addthis

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Δεν έχετε μάθη ότι θέλετε να το ζητάτε και να ρωτάτε γιατί εσείς μπουκάρατε μέσα ,κάνατε βανδαλισμό τα διαλύσατε όλα και φύγατε Και τι έγινε αυτά που κλέψατε καταχραστήκατε αφορούσαν εσάς γεια τα εγκλήματα βασανισμούς τραμπουκισμούς ηλεκτρονικές παρενόχλησης σε βαθμό κακουργήματος και ότι Αλή κτηνωδία υπάρχει .Κέα επωδή τα πήρατε δεν γνωρίζουμε 4 χρόνο το τι απάνθρωποι τι βασανιστές και όλες τις ορολογίες μαζί.Το α facebook το εχω ενημερώσει και γνωρίζει και από μόνο του το τι συμβαίνει .Εμείς γραφτήκαμε στο facebook,δεν γραφτήκαμε σε κανένα τσίρκο με λιοντάρια ούτε ,σε ταυρομαχίες.εσείς με κινάγατε όλα τα χρόνια με τον πιο πρόστυχο και ελεεινό τρόπο.να πατά σας κτήνη που ήσαστε στο τσίρκο μέσα στο κλουβί με τα λιοντάρια καθάρματα.Και όχι με τις ευλογιές του facebook Εσείς εκτός από ναζί βασανιστήρια οργανωμένα φασισμό και τραμπουκισμό,δεν έχετε την λεπτότητα του ανθρώπου Επιτρέπετε σε αυτόν το χώρο να μην τον σέβεστε και να το καταντήσετε κολαστήριο και να με βασανίζετε συνεχόμενα .Ντροπή τι είναι αυτό γεια εσάς τα καθάρματα ένα τίποτα.Εάν ήμουν κοντά θα με είχατε εξόντωση από καιρό.Τόσο ηλίθιοι ήσαστε.Καταγγέλλουμε το facebook και τι έγινε ,μα πρέπει να αμυνθούμε μα βάζετε χέρι με κακοποιέ με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.με ηλεκτρονική παρενόχληση.Με μίσος εκδίκηση προστυχιά.Και τη κάνατε ρε κοροϊδία.νομίζετε ότι δεν μπορώ να τις βρω τις κλεμμένες και κατεστραμμένες σελίδες τι λες τόσο είμαστε ανόητη.η θα έχω κάτι προσωπικό ι ότι άλλο και θα το εμπιστευτώ.Είναι ξέφραγα αμπέλια όλα .αυτή που έχουν απόρρητα προσωπικά και τα διάφορα δεν τα βάζουν στον υπολογιστή.Είναι σαν μια πόρτα την κλύδωνες με μια κλωστή .Κάνης την δουλεία σου και την ξαναδένεις Είναι λυπηρό είναι ντροπή εκεί που έχετε φτάσει επιτρέπετε να συμβαίνουν αυτά.Επιτρέπετε τα καθάρματα να με βασανίζουν και να μου έχουν 2900 αποκλεισμό με όλη την κτηνωδία.Γιατί με πιο δικαίωμα,υπάρχουν νομοί φυσική που εσείς έχετε καταπάτηση τα πάντα άξιες δικαιώματα αξιοπρέπεια σκέψη γνώση όλα μα τα καταπατήσατε .Τι θα κάνω δεν θα αντιδράσω.Την στιγμή που δεν Έχω ενόχληση κανένα .Και να έχεις αυτούς παθαίνοντας κρίσις πανικού και ότι Άλο .Να σου γράφουν 30 μέρες γευτώ μα πληροφόρησες ότι ενοχλούσες Με τι ρε που όλα είναι συνέχεα υπό παρακολούθηση και μπλοκαρισμένα.και να σου γράφο αυτέ η 17 μέρες γευτώ είναι και να μου γραφής μπορεί να χρειαστούν κάθαρμα ρε παλιάνθρωπε .κτήνος με ποιο δικαίωμα ρε κάθαρμα.Και να έχεις το fgacebook να σας συκγαλιπτη παροχή ασυλία .μέχρι εντολέα μετά από σχεδιαγράμματα κατά εμού,Και να αδιαφορεί αίσχος .Πατέ να καταστρέψετε την κοινωνία διότι ,δεν λειτουργοί τίποτα όλα ένια μια φούσκα ούτε καν υπάρχουν ντροπή σας να τα πάρετε όλα από τοις ν σελίδα,Και μου θέλετε και διαφημισάσης στην σελίδα με τσαμπουκά και να μου γράφεις ενημέρωσε τον διαφημιζόμενο να την παρά .τι δουλεία έχω .στέλνω και συνεχώς μου βγάζετε λάθος.Με στέλνετε Ασφάλεια για προχωρημένους Νέος πίνακας εφαρμογών Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας .και να μου γραφή πάρτε αργότερα και τον πηρά πρώτη φορά το 2010 και ακόμα περιμένω ντροπή σας, Όλα είναι αέρας κοπανιστός κινδυνολογία φασισμός τραμπουκισμός βασανισμός αίσχος δεν σας σιχάθηκα ,γιατί πιστεύω κόπια μέρα θα γίνετε και σεις άνθρωποι σας Ερμής που τιμούμε και σεβόμαστε τον συνάνθρωπο

Δεν έχετε μάθη ότι θέλετε να το ζητάτε και να ρωτάτε γιατί εσείς μπουκάρατε μέσα ,κάνατε βανδαλισμό τα διαλύσατε όλα και φύγατε Και τι έγινε αυτά που κλέψατε καταχραστήκατε αφορούσαν εσάς γεια τα εγκλήματα βασανισμούς τραμπουκισμούς ηλεκτρονικές παρενόχλησης σε βαθμό κακουργήματος και ότι Αλή κτηνωδία υπάρχει .Κέα επωδή τα πήρατε δεν γνωρίζουμε 4 χρόνο το τι απάνθρωποι τι βασανιστές και όλες τις ορολογίες μαζί.Το α facebook το εχω ενημερώσει και γνωρίζει και από μόνο του το τι συμβαίνει .Εμείς γραφτήκαμε στο facebook,δεν γραφτήκαμε σε κανένα τσίρκο με λιοντάρια ούτε ,σε ταυρομαχίες.εσείς με κινάγατε όλα τα χρόνια με τον πιο πρόστυχο και ελεεινό τρόπο.να πατά σας κτήνη που ήσαστε στο τσίρκο μέσα στο κλουβί με τα λιοντάρια καθάρματα.Και όχι με τις ευλογιές του facebook  Εσείς εκτός από ναζί βασανιστήρια οργανωμένα φασισμό και τραμπουκισμό,δεν έχετε την λεπτότητα του ανθρώπου Επιτρέπετε σε αυτόν το χώρο να μην τον σέβεστε και να το καταντήσετε κολαστήριο και να με βασανίζετε συνεχόμενα .Ντροπή τι είναι αυτό γεια εσάς τα καθάρματα ένα τίποτα.Εάν ήμουν κοντά θα με είχατε εξόντωση από καιρό.Τόσο ηλίθιοι ήσαστε.Καταγγέλλουμε το facebook και τι έγινε ,μα πρέπει να αμυνθούμε μα βάζετε χέρι με κακοποιέ με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.με ηλεκτρονική παρενόχληση.Με μίσος εκδίκηση προστυχιά.Και τη κάνατε ρε κοροϊδία.νομίζετε ότι δεν μπορώ να τις βρω τις κλεμμένες και κατεστραμμένες σελίδες τι λες τόσο  είμαστε ανόητη.η θα έχω κάτι προσωπικό ι ότι άλλο και θα το εμπιστευτώ.Είναι ξέφραγα αμπέλια όλα .αυτή που έχουν απόρρητα προσωπικά και τα διάφορα δεν τα βάζουν στον υπολογιστή.Είναι σαν μια πόρτα  την κλύδωνες με μια κλωστή .Κάνης την δουλεία σου και την ξαναδένεις Είναι λυπηρό είναι ντροπή εκεί που έχετε φτάσει επιτρέπετε να συμβαίνουν αυτά.Επιτρέπετε τα καθάρματα να με βασανίζουν και να μου έχουν 2900 αποκλεισμό με όλη την κτηνωδία.Γιατί με πιο δικαίωμα,υπάρχουν νομοί φυσική που εσείς έχετε καταπάτηση τα πάντα άξιες δικαιώματα αξιοπρέπεια σκέψη γνώση όλα μα τα καταπατήσατε .Τι θα κάνω δεν θα αντιδράσω.Την στιγμή που δεν Έχω ενόχληση κανένα .Και να έχεις αυτούς παθαίνοντας κρίσις πανικού και ότι Άλο .Να σου γράφουν 30 μέρες γευτώ μα πληροφόρησες ότι ενοχλούσες Με τι ρε  που όλα είναι συνέχεα υπό παρακολούθηση και μπλοκαρισμένα.και να σου γράφο αυτέ η 17 μέρες γευτώ είναι και να μου γραφής μπορεί να χρειαστούν κάθαρμα ρε παλιάνθρωπε .κτήνος  με ποιο δικαίωμα ρε κάθαρμα.Και να έχεις το fgacebook να σας συκγαλιπτη παροχή ασυλία .μέχρι εντολέα μετά από σχεδιαγράμματα κατά εμού,Και να αδιαφορεί αίσχος .Πατέ να καταστρέψετε την κοινωνία διότι ,δεν λειτουργοί τίποτα όλα ένια μια φούσκα ούτε καν υπάρχουν ντροπή σας να τα πάρετε όλα από τοις ν σελίδα,Και μου θέλετε και διαφημισάσης στην σελίδα με τσαμπουκά και να μου γράφεις ενημέρωσε τον διαφημιζόμενο να την παρά .τι δουλεία έχω .στέλνω και συνεχώς μου βγάζετε λάθος.Με στέλνετε Ασφάλεια για προχωρημένους Νέος πίνακας εφαρμογών Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας .και να μου γραφή πάρτε αργότερα και τον πηρά πρώτη φορά το 2010 και ακόμα περιμένω ντροπή σας, Όλα είναι αέρας  κοπανιστός κινδυνολογία φασισμός τραμπουκισμός βασανισμός αίσχος δεν σας σιχάθηκα ,γιατί πιστεύω κόπια μέρα θα γίνετε και σεις άνθρωποι σας Ερμής που τιμούμε και σεβόμαστε τον συνάνθρωπο

Graphic111

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου