addthis

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Πρέπει να καταλάβετε ότι με την τακτική αυτή που συνεχίζετε να εξακολουθείτε κάνοντας εκβιασμούς εκφοβισμούς ,κτηνώδη βασανιστήρια καθημερινά όλο το 24ωρο,ομόλογο ότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό στα πάντα.Και το χειρότερο μου έχετε δημιουργήσει και προβλήματα, ψυχοσωματικά από την κατάχρηση ,τον τραμπουκισμό εκφοβισμό,και τις χιλιάδες ώρες ,σε συνεργασία με τις άλλες ομάδες.Καθίσατε ποτέ να αναλογιστείτε τις εύθηνες σας που σας βαραίνουν στον βαθμό κακουργήματος και εγκληματικότητας.Με τα ναζί βασανιστήρια ,μέρα νύχτα ηλεκτρονική παρενόχληση παντού.Μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ψυχική ωδίνη τόσο σε εμέ όσο και στην Οικογένεια.Αυτά είναι καθαρά εγκληματικές ενέργειες,σε βαθμό κακουργήματος.Κατάχρηση βανδαλισμό,κατάχρηση οικιακής ειρήνης στο σπίτι μου.Μπορείτε να καταλάβετε ότι είσαστε πρόστυχη και κακούργη .Μισείτε γενικά τον άνθρωπο.Ποτέ δεν με αφήσατε 1 λεπτό ήσυχο .Και να φανταστείτε ότι άλλα αυτά τα γνωρίζει το facebook,από την αρχή ,τα πάντα,και τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία στους φασίστες εγκληματίες.Και να τους τροφοδοτεί με εντολέα,σε ένα οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης κατά εμού.Σεβόμενος το facebook,και τηρώντας πάντα τους όρους χωρίς να

Πρέπει να καταλάβετε ότι με την τακτική αυτή που συνεχίζετε να εξακολουθείτε κάνοντας εκβιασμούς εκφοβισμούς ,κτηνώδη βασανιστήρια καθημερινά όλο το 24ωρο,ομόλογο ότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό στα πάντα.Και το χειρότερο μου έχετε δημιουργήσει και προβλήματα, ψυχοσωματικά από την κατάχρηση ,τον τραμπουκισμό εκφοβισμό,και τις χιλιάδες ώρες ,σε συνεργασία με τις άλλες ομάδες.Καθίσατε ποτέ να αναλογιστείτε τις εύθηνες σας που σας βαραίνουν στον βαθμό κακουργήματος και εγκληματικότητας.Με τα ναζί βασανιστήρια ,μέρα νύχτα ηλεκτρονική παρενόχληση παντού.Μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ψυχική ωδίνη τόσο σε εμέ όσο και στην Οικογένεια.Αυτά είναι καθαρά εγκληματικές ενέργειες,σε βαθμό κακουργήματος.Κατάχρηση βανδαλισμό,κατάχρηση οικιακής ειρήνης στο σπίτι μου.Μπορείτε να καταλάβετε ότι είσαστε πρόστυχη και κακούργη .Μισείτε γενικά τον άνθρωπο.Ποτέ δεν με αφήσατε 1 λεπτό ήσυχο .Και να φανταστείτε ότι άλλα αυτά τα γνωρίζει το facebook,από την αρχή ,τα πάντα,και τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία στους φασίστες εγκληματίες.Και να τους τροφοδοτεί με εντολέα,σε ένα οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης κατά εμού.Σεβόμενος το facebook,και τηρώντας πάντα τους όρους χωρίς να Εχ διάπραξη καμία παράβαση καμία ψευδή δήλωση στα στοιχεία μου ως χρήστης και ότι όλο έχει χρειαστεί.Ποτέ δεν έκανα ούτε ατιμία ούτε παρενόχληση ούτε τίποτα Είναι το πιο πρόστυχο να σε κατηγορούν ,να σε επιρρίπτουν ευθύνη γεια ψευδή παράπτωμα,να σου γραφή 30 μέρες ,και να σε εξευτέλιζα το κάθε κάθαρμα,και να σου ζητά να συμφώνησες ότι έκανες αυτό που ούτε και αυτή αιτιολογούν,Μόνο μας ενημέρωσαν,είναι άνανδρο πρόστυχο και απάνθρωπο 2900 μέρες δεν έχω κάνη το παραμικρό.Αίσχος,την ευθύνη τελικά την φέρει το facebook.ο εκάστου υπεύθυνος.Ποτέ δεν έκανε τίποτα όλο ψέμα και υποκρισία ,μόνον κάντε υπομονή το θέμα σας το γνωρίζουμε λυπούμαστε για αυτό επιστρέψτε στο facebook,εργαζόμαστε πυρετωδώς και θα λήθη το θέμα το θέμα Εάν θα Βάλης τις ώρες που έχω συνεχόμενες ,με την ιδία συχνότητα όλα τα χρόνια,και διαίρεσης τον μέσο ορό ενός χριστή την εβδομάδα,αντίστοιχη με δεκάδες χρόνια τυραννίας και βασανιστριών από την ομάδα και την βοιθειθεια του facebook και με ηθικό αυτουργό το ίδιο.Ένια μια οργανωμένη κτηνωδία εξόντωσης κατά εμού ,που σας ανέφερα δεν έχω κάνη ποτέ παράβαση.Σελίδα κλιστεί 6 μήνες βάζο mail κωδικό,και με μπλοκάρει,με αποκλεισμό 30 μέρες λέγοντας ότι πριν τους ενημέρωσες ότι έστειλα ενοχλητικά μηνύματα σε αγνώστους ντροπή ακριβός κόπος έτσι είναι όλες η καταδίκες.Έχω απενεργοποίηση τα πάντα σύνδεσης με μεσσενγερ με όλα τα μέσα και με καταδικάζουν ότι ενοχλούσα. που ποτέ δεν μου έδωσαν ένα μήνυμα τα μπλοκάριζαν Με κινάγατε χρόνια με μια φόρμα συνεχώς να υπογράψω ότι ανήκω κάπου να μου επισυνάψετε φρόνημα. Ντροπή σας με αυτήν την αΐδια που εξακολουθείτε με συνθήματα στους τοίχους απειλητικά .με κυνήγι συνεχώς παντού.αυτό είναι το τίποτα τις εκατό μπρός σε αυτά τα εγκλήματα κακουργήματα που έχετε κάνη,Τι να το κανό αν σας καταγγείλω η εάν σας δικάσω στα ποινική δικαστήρια η όπου Άλου.Δεν είχα ποτέ τέτοιες βλέψης,ούτε τάσης αυτοπροβολής.Ποτέ δεν κράτησα κάτι γεια άπιον ούτε καν υπό την σκέψη, ούτε αριθμούς σας τους χαρίζω όλους,ντροπή σας που συνεχίζετε επί χιλιάδες φορές βασανιστήρια,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου