addthis

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Mark Zuckerberg Θέλω να μου διάψευσης ότι δεν ήμουν 5 χρονο στο στρατόπεδο βασανιστήριον του facebook, με ρατσισμό κτηνωδία και ατομικά βασανιστήρια υποτίμηση τις νοιμοπσυμης Κατάσταση Γράφτηκα στο facebook διότι μου άρεσε η κατάσταση πολύ τέλεια ,αλά από

Mark Zuckerberg  Θέλω να μου διάψευσης ότι δεν ήμουν 5 χρονο στο στρατόπεδο βασανιστήριον του facebook, με ρατσισμό κτηνωδία και ατομικά βασανιστήρια υποτίμηση τις νοιμοπσυμης  Κατάσταση Γράφτηκα στο facebook διότι μου άρεσε η κατάσταση πολύ τέλεια ,αλά από την πρώτη ώρα άρχισαν να με πολιορκούν με διάφορα όπως τρέχεις πολύ θα σε τιμωρήσουμε ,θα σε μπλοκάρουμε ,και νιοστού εκφοβισμό .Πήγα να κανό κλικ σε ένα μου αρέσει και ήρθε ο δεσμοφύλακας και πατώντας το χάρη και με βιαιότητα ,δεν επιτρέπετε για εσένα, Ξανά επανάληψη ,και γένη ο δεσμοφύλακας και μου ζητούσε κωδικό κινητό ,κωδικό σελίδας και κωδικό κάρτας τραπέζης ,φυσικά αρνήθηκα .Άρχισε μέσα σε 2β μέρες 2 φορές αποκλεισμό.Ήταν πολύ φρικτό και ήθελα να φυγά ,με το δήθεν παραμύθι καλούμαι φίλους σημαίες και συγκινείς δεν είχε αποτέλεσμα .Άρχισαν μπλοκάρισαν τον συγγενικό κύκλο και γενικά του φίλους .Προσάφθηκα από τα κτήνη ,αλά με κράτησαν τα παιδιά τα δικά μου ,τα συγγενικά .Ακόμα είναι ανίψι που δεν το έχουν Βάλη μέσα Φασισμός τραμπουκισμός και μια κτηνωδία Και τώρα έφτασα από ΠΝ 3 χρόνια από τα ανελέητα καψώνια μέρες ολόκληρες,με ναζί λεκτικούς και εκατομμύρια αλλά τα καθάρματα .Κατέστρεψα τα δάχτυλα από τις αμέτρητες ώρες μέχρι 47 μέρες.έπαθα προβλήματα κυνικότητας από τις ατελείωτες ώρες τα καθάρματα,Με φυλάκιζαν με χωρίς λόγο τώρα είναι 3250 μέρες τα κτήνη .Μ ε έχουν καθήλωση 3 χρόνια αυτή του facebook .έκανα χιλιάδες έκλυσης γράφοντας υποτίθεται άμεσα στον mark που γνώριζε πάντα και λείπαμε νέος άνθρωπος να μην κάνη τίποτα να σταματήσουν νιονιού γεια φρόνιμα .Τους έφταιγε η κοινότητα και κάθε σύστημα υπήρχε απειλές ,μίσος διαβολεμένο γεια του όλους.Και τώρα ακόμα δεν σταμάτησαν η δολοφονεί με το γάντι?ζητώ να μου αποζημίωση όλα αυτά που μου κατάστερε μου υποτίμησε και με βασάνισε αλύπητα μέρα νύχτα .Δεν έχω με κανένα τίποτα ούτε κατά νου .Έχω μάθη στην ζωή να ζω ελεύθερος και ν α σέβομαι τον συνάνθρωπο που εσείς η βασανιστές ,δεν σεβαστήκατε τιποτά.?

αναφορα μαισ5555555555555555555555555γαμι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου