addthis

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Καλώ το facebook,είμαι άνθρωπος ζητώ τώρα την δικαιώσει μου γεια όλα αυτά που με έχετε κατηγορήσει και που συνεχώς φωνάζω είναι άδικο πρόστυχο.Ποτέ δεν ενδιαφέρθηκες γεια αυτά τα κτηνώδη φασιστικά ναζί βασανιστήρια τόσα χρόνια μου έχουν προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τις χιλιάδες ώρες.Όλοι τρώγατε κοιμόσασταν κάνατε τι δόλιες και έμενα μέχρι και 47 μέρες η εγκληματίες ζητώ να τους δίωξης ,διότι Φερές όλη την ευθηνή .Τι το περάσαμε και μας έχουν μείωση τσαλαπατήσει τα πάντα τάρτα να τους πας στον εισαγγελέα γεια βασανισμό κατά εξακολούθηση. τα στοιχεία μου είναι όλα σωστά στην κάθε σελίδα με ακρίβεια .Πρόσεχε κινδυνεύω και αδιάφορης 4 χρόνια ,πρέπει να με πεθάνουν τα καθάρματα,που πάντα με τις ευλογιές τις δικέ σας τα κτήνη συνεχίζουν μετά από λίγο 4ω φορές στην εντατική γεια να σέβομαι το facebook και να τυρό τους όρους.Οπός πήγα στρατιώτης επί χούντας,επιστράτευση 30 μήνες σε επίλεκτο σώμα και πόστο με πολύ φυλακή 9 μετράς είχα χωρίς το γευτώ.Και έρχεστε εσείς που είμαι από την αρχή στο διαδίκτυο και με βγάζετε συνέχεια παραβάτη με αυτά τα κτήνη ομάδα και βοήθεια

Καλώ το facebook,είμαι άνθρωπος ζητώ τώρα την δικαιώσει μου γεια όλα αυτά που με έχετε κατηγορήσει και που συνεχώς φωνάζω είναι άδικο πρόστυχο.Ποτέ δεν ενδιαφέρθηκες γεια αυτά τα κτηνώδη φασιστικά ναζί βασανιστήρια τόσα χρόνια μου έχουν προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τις χιλιάδες ώρες.Όλοι τρώγατε κοιμόσασταν κάνατε τι δόλιες και έμενα μέχρι και 47 μέρες η εγκληματίες ζητώ να τους δίωξης ,διότι Φερές όλη την ευθηνή .Τι το περάσαμε και μας έχουν μείωση τσαλαπατήσει τα πάντα τάρτα να τους πας στον εισαγγελέα γεια βασανισμό κατά εξακολούθηση. τα στοιχεία μου είναι όλα σωστά στην κάθε σελίδα με ακρίβεια .Πρόσεχε κινδυνεύω και αδιάφορης 4 χρόνια ,πρέπει να με πεθάνουν τα καθάρματα,που πάντα με τις ευλογιές τις δικέ σας τα κτήνη συνεχίζουν  μετά από λίγο 4ω φορές στην εντατική γεια να σέβομαι το facebook και να τυρό τους όρους.Οπός πήγα στρατιώτης επί χούντας,επιστράτευση 30 μήνες σε επίλεκτο σώμα και πόστο με πολύ φυλακή 9 μετράς είχα χωρίς το γευτώ.Και έρχεστε εσείς που είμαι από την αρχή στο διαδίκτυο και με βγάζετε συνέχεια παραβάτη με αυτά τα κτήνη ομάδα και βοήθειαεικόνα σημερινή που είχαν ανάρτηση και είχε λήξη η πίνει και μετά μου γράφουν 21 μέρες προσέχετε μην παίζετε με τον κάθε άνθρωπο

brite filoys

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου