addthis

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Φιλέ Mark, γνώριζες τα πάντα αλά ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η δολοφονική εγκληματική ενεργεία με βασανιστήρια , τα όποια μετριούνται σε εκατομμύρια.Με πολιορκούσαν με κάθε κτηνώδη και απάνθρωπο τρόπο .Σαν το σκυλί σαν σκλάβο με βασάνιζαν γιατί ήταν η σελίδα σελίδα κοινότητας .

Ντροπή σας ρατσιστές ζητώ την καταδίκη σας από την δικαιοσύνη  ,που με παράνομα ναζί  βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς εκατομμύρια φορές και η θρασύδειλοι με 3250 μέρες φυλακή αποκλεισμό μπλοκάρισμα,και είχαν μετατρέψει την σελίδα  κολαστήριο  μέσα σε ένα κλουβί.Αυτή είναι η κατάσταση μου με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Από τα πολλά ναζί φασιστικά καψώνια και από τις χιλιάδες ώρες βασανιστριών παραμένω εσώκλειστος,από προβλήματα κυνικότητας.Αυτός είναι ,η ψυχή μου η ελευθέρια μου η ντροπή τους τα κτήνη που του κανό έκλυση και αυτή προσπαθούν  την τελική εξόντωση  μου Μου αφαίρεσαν η ρατσιστές το δικαίωμα του να ζω .Με τσάκισης ηλεκτρονικά με ηλεκτρική παρενόχληση ,μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη  τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Τα κάθαρμα με τιμωρούσαν και μετά για να πάρω την σελίδα ,μου έκανες ναζί βασανιστήρια να ομολογήσω ότι έκανα παράπτωμα με το ζόρι ,η διεφθαρμένη ,και μου ζητούσαν να κάνω δήλωση μετάνοιας.αυτό το σκοπό είχε η όλη κτηνώδη κατάσταση.Ζητώ να με αποζημιώσετε γεια όλα αυτά ,τον εξευτελισμό την ταραχή την ψυχική οδύνη την αξιοπρέπεια  μου μου καταστρέψατε την ψυχή  μου  την κάρδια μου ήμουν άνθρωπος και μου φερθήκατε  σαν κτήνος.Ζητώ τώρα να φύγουν όσοι ήταν  στο απάνθρωπο εγκληματικό βασανιστικό σχέδιο

2

Ντροπή σας ρατσιστές ζητώ την καταδίκη σας από την δικαιοσύνη  ,που με παράνομα ναζί  βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς εκατομμύρια φορές και η θρασύδειλοι με 3250 μέρες φυλακή αποκλεισμό  σας ενοχλούσε η κοινότητα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου