addthis

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Είναι πολύ πρόστυχο αυτό που κάνατε με την φυλακή τις σελίδας .Πρέπει να υπαρχή σε εσάς κάποιο καλοπεί που κάνη όλη την ιστορία πάντα αυτό .δεν έχει Βάλη άτομα του οικογενειακού περιβάλλοντος, 4 χρόνος αντί αυτού έχω είσπραξη περίπου 700 μέρες φυλακή ότι είναι άγνωστη.συνέχεια κάποιους εκφράζετε με βίαια πατήματα και σε μπλοκαρίσματα στημένη πριν κουνήσω ,ο ηλίθιος με μπλοκάρει Όλοι είσαστε ίδια φάρα βασανιστές μισείτε θανάσιμα τον άνθρωπο και φυσικά εμέ.Τώρα η σελίδα είχε τιμωρηθώ στις 15 Δεκεμβρίου και ξαφνικά μου γραφής ακόμη 21 μέρες.Δεν έχετε μέσα σας καθόλου από αυτό που έχετε τομάρια.Στις 7 μέρες πάτησα χωρίς να το καταλάβω άμεσος μπλοκάρισμα και μου γράφετε 30 φυλακή μετά από 7 μέρες και 10 ώρες χθες υπολόγισα να είναι

Είναι πολύ πρόστυχο αυτό που κάνατε με την φυλακή τις σελίδας .Πρέπει να υπαρχή σε εσάς κόποι καλοπεί που κάνη όλη την ιστορία πάντα αυτό .δεν έχει Βάλη άτομα του οικογενειακού περιβάλλοντος, αντί αυτού έχω είσπραξη περίπου 700 μέρες φυλακή ότι είναι άγνωστη.συνέχεια κάποιους εκφράζετε με βίαια πατήματα και σε μπλοκαρίσματα στημένη πριν κουνήσω ,ο ηλίθιος με μπλοκάρει Όλοι είσαστε ίδια φάρα βασανιστές μισείτε θανάσιμα τον άνθρωπο και φυσικά εμέ.Τώρα η σελίδα είχε τιμωρηθώ στις 15 Δεκεμβρίου και ξαφνικά μου γραφής ακόμη 21 μέρες.Δεν έχετε μέσα σας καθόλου από αυτό που έχετε τομάρια.Στις 7 μέρες πάτησα χωρίς να το καταλάβω άμεσος μπλοκάρισμα και μου γράφετε 30 φυλακή μετά από 7 μέρες και 10 ώρες χθες υπολόγισα να είναι ώρες,και μου γραφής είναι ακόμα 14 ώρες .έχω ένα φίλο που περίμενε να λήξη γατί μετρούσε και αυτός την λήξη .ξημερώματα μου βγάζεις 4 ώρες να δείτε ποσό οργανωμένη ναζί ψυχοσωματική βασανιστές είναι η ομάδα και η βοήθεια του facebook, υπολόγισα κατά μεσημέρι ότι τέλειωσε .Βλέπω στην σελίδα άρχισε και έβγαζε το προσθήκη στους φίλους .σίγουρος τα καθάρματα, μόλις κάνω κλικ γεια προσθήκη το πηρέ και μετά το πέταξε γράφοντα η αλήτες ότι είναι ακόμα 21 μέρες και κάτι ώρες .Και συνεχίζουν η αδίστακτη εγκληματίες με ηθικό αυτουργό ναι στην συγκάλυψη στην παροχή ασυλίας το ίδιο το facebook ,που γνωρίζει τα πάντα και δεν έκανε τίποτα συνεχώς χειρότερα ζητώ από τον ίδιο τον Mark  να αναλάβει αυτήν την αθλία και εγκληματική πράξη .Να φύγουν αυτή που στο πόστο αυτό δεν ήταν ικανή να κάνουν τίποτα.Όλα έρμαια  στον αέρα δεν λειτουργούσε τίποτα τουλάχιστον γεια έμενα  .Ζητώ να αποσύρει αυτήν την πρόστυχη φυλακή συμπλήρωμα και να τους δίωξης Μου έχουν δημιουργήσω πολλά προβλήματα.Είμαι άνθρωπος πόσο θα αντέξω που μέρα νύχτα στο πληκτρολόγιο,στην ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου, προκαλώντας εκφοβισμό ψυχική οδύνη διατάραξη οικιακής ειρήνης .Να πάνε τα καθάρματα να τα κάνουν αυτά στα σπίτια τους φασισμός ρατσισμός υποτίμηση νοημοσύνης και χίλια δυο.Σεβάστηκα το facebook  του έχω εμπιστοσύνη ,ενδιάμεσα λέγοντας κάντε υπομονή.γνωρίζουμε ότι η σελίδα σας έχει γένη σωστό κολαστήριο,με διάφορα mail που μου στέλνουν από ομάδα facebook που δεν είχα παράπονο(τομάρια) ομάδα και βοήθεια είσαστε κτηνάνθρωποι, και καθάρματα να φύγετε . Το μεσημέρι από προσωπικό blog Google ,μου κλέψαμε σελίδες αναρτημένες,που κάπου τους τσιμπούσε γιατί την σελίδα την έκαναν χαρμάνη συνέχεια έβλεπες σελίδες παλιές όλα αυτά κάπου βρίσκονται αποθηκευμένα.Αλλά από αυτά τα καθάρματα έχω πάθη πολλά.  Στην εικόνα διχνη που έχει ανάρτηση ,,μπορείτε να καταλάβετε  Βρείτε φίλους.

ντροπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου