addthis

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Επιτέλους σταματήστε δεν σέβεστε τίποτα τον χώρο που βρισκόμαστε .Κάνετε συνεχώς παρενοχλήσεις χωρίς να μπορεί να τις δη ανθρώπινο μάτι Είσαστε οργανωμένη βασανιστές.Πρέπει να ντρέπεστε που δεν σέβεστε το ιερό διαδίκτυο .Είσαστε κανίβαλοι ,βαδίζετε με τον νόμο τις ζούγκλας .Τόσο μίσος γευτώ ,δεν επιτρέπετε ,σας καταγελώ γεια τραμπουκισμό βασανισμό Ιλ..παρενόχληση .Να φύγετε από την σελίδα και να πατέ καθάρματα να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά είμαι 59 χρονών δεν είμαι κανένα τσόγλανο σας εσάς σεβαστείτε .Όλο μίσος και προστυχιά βρωμιά ανόητη.Τι ζητάτε ,και κάνετε αυτόν τον εγκληματικό αγώνα κατά εμού μέχρι τελικής εξόντωσης,καθάρματα Σας καταγγέλλω στον ΟΗΕ στον πρόεδρο και σε όλο το διαδίκτυο, ντροπή σας είμαι άνθρωπος.με βασανίζετε υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα που διαρκώς τα τσαλαπατάτε .Ντροπή σας απάνθρωποι.

Επιτέλους σταματήστε δεν σέβεστε τίποτα τον χώρο που βρισκόμαστε .Κάνετε συνεχώς παρενοχλήσεις χωρίς να μπορεί να τις δη ανθρώπινο μάτι Είσαστε οργανωμένη βασανιστές.Πρέπει να ντρέπεστε που δεν σέβεστε το ιερό διαδίκτυο .Είσαστε κανίβαλοι ,βαδίζετε με τον νόμο τις ζούγκλας .Τόσο μίσος γευτώ ,δεν επιτρέπετε ,σας καταγελώ γεια τραμπουκισμό βασανισμό Ιλ..παρενόχληση .Να φύγετε από την σελίδα και να πατέ καθάρματα να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά είμαι 59 χρονών δεν είμαι κανένα τσόγλανο σας εσάς σεβαστείτε .Όλο μίσος και προστυχιά βρωμιά ανόητη.Τι ζητάτε ,και κάνετε αυτόν τον εγκληματικό αγώνα κατά εμού μέχρι τελικής εξόντωσης,καθάρματα Σας καταγγέλλω στον ΟΗΕ στον πρόεδρο και σε όλο το διαδίκτυο, ντροπή σας είμαι άνθρωπος.με βασανίζετε υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα που διαρκώς τα τσαλαπατάτε .Ντροπή σας απάνθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου