addthis

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Δεν με ρώτησε κανένας ότι θα κάνετε διαφήμιση .και δεν γίνετε να είμαι 3 χρόνια τιμωρημένος και να κανό διαφήμιση με όσας δεν έχω τίποτα .έχουν τιμωρήσω με 2900 μέρες μπλοκάρισμα.και γεια την διαφήμιση δεν υπαρχή μπλοκάρισμα τώρα θέλω να αποσύρετε από παντού τις διαφήμιση σας.Και όσοι διαφημίζονται στην σελίδα μου κάνουν κατάχρηση .Είμαι τιμωρημένος 4 χρόνο,και δεν με αφήνουν ούτι δικό μου να μετακινήσω έξω όλοι .παρακαλώ να φύγετε από όλες τις σελίδες μου.είναι κατάχρηση διότι με ρώτησε κανένας είναι το σπίτι μου

μη μου γράφετε η του facebook  ότι( Ευχαριστούμε
Λυπούμαστε, αλλά προέκυψε σφάλμα κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας. Προσπαθήστε ξανά.
Μάθετε περισσότερα για το πώς να μείνετε ασφαλής στο διαδίκτυο στο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας)ντροπή όχι άλλη κοροϊδία όχι Άλος φασισμός τραμπουκισμός κατάχρηση βασανιστήρια
στο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας 4 χρόνο τον Εχ ενημέρωση και δεν έχει κάνη τίποτα .ντροπή σας να φύγουν η διαφήμισης από την σελίδα και η οργανωμένη χρηστές που τις έκαναν αυτές Είναι ντροπή σας να με στέλνετε σε ανύπαρκτη  κατάσταση Σας καταγγέλλω όλους γεια κατάχρηση της σελίδας και διαφήμισης ωμε το ζόρι.Την στιγμή που είμαι συνέχεια μπλοκάρισμα,ενός φυλακισμένος .Υπό περιορισμοί υπό παρακολούθηση φασισμό και τραμπουκισμό δεν με αφήνετε με τίποτα γεια τίποτα .24 ψώρες συνάχια έξω πρόστυχη και εσείς και η διαφημιζόμενη .

λαψτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου