addthis

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Συνεχώς μπλοκάρισμα πάντα βρίσκω τρόπο ,γιατί ρε κτήνη μέσα στο σπίτι μου που με παρενοχλείτε με ηλεκτρονική παρενόχληση ,χιλιάδες αλλά βασανιστήρια γιατί Εάν σου έκαναν ένα από τα εκατομμύρια κλικ βασανιοστιοεριον κολαστήριο έχετε κάνη την σελίδα Ρατσιστές ναζί εγκληματίες με βασανίζετε από το 2010 ,μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτες ηθικές σωματικές βλάβες μ ε τα οργανωμένα νάζι βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με το γάντι. Δεν είχα ούτε έχω με κανένα τίποτα ,ούτε κατά νου .Αυτό που κάνω αμύνομαι να προστάτευα την Ζώη μου από τους τραμπούκους που του συγκαλύπτεις και τους παρέχεις ασυλία .Είναι πολύ κτηνώδες και απάνθρωπο Φίλε mark, σεβάστηκα την κατάσταση την εκτίμησα είναι τέλεια ,αλά εσείς ήσαστε ανίκανη να σταματήσετε αυτήν την εγκληματική δολοφονία καυτά εμού με εκατομμύρια βασανιστήρια ,πλύση εγκεφάλου Ζητώ την εξαφάνιση αυτό και κάντε ότι νομίζετε .Ντροπή είσαστε απάνθρωποι Επιτρέπετε να συνεχίζουν αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα και εσύ να αδιάφορης με αυτά τα εκπαιδευμένα και με την δική σου συγκατάθεση γνωρίζοντας τα πάντα ,μα ποτέ δεν έκανες τίποτα.Σε καλό να αναλάβεις όλα όσα μου έχουν κάνη αυτά τα κτήνη που έχεις και στην φυλακή.?

Συνεχώς μπλοκάρισμα πάντα βρίσκω τρόπο ,γιατί ρε κτήνη μέσα στο σπίτι μου που με παρενοχλείτε με ηλεκτρονική παρενόχληση ,χιλιάδες αλλά βασανιστήρια γιατί Εάν σου έκαναν ένα από τα εκατομμύρια κλικ βασανιοστιοεριον κολαστήριο έχετε κάνη την σελίδα     Ρατσιστές ναζί εγκληματίες με βασανίζετε από το 2010 ,μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτες  ηθικές σωματικές βλάβες με τα οργανωμένα νάζι βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με το γάντι.Είναι ντροπή ρατσισμός ξεπεσμός .Να πέφτετε όλοι επάνω μου να κάνετε την κάθε κακόβουλη και άνανδροι Κέα δεν φτάνει αυτό αρχίζουν και η άλλες καταστάσεις να μπλοκάρουν συνεχώς .Σας πληροφορώ ότι δεν με ενδιαφέρει ούτε καν ασχολήθηκα ούτε σας έγραψα για αυτό το πρόστυχο.Τόσο πολύ κτηνωδία τόσο κανιβαλισμός

exable

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου