addthis

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Γιατί είσαστε τόσο καθάρματα και εξαφανίζετε της ανάρτησης βάζετε ύλες αόριστα, Αυτή την πούσια μια από τις χιλιάδες η θα την φέρετε στην θέσης η να σηκώθηκε να φύγετε εγκληματίες βασανιστές φασίστες ναζί.Θρασύδειλοι του μου βάζεις μπροστά εμπόδια να κρύψεις την βρωμά σας ,διεστραμμένε δεν λειτουργεί τίποτα ρε κάθαρμα όλα είναι φούσκα που έσκασε και την ξανακυλάτε.που είναι ρε καθάρματα τα δήλες Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας από το 2010 το έχω εντόπιση ενημέρωση με έγραψε το Ίδη κάνη μέχρι σήμερα .Ντροπή σας ρε μου βάλατε τις διαφημίσεις και φταίνε και η χρήστες που το πήγαν αλλού αλά αστους αυτούς ,μου γράφετε να κανό αναφορά στον διαφημιζόμενο και μετά πάλη πρόβλημα και πάλη Κέντρο οικογενειακής

γιατί είσαστε τόσο καθάρματα και εξαφανίζετε της ανάρτησης βάζετε ύλες αόριστα, Αυτή την πούσια μια από τις χιλιάδες η θα την φέρετε στην θέσης η να σηκώθηκε να φύγετε εγκληματίες βασανιστές φασίστες ναζί.Θρασύδειλοι του μου βάζεις μπροστά εμπόδια να κρύψεις την βρωμά σας ,διεστραμμένε δεν λειτουργεί τίποτα ρε κάθαρμα όλα είναι φούσκα που έσκασε και την ξανακυλάτε.που είναι ρε καθάρματα τα δήλες Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας από το 2010 το έχω εντόπιση ενημέρωση με έγραψε το Ίδη κάνη μέχρι σήμερα .Ντροπή σας ρε μου βάλατε τις διαφημίσεις και φταίνε και η χρήστες που το πήγαν αλλού αλά αστους αυτούς ,μου γράφετε να κανό αναφορά στον διαφημιζόμενο και μετά πάλη πρόβλημα και πάλη Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας στην συνεχεία τομάρια άρχετε πάλι σε έμενα ντροπή σας.Ζητώ από το facebookνα δίωξη εσάς τους τραμπούκους .Μετά να δίωξη από το φαψεβοοκ ,αυτούς που ευθύνονται για την μη ικανότητα ,και να πληρώσουν γεια τα βασανιστήρια ,κατάχρηση καταπάτηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου καθάρματα,προκαλώντας τόσο σε εμέ άσο και στην οικογένεια προβλήματα ψυχική οδύνη ,κατάχρηση οικιακής ειρήνης .Όλα αυτά  τα απάνθρωπα και εγκληματικά διώκονται από τον νόμο ως κακούργημα αυτή είσαστε  τόσα χρόνια στην κοροϊδία .δρόμο πόλοι ήσαστε παλιάνθρωποι

λαψτα 2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου