addthis

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Mark Πολύ καλά κάνης και πάντα να έχει ανάπτυξη Για πες μου Mark δεν υπαρχή κάποιος αρμόδιος κόπιας υπεύθυνος άνθρωπος να σταματήσει τα ναζί βασανιστήρια που μου κάνουν μέρα νύχτα ,με τον πιο

Mark Πολύ καλά κάνη και πάντα να έχε ανάπτυξη Για πες μου Mark δεν υπαρχή κάποιος αρμόδιος κόπιας υπεύθυνος άνθρωπος να σταματήσει τα ναζί βασανιστήρια που μου κάνουν μέρα νύχτα ,με τον πιο απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο Σε καλό 5 χρόνο και γνωρίζεις τα πάντα γεια τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και εκατομμύρια φορές με βασανίσατε.Με τι θράσος βγαίνεις και μας γράφεις τα κατορθώματα σου ,που χαίρομαι για αυτό.Γνωρίζεις ότι σε καθιστό υπεύθυνο και υπόλογο γεια όλα τα βασανιστήρια ,που τα γνωρίζεις όλα τι έκανες.Τίποτα τους συγκάλυψες και τους παρέχεις ασυλία ,αδιαφορώντας και μι ικανός να κάνης κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματική ε3νεργεια που έχει σας αποτέλεσμα την τελική εξόντωση μου.Λυπάμαι που σας σεβαστικά τήρησα του όρους του facebook κανένα πρόβλημα σας κατάσταση,και έγιναν όλα τα οποί είχες πάντα γνώση.ήσαστε απάνθρωποι μου φερθήκατε σαν να είμαι σκλάβος με ρατσισμό και με κάθε τι το προσωπικό μου το καταχραστήκατε?Ζητώ να αναλάβεις τις ευθύνες που σου αναλογούν ,για τα εγκλήματα ,που είχατε μετατρέψει την σελίδα κολαστήριο.Εάν δεν σου αρέσουν αυτά που γράφο που είναι από έμενα που με φτάσατε σε κατάσταση ακινησίας πάντα με την δική σου ευθηνή,να με διαγράψετε,και να υποστείς ότι ορίζει ο νομός περί βασανισμού,και τον λοιπόν αδικημάτων?

marka 10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου