτα .Δεν έχω με κανένα τίποτα ούτε κατά νου .Έχω μάθη στην ζωή να ζω ελεύθερος και ν α σέβομαι τον συνάνθρωπο που εσείς η βασανιστές ,δεν σεβαστήκατε τιποτά.?

αναφορα μαισ5555555555555555555555555γαμι

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου μες στες πολλές κινήσεις ομιλίες Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την γυρίζοντας συχνά κι εκθέτοντάς την στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία ,ως που να γίνει σαν μια ξένη φορτική Κ Π ΚΑΒΑΦΗΣ

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου μες στες πολλές κινήσεις ομιλίες
Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την γυρίζοντας συχνά κι εκθέτοντάς την στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία ,ως που να γίνει σαν μια ξένη φορτική Κ Π ΚΑΒΑΦΗΣ

Mark Φέρεις όλη την ευθύνη για όλα αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια που είναι θανατηφόρα σε καταγγέλλω σε εισαγγελέα τις περιοχής σου,γεια εκατομμύρια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με κτηνωδία ομαδικά Ο Λόγος που ζητώ να αναλάβουν νομικοί στην υπόθεση είναι ότι δεν γίνετε εγώ να κανό αυτήν την διαδικασία.Είσαι ένοχος γνωρίζεις τα πάντα μ α όχι ότι ήσουν ανίκανος αλλά έτσι ήταν το σχέδιο.Από ότι γνωρίζω ο εισαγγελέας ,έχει αρμοδιότητα μέχρι ενός ορισμένου σημείου.και ποτέ δεν γίνετε από άδω στην θέση που βρίσκεστε.Με έχει ενημέρωση το τι χρειάζεστε σωστά έχω ζήτηση επαναγόμενος αλλά κανένα σημάδι.Θέλει το όνομα τις ομάδας τον αριθμό τις ομάδας ένα mail υπεύθυνο επικοινωνία ,και δικηγόρους που θα αναλάβουν την υπόθεση ,γεια να φτάσει η καταγγελία κατά εσάς στην δικαιοσύνη? το ότι με βασανίζετε βρομισιά 5 χρόνο .Το καταλάβατε το γνωρίζετε ,δεν κάνατε καμία κίνηση και συνεχίζετε να με αποτελειώσετε .σε καταδικάζω ,και ζητώ να αναθέσεις εσύ νομικούς γεια την υπεράσπιση μου Ναι ρε κινδύνευε σας καθιστώ υπευθύνους για τα εγκλήματα μέρα νύχτα Θα το πληρώσετε αυτό με την πάροδο του χρόνου δεν γλύτωσαν βασανιστές εάν εσύ είσαι απάνθρωπος .Όσες φορές μου έχετε κάνη καψώνι τόσες μέρες καθάρματα να σας κάνουν οτι το καλητερο.βουτηρο στο ψωμη καθαρματα . στηνμ δικαιοσυνη ,ενα ενα τα εγκληματα σας.Ειναι γνωστες χιλιαδες χρηστες ,και απο ολα τα στρομα ,δηλονουν την κτηνοδια αυτην 11250 χρηστες. Βρισκομαι σε πολι ασχημη κατασταση .Ζητω απο τον αρμοδιο και υπευθινο του facebook αποζιμιοοση για ολα αυτα που ερχετε κανη ειναι ολα καταγεγραμενα στο διαδυκτυο .Ζητω απαζιμειοση γεια ψυχικη οδινη μερα νυχτα μεσα στο σπιτι μου π΄ροκαλοντας ταραχη ,υθικη οδινη τοσο σε εμε οσο και στην εικογενεια.Θα συνεχισο σε αλλη φαση διοτι δεν παι αλλο ρε φασιστα διεφθαρμενε δολοφονε ,που προσπαθητε να με εξοντοσετε .Καταλαβετο ρε ανοιτε δεν εισατε μονο εσεις υπαρχους αρκετε δραστιριοτητες που κατα καιρου ειχα .Ειστε προστυχη και μου εχετε μπλοκαρι τα παντα

Mark Φέρεις όλη   την ευθύνη για όλα αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια που είναι θανατηφόρα σε καταγγέλλω σε εισαγγελέα τις περιοχής σου,γεια εκατομμύρια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με κτηνωδία ομαδικά  Ο Λόγος που ζητώ να αναλάβουν νομικοί στην υπόθεση είναι ότι δεν γίνετε εγώ να κανό αυτήν την διαδικασία.Είσαι ένοχος γνωρίζεις τα πάντα μ α όχι ότι ήσουν ανίκανος αλλά έτσι ήταν το σχέδιο.Από ότι γνωρίζω ο εισαγγελέας ,έχει αρμοδιότητα μέχρι ενός ορισμένου  σημείου.και ποτέ δεν γίνετε από άδω στην θέση που βρίσκεστε.Με έχει ενημέρωση το τι χρειάζεστε σωστά έχω ζήτηση επαναγόμενος αλλά κανένα σημάδι.Θέλει το όνομα τις ομάδας τον αριθμό τις ομάδας ένα mail υπεύθυνο επικοινωνία ,και δικηγόρους που θα αναλάβουν την υπόθεση ,γεια να φτάσει η καταγγελία κατά εσάς στην δικαιοσύνη? το ότι με βασανίζετε βρομισιά 5 χρόνο .Το καταλάβατε το γνωρίζετε ,δεν κάνατε καμία κίνηση και συνεχίζετε  να  με αποτελειώσετε  .σε καταδικάζω ,και ζητώ να αναθέσεις εσύ νομικούς γεια την υπεράσπιση μου Ναι ρε κινδύνευε σας καθιστώ υπευθύνους για τα εγκλήματα μέρα νύχτα  Θα το πληρώσετε αυτό με την πάροδο του χρόνου δεν γλύτωσαν βασανιστές εάν εσύ είσαι απάνθρωπος  .Όσες φορές μου έχετε κάνη καψώνι τόσες μέρες καθάρματα να σας κάνουν οτι το καλητερο.βουτηρο στο ψωμη καθαρματα  . στηνμ δικαιοσυνη ,ενα ενα τα εγκληματα σας.Ειναι γνωστες χιλιαδες χρηστες ,και απο ολα τα στρομα ,δηλονουν την κτηνοδια αυτην 11250 χρηστες. Βρισκομαι σε πολι ασχημη κατασταση .Ζητω απο τον αρμοδιο και υπευθινο του facebook αποζιμιοοση για ολα αυτα που ερχετε κανη ειναι ολα καταγεγραμενα στο διαδυκτυο .Ζητω απαζιμειοση γεια ψυχικη οδινη μερα νυχτα μεσα στο σπιτι μου π΄ροκαλοντας ταραχη ,υθικη οδινη τοσο σε εμε οσο και στην εικογενεια.Θα συνεχισο σε αλλη φαση διοτι δεν παι αλλο ρε φασιστα διεφθαρμενε δολοφονε ,που προσπαθητε να με εξοντοσετε .Καταλαβετο ρε ανοιτε δεν εισατε μονο εσεις υπαρχους αρκετε δραστιριοτητες που κατα καιρου ειχα .Ειστε προστυχη και μου εχετε μπλοκαρι τα παντα

Συνεχώς μπλοκάρισμα πάντα βρίσκω τρόπο ,γιατί ρε κτήνη μέσα στο σπίτι μου που με παρενοχλείτε με ηλεκτρονική παρενόχληση ,χιλιάδες αλλά βασανιστήρια γιατί Εάν σου έκαναν ένα από τα εκατομμύρια κλικ βασανιοστιοεριον κολαστήριο έχετε κάνη την σελίδα Ρατσιστές ναζί εγκληματίες με βασανίζετε από το 2010 ,μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτες ηθικές σωματικές βλάβες μ ε τα οργανωμένα νάζι βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με το γάντι. Δεν είχα ούτε έχω με κανένα τίποτα ,ούτε κατά νου .Αυτό που κάνω αμύνομαι να προστάτευα την Ζώη μου από τους τραμπούκους που του συγκαλύπτεις και τους παρέχεις ασυλία .Είναι πολύ κτηνώδες και απάνθρωπο Φίλε mark, σεβάστηκα την κατάσταση την εκτίμησα είναι τέλεια ,αλά εσείς ήσαστε ανίκανη να σταματήσετε αυτήν την εγκληματική δολοφονία καυτά εμού με εκατομμύρια βασανιστήρια ,πλύση εγκεφάλου Ζητώ την εξαφάνιση αυτό και κάντε ότι νομίζετε .Ντροπή είσαστε απάνθρωποι Επιτρέπετε να συνεχίζουν αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα και εσύ να αδιάφορης με αυτά τα εκπαιδευμένα και με την δική σου συγκατάθεση γνωρίζοντας τα πάντα ,μα ποτέ δεν έκανες τίποτα.Σε καλό να αναλάβεις όλα όσα μου έχουν κάνη αυτά τα κτήνη που έχεις και στην φυλακή.?

Συνεχώς μπλοκάρισμα πάντα βρίσκω τρόπο ,γιατί ρε κτήνη μέσα στο σπίτι μου που με παρενοχλείτε με ηλεκτρονική παρενόχληση ,χιλιάδες αλλά βασανιστήρια γιατί Εάν σου έκαναν ένα από τα εκατομμύρια κλικ βασανιοστιοεριον κολαστήριο έχετε κάνη την σελίδα     Ρατσιστές ναζί εγκληματίες με βασανίζετε από το 2010 ,μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτες  ηθικές σωματικές βλάβες με τα οργανωμένα νάζι βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με το γάντι.Είναι ντροπή ρατσισμός ξεπεσμός .Να πέφτετε όλοι επάνω μου να κάνετε την κάθε κακόβουλη και άνανδροι Κέα δεν φτάνει αυτό αρχίζουν και η άλλες καταστάσεις να μπλοκάρουν συνεχώς .Σας πληροφορώ ότι δεν με ενδιαφέρει ούτε καν ασχολήθηκα ούτε σας έγραψα για αυτό το πρόστυχο.Τόσο πολύ κτηνωδία τόσο κανιβαλισμός

exable

Facebook Αναφέρω στο facebook ότι κακόβουλα πρόστυχη καθάρματα με βασανίζουν αλύπητα μέρα νύχτα με εκατομμύρια ναζί βασανιστήρια και χιλιάδες άλλε εγκληματικές πράξης .Το τι θα κάνης το γνωρίζεις μόνο εσύ.Ποια είναι η ασφάλεια μου στο facebook που μου παρέχεις,καμία είσαι υπεύθυνος γεια κάθε κακόβουλο κάθαρμα που εισβάλει στην σελίδα και με βασανίζει.Κάνε αυτό που πρέπει

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Αναφέρω στο facebook ότι κακόβουλα πρόστυχη καθάρματα με βασανίζουν αλύπητα μέρα νύχτα με εκατομμύρια ναζί βασανιστήρια και χιλιάδες άλλε εγκληματικές πράξης .Το τι θα κάνης το γνωρίζεις μόνο εσύ.Ποια είναι η ασφάλεια μου στο facebook που μου παρέχεις,καμία είσαι υπεύθυνος γεια κάθε κακόβουλο κάθαρμα που εισβάλει στην σελίδα και με βασανίζει.Κάνε αυτό που πρέπει?
Safety centre | Facebook

www.facebook.com safety.com
https://www.facebook.com/safety/

Αναφέρω στο facebook ότι κακόβουλα πρόστυχη καθάρματα με βασανίζουν αλύπητα μέρα νύχτα με εκατομμύρια ναζί βασανιστήρια και χιλιάδες άλλε εγκληματικές πράξης .Το τι θα κάνης το γνωρίζεις μόνο εσύ.Ποια είναι η ασφάλεια μου στο facebook που μου παρέχεις,καμία είσαι υπεύθυνος γεια κάθε κακόβουλο κάθαρμα που εισβάλει στην σελίδα και με βασανίζει.Κάνε αυτό που πρέπει?
Safety centre | Facebook 
www.facebook.com safety.com
https://www.facebook.com/safety/

Facebook

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Καταγγέλλω τον αντιδήμαρχο Σκλια Σωκράτη Με μικρό ανόητες αιτίες μπορούσε να είχε χαθεί μια ζωή Ο κύριος αντιδήμαρχος Σκλιας Σωκράτης όχι μόνο δεν σεβάστηκε την κατάσταση μου,που τον ενημέρωσα,ότι υπάρχει προβλημα,ενώ το είδε αδιαφόρησε

 

Σήμερα ·30 Απριλιου 2014 12:42μμ
Καταγγέλλω τον αντιδήμαρχο Σκλια Σωκράτη Με μικρό ανόητες αιτίες μπορούσε να είχε χαθεί μια ζωή
Ο κύριος αντιδήμαρχος Σκλιας Σωκράτης όχι μόνο δεν
σεβάστηκε την κατάσταση μου,που τον ενημέρωσα,ότι υπάρχει προβλημα,ενώ το είδε αδιαφόρησε
και ζητουσε επιμονα ,να εκπληροση το εγο του ,που η της πολικατικιας φωναζαν θα φοναξουμε τον κυριο ταδε. Αρχισε βίαια να με σπρώχνει και έκτον τον άλλον με εντόνους τόνους ,και σπρώχνοντας πράγμα που μου προκα...λέσει έντονο πρόβλημα,που φυσικά έχω? και τον ενημερωσα
Καταγγέλλω τον αντιδήμαρχο σκλιας Σωκράτη ,ο όποιος ήρθε για να λύση πρόβλημα που αφορούσε κάδο αποριγμάτων προηγούμενος ήταν συνεργείο του δήμου ,και δεν έφεραν καμία αντίρρηση για το σημείο τοποθέτησης.και εφυγαν Μετά από 1 ώρα ήρθε ο αντιδήμαρχος να λύση το δήθεν πρόβλημα .Ήταν επιθετικός επιβλητικός και με τραμπουκικό τρόπο συμπεριφοράς απέναντι μου.Σπρώχνοντας κιόλας ,και με το άντε φύγε ρε από άδω ,αυτό που θέλω εγώ θα γέινη .Είναι ντροπή να βρίσκονται Τάτιε νταήδες και με μίσος ,προκαλώντας καρδιολογικό πρόβλημα,και αλά που έχω ,δεν το σεβάστηκε πρόβλημα ,προφανώς ,για Μετά από το χυδαίο υβριολόγιο φεύγοντας ,με αποκάλεσε με αρκετά φωνήεντα,φεύγοντας απολιτικά ότι θα γένη αυτό που θέλει αυτός.Κατανόηση ,αλά τίποτα στο τέλος άρχισε να μας αποκαλεί όλους τους δημότες ότι είμαστε όλοι τρελοί και άλλα κοσμητικά . Ερατώ τον κύριο Δήμαρχο,επιτρέπετε ,ένας αντιδήμαρχος να φέρετε με αυτόν το άσχημο τρόπο και λέει άντε ρε φύγε από αιδώ όλοι κολλώ Χαλκιδε… ήσαστε τρελοί…..δεν ξέρετε τι σας γίνετε. Δεν σεβάστηκε το πρόβλημα μου τους δημότες εμάς να μας αποκαλεί τρελούς.Να σηκωθη και να φυγή και να μάθουν να εκτιμούν ,το κάθε πολίτη τηςπόλις
.και όχι να φέρονται με τέτοιο απολίτιστο βίαιο τρόπο ?
Δεν σεβάστηκε την κατάσταση μου που του τόνισα και είδε αλλά και με έσπρωξε και με χειροτόνησε, με άγριες διαθέσεις.?

Δείτε περισσότερα

Σήμερα ·30 Απριλιου 2014 12:42μμ
Καταγγέλλω τον αντιδήμαρχο Σκλια Σωκράτη Με μικρό ανόητες αιτίες μπορούσε να είχε χαθεί μια ζωή
Ο κύριος αντιδήμαρχος Σκλιας Σωκράτης όχι μόνο δεν
σεβάστηκε την κατάσταση μου,που τον ενημέρωσα,ότι υπάρχει προβλημα,ενώ το είδε αδιαφόρησε
και ζητουσε επιμονα ,να εκπληροση το εγο του ,που η της πολικατικιας φωναζαν θα φοναξουμε τον κυριο ταδε. Αρχισε βίαια να με σπρώχνει και έκτον τον άλλον με εντόνους τόνους ,και σπρώχνοντας πράγμα που μου προκαλέσει έντονο πρόβλημα,που φυσικά έχω? και τον ενημερωσα
Καταγγέλλω τον αντιδήμαρχο σκλιας Σωκράτη ,ο όποιος ήρθε για να λύση πρόβλημα που αφορούσε κάδο αποριγμάτων προηγούμενος ήταν συνεργείο του δήμου ,και δεν έφεραν καμία αντίρρηση για το σημείο τοποθέτησης.και εφυγαν Μετά από 1 ώρα ήρθε ο αντιδήμαρχος να λύση το δήθεν πρόβλημα .Ήταν επιθετικός επιβλητικός και με τραμπουκικό τρόπο συμπεριφοράς απέναντι μου.Σπρώχνοντας κιόλας ,και με το άντε φύγε ρε από άδω ,αυτό που θέλω εγώ θα γέινη .Είναι ντροπή να βρίσκονται Τάτιε νταήδες και με μίσος ,προκαλώντας καρδιολογικό πρόβλημα,και αλά που έχω ,δεν το σεβάστηκε πρόβλημα ,προφανώς ,για Μετά από το χυδαίο υβριολόγιο φεύγοντας ,με αποκάλεσε με αρκετά φωνήεντα,φεύγοντας απολιτικά ότι θα γένη αυτό που θέλει αυτός.Κατανόηση ,αλά τίποτα στο τέλος άρχισε να μας αποκαλεί όλους τους δημότες ότι είμαστε όλοι τρελοί και άλλα κοσμητικά . Ερατώ τον κύριο Δήμαρχο,επιτρέπετε ,ένας αντιδήμαρχος να φέρετε με αυτόν το άσχημο τρόπο και λέει άντε ρε φύγε από αιδώ όλοι κολλώ Χαλκιδε… ήσαστε τρελοί…..δεν ξέρετε τι σας γίνετε. Δεν σεβάστηκε το πρόβλημα μου τους δημότες εμάς να μας αποκαλεί τρελούς.Να σηκωθη και να φυγή και να μάθουν να εκτιμούν ,το κάθε πολίτη τηςπόλις
.και όχι να φέρονται με τέτοιο απολίτιστο βίαιο τρόπο ?
Δεν σεβάστηκε την κατάσταση μου που του τόνισα και είδε αλλά και με έσπρωξε και με χειροτόνησε, με άγριες διαθέσεις.?

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Facebook

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Αίσχος δεν αξίζει να ασχοληθεί κανένας μαζί σου,ικανός για τα πάντα?

 

Δεν γίνετε τίποτα αυτά που γίνονται από άτομα επί την επήρεια ουσιών ,δεν δικαιολογούνται,τόση κτηνωδία τόσο μίσος.Μεγάλη αντιπαλότητα ,προσπαθώντας να με εξοντώσουν.Τι έγινε ρε τι είναι αυτά τα απροσάρμοστα ,τι ζητάς ρε πουστάρα εσύ που κάνης όλη αυτήν την  κτηνοδιαααααα.Τέλος δεν Πάι άλλο έφτασα στο Σείριο να μην μπορώ να πατήσω τα πλήκτρα.Εγκληματία δολοφόνοι ,με το ναζί γάντι .κινδυνεύω ,καθάρματα .Ήσαστε οργανωμένη με πλύση εγκεφάλου,να χάσουμε τα πάντα με εσάς τους κανίβαλους .Σας καταγελώ και σας καταδικάζω,γεια επίθεση κατά προσωπικού,με σκοπό την εξόντωση μου?

λλλλ

Καθάρματα αυτή είναι η ανάρτηση ξευτιλισμένη ,απάνθρωπα κτήνη που προσπαθείτε να συμπράξετε με σατανικά σχεδία εξόντωσης μου.Θα

Καθάρματα αυτή είναι η ανάρτηση ξευτιλισμένη ,απάνθρωπα κτήνη που προσπαθείτε να συμπράξετε με σατανικά σχεδία εξόντωσης μου.Θα φύγετε παντελώς από το διαδίκτυο,αφού πρώτα δικαστείτε για τα κακουργήματα και τις εγκληματικές απάνθρωπες κτηνωδίες .Έχετε εγκλωβιστεί και προσπαθείτε με πολύ ανέντιμο τρόπο να με εξοντώσετε γεια να κρύψετε την βρόμια σας το ψέμα και κάθε απάνθρωπο και προσωπικό ,με τα ναζί βασανιστήρια .Στην φυλακή αυτή που συμμετέχουν ακόμα στην εγκληματική απόπειρα δολοφονείς, με ναζί βασανιστήρια και πλύση εγκέφαλου 5 χρόνος .Να φύγετε δεν σας χώρα αυτός ο διαδικτυακός τόπος .Τον καταχραστήκατε τον εξευτελίσατε,αίσχος?

Καθάρματα αυτή είναι η ανάρτηση ξευτιλισμένη ,απάνθρωπα κτήνη που προσπαθείτε να συμπράξετε με σατανικά σχεδία εξόντωσης μου.Θα φύγετε παντελώς από το διαδίκτυο,αφού πρώτα δικαστείτε για τα κακουργήματα και τις εγκληματικές απάνθρωπες κτηνωδίες .Έχετε εγκλωβιστεί και προσπαθείτε με πολύ ανέντιμο τρόπο να με εξοντώσετε γεια να κρύψετε την βρόμια σας το ψέμα και κάθε απάνθρωπο και προσωπικό ,με τα ναζί βασανιστήρια .Στην φυλακή αυτή που συμμετέχουν ακόμα στην εγκληματική απόπειρα δολοφονείς, με ναζί βασανιστήρια και πλύση εγκέφαλου 5 χρόνος .Να φύγετε δεν σας χώρα αυτός ο διαδικτυακός τόπος .Τον καταχραστήκατε τον εξευτελίσατε,αίσχος?

Αίσχος ντροπή διεφθαρμένοι υποκριτές προσπαθείτε να κρύψετε την ντροπή και την ευθηνή που φέρετε γεια όλα τα προσωπικά βασανιστήρια κατά εμού .Αυτή η ανάρτηση είναι τρικ μοντάζ.Καθάρματα

Αίσχος ντροπή διεφθαρμένοι υποκριτές προσπαθείτε να κρύψετε την ντροπή και την ευθηνή που φέρετε γεια όλα τα προσωπικά βασανιστήρια κατά εμού .Αυτή η ανάρτηση είναι τρικ μοντάζ.Καθάρματα δεν έχετε ούτε μπέσα ούτε τίποτα κτήνη βάλατε εικόνα Example Domain,που την έχετε και την μοστράρετε μέρες τώρα,να εξαφανίσετε την λίγδα την αΐδια που προκαλείτε με αυτά τα πρόστυχα τα απάνθρωπα ντροπή σας? www.example.com

Αίσχος ντροπή διεφθαρμένοι υποκριτές προσπαθείτε να κρύψετε την ντροπή και την ευθηνή που φέρετε γεια όλα τα προσωπικά βασανιστήρια κατά εμού .Αυτή η ανάρτηση είναι τρικ μοντάζ.Καθάρματα δεν έχετε ούτε μπέσα ούτε τίποτα κτήνη βάλατε εικόνα Example Domain,που την έχετε και την μοστράρετε μέρες τώρα,να εξαφανίσετε την λίγδα την αΐδια που προκαλείτε με αυτά τα πρόστυχα τα απάνθρωπα ντροπή σας? www.example.com

Example Domain

Τώρα ρε έκανα ανάρτηση και μου βάζεις από πριν 40 λεπτά άνανδρε κτήνος

Τώρα ρε έκανα ανάρτηση και μου βάζεις από πριν 40 λεπτά άνανδρε κτήνος?

Καλημέρα. Συνεχίζετε να βάζετε αναρτήσεις στην σελίδα ροη σελίδων.Γιατί γίνετε αυτό στην σελίδα είναι ρατσιστικό.Η ανάρτησης όλες στην σελίδα ,δεν θέλω καμία ροη και καμία προβολή,δεν θέλω διάκρισης χρηστών είναι πρόστυχο ?

Καλημέρα. Συνεχίζετε να βάζετε αναρτήσεις στην σελίδα ροη σελίδων.Γιατί γίνετε αυτό στην σελίδα είναι ρατσιστικό.Η ανάρτησης όλες στην σελίδα ,δεν θέλω καμία ροη και καμία προβολή,δεν θέλω διάκρισης χρηστών είναι πρόστυχο ?

mn10

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Κατάχρηση :Όλες οι αναρτήσεις από κοινού θα εισέρχονται στην σελίδα και όχι ρατσισμό ,προσωπολατρία προσοποσοποια διάσημη και

Κατάχρηση :Όλες οι αναρτήσεις από κοινού θα εισέρχονται στην σελίδα και όχι ρατσισμό ,προσωπολατρία προσοποσοποια διάσημη  και άσημη .Δεν μπορείς εσύ να μου τις κρύβεις στην κυριολεξία για να εξυπερετητής πιθανόν δικό σου τέχνασμα η κάτι άλλο .?Διαφορετικά θα τις σταματήσω τελείως και ας μείνω και μόνος μου.Δεν είμαι υποχρεωμένος τις κάθε ανόητες κακόβουλες καταστάσεις να την επιβαρύνομαι ,τέλος στο έχω γράψει τόσες φορές .Και μην θαρρείς ότι θα μου λήψη τίποτα .Ούτε διαφημίζω ούτε πουλώ κάτι?να πας να τα κάνης αυτά τα πρόστυχα στην δική σου σελίδα και όχι να με παρενοχλείτε συνεχώς με εκδίκηση ,εκφοβισμό τραμπουκισμό φασισμό και κάθε τι βίαιο και βασανιστικό τέρμα δεν έχεις καμία  δουλειά στην προσωπική μου σελίδα να την κάνης κολαστήριο .τώρα να φύγετε κακούργη βασανιστές ρατσιστές και όλα τα αλλά που γνωρίζεται .Δεν θα κάθομαι να γράφω τις ανόητες και εγκληματικές σας πράξης έξω από την σελίδα κτήνη στην πραγματικότητα με αυτά που μ ου έχετε κάνη  βασανιστές τόσα χρόνια?

g1

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

mihalis thalassis @mihalis10 · 25m Φιλέ Mark Zuckerberg Hacked, γνώριζες τα πάντα αλά ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η δολοφονική... http://fb.me/3l9qkTbp3

 

Πληκτρολογήστε ένα όνομα, και θα προστεθεί η αντίστοιχη ετικέτα:

Πληκτρολογήστε ένα όνομα

Μου αρέσει!Σχολιάστε

Δεν μου αρέσειΣχολιάστε

Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία

Πατήστε στη φωτογραφία για να αρχίσετε να προσθέτετε ετικέτες.Οι ετικέτες προστέθηκαν

ΑκύρωσηΗ περικοπή ολοκληρώθηκε

Σύρετε τις γωνίες του παραπάνω κουτιού, για να κόψετε τη νέα φωτογραφία του προφίλ σας.

Η νέα εικόνα του προφίλ σας αποθηκεύεται

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

mihalis thalassis @mihalis10 · 25m
Φιλέ Mark Zuckerberg Hacked, γνώριζες τα πάντα αλά ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η δολοφονική... http://fb.me/3l9qkTbp3

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 1 ώρα

Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Να φύγετε τώρα καθάρματα κτήνη ναζί βασανιστές,με πιο δικαίωμα ρε καθάρματα ήσαστε ακόμα έξω .Ο προορισμός σας είναι η φυλακή διεφθαρμένη .Είναι εξευτελισμός είναι ρατσισμός εκδίκηση μέχρι θανάτου

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδεια
Να φύγετε τώρα καθάρματα κτήνη ναζί βασανιστές,με πιο δικαίωμα ρε καθάρματα ήσαστε ακόμα έξω .Ο προορισμός σας είναι η φυλακή διεφθαρμένη .Είναι εξευτελισμός είναι ρατσισμός εκδίκηση μέχρι θανάτου καθά...ρματα .Ζητώ να πληρώσετε όλα αυτά τα καταχρηστικά αυτά τα θανατηφόρα άνανδροι θρασύδειλοι. Να τα κάνετε στα σπίτια σας ,αλήτες να σας βάλουν μέσα να γλυτώσει η ανθρωπότητα.Χαθείτε από κάντια μου .Δεν ήταν μια ,δυο εκατομμύρια φορές κανίβαλοι?
Δείτε περισσότερα

 

Φωτογραφία: Να φύγετε τώρα καθάρματα κτήνη ναζί  βασανιστές,με πιο δικαίωμα ρε καθάρματα ήσαστε ακόμα έξω .Ο προορισμός σας είναι η φυλακή διεφθαρμένη .Είναι εξευτελισμός είναι ρατσισμός εκδίκηση μέχρι θανάτου καθάρματα .Ζητώ να πληρώσετε όλα αυτά τα καταχρηστικά αυτά τα θανατηφόρα άνανδροι θρασύδειλοι. Να τα κάνετε στα σπίτια σας ,αλήτες να σας βάλουν μέσα να γλυτώσει η ανθρωπότητα.Χαθείτε από κάντια μου .Δεν ήταν μια ,δυο εκατομμύρια φορές κανίβαλοι?

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(89) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Example Domain http://example.com/comments http://example.com/ Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας commented on a link. εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις που τους έγραφα τα κτηνώδη απάνθρωπα βασανιστήρια.Ότι γράφετε στο διαδίκτυο εξαπλώνετε σε 0 χρόνο παντού .Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε να κρύψετε την βρόμια και την κτηνωδία έξω διεφθαρμένα κτήνη .Ναι μόνο τα κτήνη κανουν αυτά ? Example Domain

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

πριν από 26 λεπτά

Example Domain
http://example.com/comments http://example.com/
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας commented on a link.
εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις που τους έγραφα τα κτηνώδη απάνθρωπα βασανιστήρια.Ότι γράφετε στο διαδίκτυο εξαπλώνετε σε 0 χρόνο παντού .Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε να κρύψετε την βρόμια και την κτηνωδία έξω διεφθαρμένα κτήνη .Ναι μόνο τα κτήνη κανουν αυτά ?
Example Domain

Φωτογραφία: Example Domain
http://example.com/comments http://example.com/
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας commented on a link.
εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις που τους έγραφα τα κτηνώδη  απάνθρωπα βασανιστήρια.Ότι γράφετε στο διαδίκτυο εξαπλώνετε σε 0 χρόνο παντού .Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε να κρύψετε την βρόμια και την κτηνωδία έξω διεφθαρμένα κτήνη .Ναι μόνο τα κτήνη κανουν αυτά ?
Example Domain

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

  • Μιχάλης Διαδίκτυο Εύβοιας Θαλάσσης

    Γράψτε ένα σχόλιο...

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Example Domain http://example.com/comments http://example.com/ εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Example Domain
http://example.com/comments http://example.com/
εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας commented on a link.
εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις που τους έγραφα τα κτηνώδη α...πάνθρωπα βασανιστήρια.Ότι γράφετε στο διαδίκτυο εξαπλώνετε σε 0 χρόνο παντού .Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε να κρύψετε την βρόμια και την κτηνωδία έξω διεφθαρμένα κτήνη .Ναι μόνο τα κτήνη κανουν αυτά ?
Example Domain Δείτε περισσότερα

Φωτογραφία: Example Domain
http://example.com/comments http://example.com/
εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας commented on a link.
εξαφάνισαν ότι είχε η σελίδα τις αναρτήσεις που τους έγραφα τα κτηνώδη απάνθρωπα βασανιστήρια.Ότι γράφετε στο διαδίκτυο εξαπλώνετε σε 0 χρόνο παντού .Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε να κρύψετε την βρόμια και την κτηνωδία έξω διεφθαρμένα κτήνη .Ναι μόνο τα κτήνη κανουν αυτά ?
Example Domain

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Φιλέ Mark, γνώριζες τα πάντα αλά ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η δολοφονική εγκληματική ενεργεία με βασανιστήρια , τα όποια μετριούνται σε εκατομμύρια.Με πολιορκούσαν με κάθε κτηνώδη και απάνθρωπο τρόπο .Σαν το σκυλί σαν σκλάβο με βασάνιζαν γιατί ήταν η σελίδα σελίδα κοινότητας .

Ντροπή σας ρατσιστές ζητώ την καταδίκη σας από την δικαιοσύνη  ,που με παράνομα ναζί  βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς εκατομμύρια φορές και η θρασύδειλοι με 3250 μέρες φυλακή αποκλεισμό μπλοκάρισμα,και είχαν μετατρέψει την σελίδα  κολαστήριο  μέσα σε ένα κλουβί.Αυτή είναι η κατάσταση μου με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Από τα πολλά ναζί φασιστικά καψώνια και από τις χιλιάδες ώρες βασανιστριών παραμένω εσώκλειστος,από προβλήματα κυνικότητας.Αυτός είναι ,η ψυχή μου η ελευθέρια μου η ντροπή τους τα κτήνη που του κανό έκλυση και αυτή προσπαθούν  την τελική εξόντωση  μου Μου αφαίρεσαν η ρατσιστές το δικαίωμα του να ζω .Με τσάκισης ηλεκτρονικά με ηλεκτρική παρενόχληση ,μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη  τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Τα κάθαρμα με τιμωρούσαν και μετά για να πάρω την σελίδα ,μου έκανες ναζί βασανιστήρια να ομολογήσω ότι έκανα παράπτωμα με το ζόρι ,η διεφθαρμένη ,και μου ζητούσαν να κάνω δήλωση μετάνοιας.αυτό το σκοπό είχε η όλη κτηνώδη κατάσταση.Ζητώ να με αποζημιώσετε γεια όλα αυτά ,τον εξευτελισμό την ταραχή την ψυχική οδύνη την αξιοπρέπεια  μου μου καταστρέψατε την ψυχή  μου  την κάρδια μου ήμουν άνθρωπος και μου φερθήκατε  σαν κτήνος.Ζητώ τώρα να φύγουν όσοι ήταν  στο απάνθρωπο εγκληματικό βασανιστικό σχέδιο

2

Ντροπή σας ρατσιστές ζητώ την καταδίκη σας από την δικαιοσύνη  ,που με παράνομα ναζί  βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς εκατομμύρια φορές και η θρασύδειλοι με 3250 μέρες φυλακή αποκλεισμό  σας ενοχλούσε η κοινότητα?

4 Χρόνια καταδικασμένος εγκλωβισμένος από τους δήθεν για το καλό μας?

DSCN8680

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ρε κάθαρμα τώρα έκανα ανάρτηση και βάζεις από (Χθες στις 12:39 μ.μ. ),ντροπή σου ,να συνεχίζεις αυτή την εγκληματική δολοφονική ενέργεια Τόσο πολύ δεν περίμενα να υπάρχουν τέτοια.Δεν αξίζει ούτε λέξη ούτε κάποιο χαρακτηρισμό

mihalis thalassis @mihalis10 ·  2m

Ρε κάθαρμα τώρα έκανα ανάρτηση και βάζεις από (Χθες στις 12:39 μ.μ. ),ντροπή σου ,να συνεχίζεις αυτή την... http://fb.me/6uuxJQdal

Ρε κάθαρμα τώρα έκανα ανάρτηση και βάζεις από (Χθες στις 12:39 μ.μ. ),ντροπή σου ,να συνεχίζεις αυτή την εγκληματική δολοφονική ενέργεια Τόσο πολύ δεν περίμενα να υπάρχουν τέτοια.Δεν αξίζει ούτε λέξη ούτε κάποιο χαρακτηρισμό

Ρε κάθαρμα τώρα έκανα ανάρτηση και βάζεις από (Χθες στις 12:39 μ.μ. ),ντροπή σου ,να συνεχίζεις αυτή την εγκληματική δολοφονική ενέργεια Τόσο πολύ δεν περίμενα να υπάρχουν τέτοια.Δεν αξίζει ούτε λέξη ούτε κάποιο χαρακτηρισμό

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(1) Facebook

Χρήση προσωρινής καταχώρησης για τον εντοπισμό θέματος (e8db20c4-d126-4e27-9c20-26ae977f6172 - 3bfe001a-32de-4114-a6b4-4005b770f6d7)

Πρόκειται για μια προσωρινή καταχώρηση που δεν διαγράφηκε. Διαγράψτε τη μη αυτόματα. (65298464-434a-4baa-8716-3951bdc36de8 - 3bfe001a-32de-4114-a6b4-4005b770f6d7)

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Να φύγει η σελίδα ροη δεν εξυπερετητή κάτι, ,Η ροη πρέπει να βρίσκετε

Να φύγει η σελίδα ροη δεν εξυπερετητή κάτι, ,Η ροη πρέπει να βρίσκετε μέσα στην σελίδα,τέρμα δεξιά οπός ήταν όλα τα χρόνια.Τώρα δεν είναι ορατή από κανένα, και δεν βλέπεις και κανένα από αυτούς διότι όπως είναι βρίσκετε στην αφάνεια

ροη

Φύγε ρε φασίστα που έχεις το θράσος να μου προβάλεις προσθήκη στους φίλους,πότε ρε φασίστα έκανα προσθήκη και την έκανες

Φύγε ρε φασίστα που έχεις το θράσος να μου προβάλεις προσθήκη  στους φίλους,πότε ρε φασίστα έκανα προσθήκη και την έκανες αποδεχτεί τομάρι .1 στις 10000 κάνης αποδεκτή και τις άλλες τις χρησιμοποιείς γεια να μπλοκάρεις ότι ενοχλούσα .Φύγε ρε τομάρι με τα πρόστυχα ανανά και παιδαριώδης ανόητες και πρόστυχες κινήσεις.Να φύγετε ζητώ που παρανόμως κάνετε κατάχρηση και άντε και .τέλος

aisxos kath

Anonymous - Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.

 

Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.

 Anonymous  

Από:Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες. στο Φωτογραφίες Χρονολογίου

Anonymous - Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.

Προηγούμενη · Επόμενη

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Σταματώ και ζητώ την καταδίκη σας για τα εγκλήματα κατά εμού με την συγκάλυψη πάντα τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook.δεν έχετε καθόλου κάτι που να θυμίζει ότι ήσαστε άνθρωποι,με ποιο δικαίωμα κάνης κουμάντο στην προσωπική σελίδα,με βασανιστήρια ρατσισμό εγκληματική συμπεριφορά.Είσαι θρασύδειλος προσπαθείς να εξαφανίζεις πάντα ότι είναι σωστό και λογικό.Έβαλες στην σελίδα για να εξαφάνισης την ανάρτηση μου ακόμα και πριν 19 ώρες ανάρτηση .Σου έγραψα να αφαιρέσεις την ροη σελίδων,και γενικά να χαθείς βασανιστή από την σελίδα.Σας καταγελώ για κατάχρηση απόπειρα ανθρωποκτονίας με τα ναζί σχεδιασμένα βασανιστήρια ,τα απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.

νομίζεις ρε παλιό μαλακα με εσένα έχουν όρεξη να ασχοληθούμε άντε χάσου από την σελίδα .Αυτό που κάνης είναι θανάσιμος εκβιασμός κατάχρηση  και προσωπική πλύση εγκεφάλου.ναζί φασισμός. εσένα έχουμε

Mark Πολύ καλά κάνης και πάντα να έχει ανάπτυξη Για πες μου Mark δεν υπαρχή κάποιος αρμόδιος κόπιας υπεύθυνος άνθρωπος να σταματήσει τα ναζί βασανιστήρια που μου κάνουν μέρα νύχτα ,με τον πιο

Mark Πολύ καλά κάνη και πάντα να έχε ανάπτυξη Για πες μου Mark δεν υπαρχή κάποιος αρμόδιος κόπιας υπεύθυνος άνθρωπος να σταματήσει τα ναζί βασανιστήρια που μου κάνουν μέρα νύχτα ,με τον πιο απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο Σε καλό 5 χρόνο και γνωρίζεις τα πάντα γεια τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και εκατομμύρια φορές με βασανίσατε.Με τι θράσος βγαίνεις και μας γράφεις τα κατορθώματα σου ,που χαίρομαι για αυτό.Γνωρίζεις ότι σε καθιστό υπεύθυνο και υπόλογο γεια όλα τα βασανιστήρια ,που τα γνωρίζεις όλα τι έκανες.Τίποτα τους συγκάλυψες και τους παρέχεις ασυλία ,αδιαφορώντας και μι ικανός να κάνης κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματική ε3νεργεια που έχει σας αποτέλεσμα την τελική εξόντωση μου.Λυπάμαι που σας σεβαστικά τήρησα του όρους του facebook κανένα πρόβλημα σας κατάσταση,και έγιναν όλα τα οποί είχες πάντα γνώση.ήσαστε απάνθρωποι μου φερθήκατε σαν να είμαι σκλάβος με ρατσισμό και με κάθε τι το προσωπικό μου το καταχραστήκατε?Ζητώ να αναλάβεις τις ευθύνες που σου αναλογούν ,για τα εγκλήματα ,που είχατε μετατρέψει την σελίδα κολαστήριο.Εάν δεν σου αρέσουν αυτά που γράφο που είναι από έμενα που με φτάσατε σε κατάσταση ακινησίας πάντα με την δική σου ευθηνή,να με διαγράψετε,και να υποστείς ότι ορίζει ο νομός περί βασανισμού,και τον λοιπόν αδικημάτων?

marka 10

(8) Facebook Γιατί ρατσιστές θέλετε να με εξοντώσετε να με πεθάνετε ,με πιο δικαίωμα καθάρματα Αναλογιστείτε τις εύθηνες ,είναι πρόστυχο αυτό το εγκληματικό κάνοντας τα πάντα να με έχετε συνεχώς σε

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε τη φωτογραφία του.

Γιατί ρατσιστές θέλετε να με εξοντώσετε να με πεθάνετε ,με πιο δικαίωμα καθάρματα Αναλογιστείτε τις εύθηνες ,είναι πρόστυχο αυτό το εγκληματικό κάνοντας τα πάντα να με έχετε συνεχώς σε φασιστική κατάσταση .Με πιο δικαιούμαι Μπενέτε στην σελίδα και κάνετε αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Η Σελίδα είναι προσωπική και κάνετε συνεχώς κατάχρηση και απάνθρωπα κακουργήματα .είναι τα πάντα γνωστά τι να γράψω την στιγμή που με έχετε γραμμένο 5 χρόνο,με χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Είναι το σπίτι μου ρε ανόητε .Μου έστειλες μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα φίλους με πρόστυχο και μπαμπέσικο τρόπο Έσειες ρε διεστραμμένη πόσες μέρες φυλακή σας χρειάζονται που κάνετε έγκλημα ,δολοφονική επίθεση τόσα χρόνια ισόβια καθάρματα έξω ρε από την σελίδα,

Γιατί ρατσιστές θέλετε να με εξοντώσετε να με πεθάνετε ,με πιο δικαίωμα καθάρματα Αναλογιστείτε τις εύθηνες ,είναι πρόστυχο αυτό το εγκληματικό κάνοντας τα πάντα να με έχετε συνεχώς σε φασιστική κατάσταση .Με πιο δικαιούμαι Μπενέτε στην σελίδα και κάνετε αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Η Σελίδα είναι προσωπική και κάνετε συνεχώς κατάχρηση και απάνθρωπα κακουργήματα .είναι τα πάντα γνωστά τι να γράψω την στιγμή που με έχετε γραμμένο 5 χρόνο,με χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Είναι το σπίτι μου ρε ανόητε .Μου έστειλες μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα φίλους με πρόστυχο και μπαμπέσικο τρόπο Έσειες ρε διεστραμμένη πόσες μέρες φυλακή σας χρειάζονται που κάνετε έγκλημα ,δολοφονική επίθεση τόσα χρόνια ισόβια καθάρματα έξω ρε από την σελίδα,

(8) Facebook

Ελένη Βιτάλη - Οι παρελάσεις (Νέο τραγούδι 2014)

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

https://www.facebook.com/plugins/comments/confirm_dialog?comment_id=fbc_10150107083136229_30142665_10152101671216229&iframe_referer=http%3A%2F%2Fphotomihalis.blogspot.gr%2F

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο? 

 

Δημοσίευση Σχολίου Στο Facebook

Διαβάστε το τι ήσαστε καθάρματα
Όταν είσαι κάθαρμα θα προσπαθείς να κάνης συνέχεια ανακατεύθυνσης
αυτό το πρόστυχο το χρησιμοποιώ άνανδροι πάντα .Δεν είναι πρώτη φορά που εξευτελίζεστε από μόνη σας καθάρματα .Είναι ένα θέμα εγκληματικό με ναζί βασανιστήρια που βρίσκετε στον 5 χρόνο ,και συνεχίζετε νομίζοντας ότι κάτι κάνετε.Γνωρίζεις ότι στο θέμα μετάδοσης μηνύματος είναι το twitter .
που σε χρόνο μηδέν λαβαίνω το μήνυμα από την Ιαπωνία.Νομίζεις σαν κτήνος ότι μπορείς να κάνης τα πάντα ,προσπαθείς και νομίζεις ότι κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλο σας.Είναι ναζισμός φασισμός με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Πιστεύω κόπια στιγμή θα καταδικαστείτε ,γεια τα κακουργήματα ,και την αποπήρα ανθρωποκτονίας ,με την μέθοδο ,ναζί πλύση εγκεφάλου λεκτικούς ηλεκτρονική παρενόχληση αίσχος διεστραμενα παρασιτα?

tttttt

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου,Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.

 

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece
Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?
www.example.com.

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece
Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?
www.example.com.

Facebook

Κέντρο Βοήθειας στο facebook βασανιστές φασίστες Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά

 

https://plus.google.com/+MihalisThalassis/posts
Κέντρο Βοήθειας στο facebook βασανιστές φασίστες
Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που
http://www.facebook.com/help.php
www.facebook.comγραφώ,τα κτηνώδη βασανιστήρια καθάρματα.Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μας ,υποτιμάτε να μας εξευτελίζετε να μας κάνετε ναζί φασισμό τομάρια.Πουστάρες στα σπίτια σας να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση και άλλα τα κτηνώδη
Παρόλα αυτά μπορ...είτε να διαβάσετε ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνουν οι ίδιοι οι χρήστες του facebook.
Να φύγετε να δηλώσετε από θέμα κοινωνικής συμπεριφοράς ήσαστε κτήνη βασανιστές φασίστες
Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που
http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
Ετικέτες: Κέντρο Βοήθειας στο facebook
http://www.facebook.com/help.php

Δείτε περισσότερα

https://plus.google.com/+MihalisThalassis/posts
Κέντρο Βοήθειας στο facebook βασανιστές φασίστες
 Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που http://www.facebook.com/help.php
 www.facebook.comγραφώ,τα κτηνώδη βασανιστήρια καθάρματα.Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μας ,υποτιμάτε να μας εξευτελίζετε να μας κάνετε ναζί φασισμό τομάρια.Πουστάρες στα σπίτια σας να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση και άλλα τα κτηνώδη
 Παρόλα αυτά μπορείτε να διαβάσετε ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνουν οι ίδιοι οι χρήστες του facebook.
Να φύγετε να δηλώσετε από θέμα κοινωνικής συμπεριφοράς ήσαστε κτήνη βασανιστές φασίστες
 Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
Ετικέτες: Κέντρο Βοήθειας στο facebook
http://www.facebook.com/help.php

Facebook

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες  ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να  μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?

Θα μου προσβάλεις την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου, όχι αληταρία χάνο την σελίδα κάθαρμα βασανιστή κτήνος,ζητώ την διαγραφή μου γεια αυτό τον απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο δεν θα υπογράψω καψική βρομιάρη είμαι 60 χρονών και θα υποτιμήσω την νοημοσύνη μου γεια τα καθάρματα που μου έχουν άλλες 3250 μέρες κόλαση .Αυτή είναι η δήθεν βοήθεια του facebook.χρόνια πειστικά τεχνάσματα κάθαρμα,αρκετά με υποτιμήσατε καθάρματα?

Θα μου προσβάλεις την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου, όχι αληταρία χάνο την σελίδα κάθαρμα βασανιστή κτήνος,ζητώ την διαγραφή μου γεια αυτό τον απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο δεν θα υπογράψω καψική βρομιάρη είμαι  60 χρονών και θα υποτιμήσω την νοημοσύνη μου γεια  τα καθάρματα που μου έχουν άλλες 3250 μέρες κόλαση .Αυτή είναι η δήθεν βοήθεια του facebook.χρόνια πειστικά τεχνάσματα κάθαρμα

aisxos kath

Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανουν τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανουν τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο
του facebook ,που γεια 5 χρόνο ,με βασανίζουν η εκπαιδευμένη βασανιστές με προγραμματισμένα ,απάνθρωπα βασανιστήρια Mark ,γνωρίζεις τόσα χρόνια το τη γίνετε με τους οργανωμένου ρατσιστές βασανιστές που έχεις .Είναι όλα γνωστά και ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η απάν...θρωπη κτηνωδία κατά εμού,Με έχετε ταπείνωση ,υποτίμηση νοημοσύνης και γενικά απάνθρωπα και δολοφονικά βασανιστήρια .Όλοι στον εισαγγελέα και στην φυλακή γεια απάνθρωπα και κτηνώδη

photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/mark.html#links
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=705824832802698&set=a.104015442983643.1573.100001255632772&type=1

Δείτε περισσότερα

Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανουν τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο
του facebook ,που γεια 5 χρόνο ,με βασανίζουν η εκπαιδευμένη βασανιστές με προγραμματισμένα ,απάνθρωπα βασανιστήρια Mark ,γνωρίζεις τόσα χρόνια το τη γίνετε με τους οργανωμένου ρατσιστές βασανιστές που έχεις .Είναι όλα γνωστά και ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η απάνθρωπη κτηνωδία κατά εμού,Με έχετε ταπείνωση ,υποτίμηση νοημοσύνης και γενικά απάνθρωπα και δολοφονικά βασανιστήρια .Όλοι στον εισαγγελέα και στην φυλακή γεια απάνθρωπα και κτηνώδη
photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/mark.html#links
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=705824832802698&set=a.104015442983643.1573.100001255632772&type=1

Facebook

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ο φασισμός και η εγκληματίες του συνεχίζουν ζητώντας ταπείνωση και υποδούλωση από εμάς τους χρήστες.Δεν πρόλαβα να κάνω μια ανάρτηση άρχισαν τα ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς.Σε

Ο φασισμός και η εγκληματίες του συνεχίζουν ζητώντας ταπείνωση και υποδούλωση από εμάς τους χρήστες.Δεν πρόλαβα να κάνω μια ανάρτηση άρχισαν τα ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς.Σε αναφέρω γεια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια που κρατούν 5 χρόνο με οπτή το πιο βάρβαρο και εξοντωτικό .Ντροπή τους να μας βλέπουν σαν σκάβουν σας δούλους η ρατσιστή υποτιμώντας την νοημοσύνη και την προσωπική αξιοπρέπεια μου.Δίστιχος ορμώμενη από το μίσος από την κτηνωδία και την αδιαφορία των αρμόδιων κάνουν κτηνωδίες .Λεκτικούς αριθμούς που είναι καταδικαστεί αυτά τα καθάρματα ,δεν έχουν καμία μα καμία ανθρωπιά .Αυτό γίνετε χρόνια συνεχόμενα ζητώ την φυλάκιση τους γεια ναζί φασιστικά ατομικά βασανιστήρια.?

222

Σωκράτης Μάλαμας - Το ονομά μου ειναι δρόμος (Ο χάρτης 2014)

Σωκράτης Μάλαμας - Το ονομά μου ειναι δρόμος (Ο χάρτης 2014)


Στίχοι : Γιώργος Κλεφτογιώργος
cd: Ο χάρτης - Αρτύς - 2014

Τ' ονομά μου είναι δρόμος
είναι λέξεις ιδρωμένες
που τις είπα σε αγίους και τρομάξανε
η ζωή μου είναι νύχτα
είναι νύχτα που δεν ηρθες
είναι φώτα που ποτέ τους δεν ανάψανε

Δεν γεννήθηκα ποτέ μου
και ποτέ δεν έζησα
τ' ονομά μου ηταν λάθος
και το έσβυσα
δεν γεννήθηκα ποτέ μου
δεν συναντηθήκαμε
μόνο σε μια καταιγίδα
μια βραδιά βρεθήκαμε

Τ' ονομά μου είναι δρόμος
που περνάνε οι φευγαάτοι
μόλις βρούνε το φεγγάρι το μοιράζονται
η ζωή μου είναι δρόμος
και τραγούδια από τσιμέντο
τραγουδάω και οι λέξεις κομματιάζονται.
Κατηγορία:Μουσική 
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube

The best of classical music in 8,5 hours



The best of classical music in 8,5 hours (more speed!) 0:00:00 Mozart - Lacrimosa 0:02:42 Bach - Erbarme Dich 0:08:52 Beethoven - Adagio Un Poco Mosso 0:17:0...
youtube.com

Καλημέρα…Χρόνια Πολλά..

mihalis thalassis @mihalis10

Strawberry

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

mihalis thalassis @mihalis10 10m http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

 

mihalis thalassis @mihalis10 10m
https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts … Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.... http://fb.me/2ErJCEgvq
2:48 PM - 21 Apr 2014
http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

mihalis thalassis @mihalis10 10m
https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts … Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.... http://fb.me/2ErJCEgvq
2:48 PM - 21 Apr 2014
http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

(1) Facebook