addthis

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

την σελίδα γιατί είσαστε πρόστυχα υποκυμμένα ,με έχετε κοντράρει κατά χιλιάδες τόσα χρόνια καθάρματα αυτά τα πρόστυχα κάνετε ζητώ την δικαίωση μου Προσπαθήσατε γεια την εξόντωση μου κατά χιλιάδες ώρες με τις ευλογιές του facebook .το καθιστό υπεύθυνο γεια κάθε τι που έκαναν η φασίστες τα τροκάνια η ομάδα και βοήθεια, αποβράσματα τώρα να φύγετε .Νομίζετε θα σας γλυτώσει το facebook.είναι συνυπεύθυνο γεια την συγκάλυψη και ασυλία τάστα χρόνια .Να φύγουν και από εκεί όσα ήταν υπεύθυνα στα σπίτια τους.Με πιο δικαίωμα τυραννάς άνθρωπο.κανένα δικαίωμα.αυτά είναι τα γράμματα και μην μου αρχίζετε ,τα μου τώρα να δικαστού αυτή που έχων οργάνωση σχέδιο εξόντωσης είμαι άνθρωπος να το καταλάβετε ,να τον σέβεστε όχι να τα τσαλαπατάτε η να τον κάνετε πτώμα

φασισμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου