addthis

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Facebook Αναφέρω στο facebook ότι κακόβουλα πρόστυχη καθάρματα με βασανίζουν αλύπητα μέρα νύχτα με εκατομμύρια ναζί βασανιστήρια και χιλιάδες άλλε εγκληματικές πράξης .Το τι θα κάνης το γνωρίζεις μόνο εσύ.Ποια είναι η ασφάλεια μου στο facebook που μου παρέχεις,καμία είσαι υπεύθυνος γεια κάθε κακόβουλο κάθαρμα που εισβάλει στην σελίδα και με βασανίζει.Κάνε αυτό που πρέπει

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Αναφέρω στο facebook ότι κακόβουλα πρόστυχη καθάρματα με βασανίζουν αλύπητα μέρα νύχτα με εκατομμύρια ναζί βασανιστήρια και χιλιάδες άλλε εγκληματικές πράξης .Το τι θα κάνης το γνωρίζεις μόνο εσύ.Ποια είναι η ασφάλεια μου στο facebook που μου παρέχεις,καμία είσαι υπεύθυνος γεια κάθε κακόβουλο κάθαρμα που εισβάλει στην σελίδα και με βασανίζει.Κάνε αυτό που πρέπει?
Safety centre | Facebook

www.facebook.com safety.com
https://www.facebook.com/safety/

Αναφέρω στο facebook ότι κακόβουλα πρόστυχη καθάρματα με βασανίζουν αλύπητα μέρα νύχτα με εκατομμύρια ναζί βασανιστήρια και χιλιάδες άλλε εγκληματικές πράξης .Το τι θα κάνης το γνωρίζεις μόνο εσύ.Ποια είναι η ασφάλεια μου στο facebook που μου παρέχεις,καμία είσαι υπεύθυνος γεια κάθε κακόβουλο κάθαρμα που εισβάλει στην σελίδα και με βασανίζει.Κάνε αυτό που πρέπει?
Safety centre | Facebook 
www.facebook.com safety.com
https://www.facebook.com/safety/

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου