addthis

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Θα μου προσβάλεις την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου, όχι αληταρία χάνο την σελίδα κάθαρμα βασανιστή κτήνος,ζητώ την διαγραφή μου γεια αυτό τον απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο δεν θα υπογράψω καψική βρομιάρη είμαι 60 χρονών και θα υποτιμήσω την νοημοσύνη μου γεια τα καθάρματα που μου έχουν άλλες 3250 μέρες κόλαση .Αυτή είναι η δήθεν βοήθεια του facebook.χρόνια πειστικά τεχνάσματα κάθαρμα,αρκετά με υποτιμήσατε καθάρματα?

Θα μου προσβάλεις την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου, όχι αληταρία χάνο την σελίδα κάθαρμα βασανιστή κτήνος,ζητώ την διαγραφή μου γεια αυτό τον απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο δεν θα υπογράψω καψική βρομιάρη είμαι  60 χρονών και θα υποτιμήσω την νοημοσύνη μου γεια  τα καθάρματα που μου έχουν άλλες 3250 μέρες κόλαση .Αυτή είναι η δήθεν βοήθεια του facebook.χρόνια πειστικά τεχνάσματα κάθαρμα

aisxos kath

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου