addthis

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Είναι ντροπή αυτό που κάνετε συνεχεία διαβάζετε τα απαράδεκτα και καταχράστηκα από σελίδα δική μου εκτός facebook . περιμένετε τι θα σερβίρετε γεια την επομένη κοροϊδία .πρέπει να φύγουν από το facebook τώρα ,αυτή που είναι αρμόδιοι στην απάνθρωποι κτηνωδία κατά εμού .Πρέπει τώρα να τους δίωξης .υπό τις ευλογιές σας γίνονται όλα αυτά .Είσαστε ηθική αυτουργοί σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία γεια 4 χρόνο .Να πατέ να τα κάνετε στα σπίτια σας όλα αυτά ,που είναι παράνομα και καταδικαστέα .Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να συγκαλύπτετε αυτά τα τομάρια ομάδα και βοήθεια τώρα να φύγουν .Δεν θέλω

εικογενια    λαψτα

Είναι ντροπή αυτό που κάνετε συνεχεία διαβάζετε τα απαράδεκτα και καταχράστηκα από σελίδα δική μου εκτός facebook .ι περιμένετε τι θα σερβίρετε γεια την επομένη κοροϊδία .πρέπει να φύγουν από το facebook  τώρα ,αυτή που είναι αρμόδιοι στην απάνθρωποι κτηνωδία κατά εμού .Πρέπει τώρα να τους δίωξης .υπό τις ευλογιές σας γίνονται όλα αυτά .Είσαστε ηθική αυτουργοί σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία γεια 4 χρόνο .Να πατέ να τα κάνετε στα σπίτια σας όλα αυτά ,που είναι παράνομα και καταδικαστέα .Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να συγκαλύπτετε αυτά τα τομάρια ομάδα και βοήθεια τώρα να φύγουν .Δεν θέλω καμία δικαιολογία ,είναι όλα σκηνοθετημένα ,με βάρβαρο τρόπο ναζί βασανιστήρια ζητώ την τιμάρια σας facebook είσαι ο πρώτος υπεύθυνος,δεν είναι μια φορά ένα πταίσματα .Μου έχουν φορτώσει 2900 μέρες αποκλεισμό χειρότερο και από κολαστήριο με όλα τα φασιστικά μέσα .Και  η σελίδα είναι συνεχώς τιμωρημένη θέλει να μου κάνη και διαφήμιση ,στην δική σας σελίδα διαφήμιση .Όχι σε έμενα που δεν με αφήνετε στην σελίδα ούτε κλικ .Μου γράφετε δεν μπορείτε άρσεις.τώρα να πας στο εισαγγελέα τις περιοχή σας και να καταγελάς αυτά τα κτήνη την ομάδα την βοήθεια και από εκεί και περά κάνης κουμάντο εσύ .ναι αυτό πρέπει να κάνης εάν είσαι άνθρωπος, με ανθρώπινα συναισθήματα.Τα γνωρίζεις άλλα κατά γράμμα ,και μην τολμήσεις και μου αρνηθείς ότι δίπατε .Είμαι άνθρωπος ,και όχι σκουπίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου