Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Πέμπτη 23 Μαΐου 2013
FACEBOOK καμάρωσε τα καθάρματα σου τους ν;αζι Ναζί εγκληματία φασίστες δολοφόνοι με το γάντι ζητώ την καταδίκη σας αβλεπτεί κάθαρμα δεν θα με κλονίσεις φασίστα κτήνος αμέσως άρχισε τα ναζιστικά καικάθαρμα δεν θα με κλονίσεις φασίστα κτήνος αμέσως άρχισε τα ναζιστικά και φασίστηκα αλήτες Η αποστολή αιτημάτων φιλίας από το λογαριασμό σας έχει μπλοκαριστεί για 7 ημέρες ποτέ ρε καθαρμέ,α που έχω μήνες να καλέσω υποκείμενο βρομιάρη πρέπει να ντρέπεσαι έλυνε πρόστυχε ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα διότι κινδυνεύω από εσάς τα κανίβαλους ομάδα βοήθεια και κάθε υπεύθυνο γεια τα κακουργήματα κτήνη δήλε κάθαρμα βρομερέ φασίστα.δεν έχεις καλοπεί καμία μπέσα καμία ανθρώπινη τάση κτήνος .ζητώ την καταδίκη σας βασανιστές φασίστες ρατσιστές Η αποστολή αιτημάτων φιλίας από το λογαριασμό σας έχει μπλοκαριστεί για 7 ημέρες Ακόμα περισσότεροι χρήστες στους οποίους στείλατε αιτήματα φιλίας είπαν ότι δεν σας γνωρίζουν. Για να μην μπλοκαριστείτε στο μέλλον, βοηθήστε μας να καταλάβουμε γιατί στείλατε αιτήματα φιλίας. Πώς χρησιμοποιείτε το Facebook για να συνδεθείτε με άλλους; Θα ήθελα να γνωρίσω νέα άτομα. Θέλω να ακολουθώ διάσημα πρόσωπα και άλλα άτομα με υψηλό στάτους. Θέλω να είμαι φίλος με πολλά άτομα. Άλλο Μάθετε περισσότερα αληταρία στο σπίτι σοα αυτά κάθαρμα
Σταματώ την σελίδα κολαστήριο από τους ναζί φασίστες ομάδα βοήθεια και τους ηθικούς αυτουργούς του facebook αίσχος κτηνωδία ξεπεσμός Δέχομαι αλλεπάλληλες απάνθρωπες ηλεκτρονικές επίθεσης ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ναζί φασίστηκα ,και εγκληματικά πλύση εγκεφάλου.Εγκληματικές απάνθρωπες ενέργειες εν ψυχρό δολοφόνοι τις ελευθερίας και τις προσωπικότητα μου.Μου έχουν προξένησαν αλλεπάλληλα ,προβλήματα ,και εξακολουθούν να μην σέβονται .Κτηνωδία κολαστήριο σκέτο .Εκβιασμούς απειλές σωματική ακεραιότητα ψυχική οδύνη 3150 μπλοκαρίσματα αποκλεισμό κτηνωδία.Με τα πιο εξευτελιστικά βασανιστήρια .Με βασανίζουν μέρες ατέλειωτες; μα τα οργανωμένα και με εντολέα τα πιο κτηνώδη βασανιστήρια .Χιλιάδες ενημερώσεις .Καταγελώ τους υπευθύνους του facebook ,που γνωρίζουν τα πάντα .Στα χρόνια αυτά δεν έκανε ποτέ τίποτα .Με τους βασανιστές του ομάδα και βοήθεια ,και κάθε συνεργάτη .Ζητώ την τιμωρία τους και την καταδίκη τους .προσβολή σωματικές δυσλειτουργείς ,σε άσχημη κατάσταση,δολοφονική μανία κατά εμού.47 μέρες με βασάνιζαν η φασίστες γεια ένα κωδικό μέχρι που κατέληξα στην εντατική.Είναι μια κτηνωδία και αδιαφορία .Ζητώ εάν έχουν λ,λίγη ανθρωπιά και λίγη μπέσα να παρατηθούν και να πάνε σε τσίρκο στα άγριοι θόρια θηριοδαμαστές.αίσχος και ντροπή γεια την ανθρωπότητα.Όλα αυτά γίνονται καθόλου το εικοσιτετράωρο με χιλιάδες εγκληματικές ενέργειες.Ζητώ την ποινική δίωξη τους την ,αποζημίωση γεια τα τόσα εγκλήματα ψυχική οδύνη τό
Σταματώ την σελίδα κολαστήριο από τους ναζί φασίστες ομάδα βοήθεια και τους ηθικούς αυτουργούς του facebook αίσχος κτηνωδία ξεπεσμός Δέχομαι αλλεπάλληλες απάνθρωπες ηλεκτρονικές επίθεσης ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ναζί φασίστηκα ,και εγκληματικά πλύση εγκεφάλου.Εγκληματικές απάνθρωπες ενέργειες εν ψυχρό δολοφόνοι τις ελευθερίας και τις προσωπικότητα μου.Μου έχουν προξένησαν αλλεπάλληλα ,προβλήματα ,και εξακολουθούν να μην σέβονται .Κτηνωδία κολαστήριο σκέτο .Εκβιασμούς απειλές σωματική ακεραιότητα ψυχική οδύνη 3150 μπλοκαρίσματα αποκλεισμό κτηνωδία.Με τα πιο εξευτελιστικά βασανιστήρια .Με βασανίζουν μέρες ατέλειωτες; μα τα οργανωμένα και με εντολέα τα πιο κτηνώδη βασανιστήρια .Χιλιάδες ενημερώσεις .Καταγελώ τους υπευθύνους του facebook ,που γνωρίζουν τα πάντα .Στα χρόνια αυτά δεν έκανε ποτέ τίποτα .Με τους βασανιστές του ομάδα και βοήθεια ,και κάθε συνεργάτη .Ζητώ την τιμωρία τους και την καταδίκη τους .προσβολή σωματικές δυσλειτουργείς ,σε άσχημη κατάσταση,δολοφονική μανία κατά εμού.47 μέρες με βασάνιζαν η φασίστες γεια ένα κωδικό μέχρι που κατέληξα στην εντατική.Είναι μια κτηνωδία και αδιαφορία .Ζητώ εάν έχουν λ,λίγη ανθρωπιά και λίγη μπέσα να παρατηθούν και να πάνε σε τσίρκο στα άγριοι θόρια θηριοδαμαστές.αίσχος και ντροπή γεια την ανθρωπότητα.Όλα αυτά γίνονται καθόλου το εικοσιτετράωρο με χιλιάδες εγκληματικές ενέργειες.Ζητώ την ποινική δίωξη τους την ,αποζημίωση γεια τα τόσα εγκλήματα ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Δηλώνω ότι όλα αυτά ειναι αληθές. μέρος από τα εκατομμύρια βασανισμού και είναι όλα αληθή.Και όλα αυτά τα γνωρίζει κατά γράμμα και ίδιος του fakebook.Από τα εκατομμύρια ναζί λεκτικούς με ατελείωτες μέρες μου έσπασαν τα νύχια η φασίστες με τα ναζί και με τον εντολέα γεια καλύτερα αποτελέσματα Συνάμα με βασανίζουν με απειλούν με εκβιάζουν.και με εικονικά εγκλήματα ζητούν να μου κάνουν φρόνημα .Είναι ντροπή Έχω να κοινότοπο 4 χρόνια .Μου κάνουν τα καθάρματα καψώνια με βάρδιες,επί μέρες .Μου έχουν δημιουργήσει σωματικά κινητικά σοβαρά προβλήματα και συνεχίζουν μέχρι την τελική εξόντωση.Με έχουν καθηλωμένο η διαφθαρμένη η κανίβαλοι τα καθάρματα ζητώ την τιμάρια τους .Θα συνεχίσει να γράφω αυτά που βιώνω .Ποτέ δεν κατηγόρησα ούτε ασχολήθηκα με κάτι Είναι τα κτήνη της ανθρωπότητας μη ικανή να σταματήσουν αυτόν το κανιβαλισμό
Τρίτη 21 Μαΐου 2013
Την ευθύνη γεια αυτήν την κτηνώδη φασιστική κατάντια κατά εμού φέρει το ίδιο το facebook Καταγγελω και ζητώ την ποινική δίωξη του διότι γνωρίζοντας άμεσα τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα στα τόσα χρόνια.Το μόνο που τους παρείχε συγκάλυψη, και ασυλία ,γεια να μπορούν ανενόχλητη να κάνουν τα φασιστηκά ναζί βασανιστήρια.
Είναι πολύ ανόητο αυτό που είχαν στήσει η ομάδα σε συνεργασία με τις άλλες 2 ομάδες mail.σκηνοθεσία χωρίς σκηνοθέτη και χωρίς ανθρώπινη νοημοσύνη Δεν υπάρχουν χειρότερα ,κτήνη από αυτούς που τους έχω μάθη ,πολύ καλυτέρα από όλους .Είναι φάτσες εγκληματικές αδίστακτη ρατσιστές ανθέλληνες και μας αποκαλεί υποανάπτυκτους .Ναι αυτά τα καθάρματα ,που λέγονται ,ομάδα και βοήθεια .Δεν τους χαρακτηρίζω διότι δεν ύπαρχοι λέξη .Είναι εγκληματίες ικανή γεια τα πάντα.3 μέρες τα καθάρματα αυτά με βασανίζουν 6 mail έτιξα και αυτά τα έβγαζαν λάθος με άμεσο σύνεργο την ομάδα mail του-Υαηο---.και σε συνεργεία με την ομάδα του Hotma--- και η 3 μαζί μου έχουν κάνη χιλιάδες βασανιστήρια.Αλλά ποιος κάθετε να σχολάτε με τον κάθε ανόητο κάθε διεφθαρμένο.Καθάρματα δεν έχω τάσης αυτοπροβολή ούτε πουλώ ούτε Εχ την ανάγκη να διαφημίσω.δεν αποθηκεύω δεν κλήδονα ποτέ την σελίδα .δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί 5000 Α+Β+Γ .μάλιστα του έχω ενημέρωση ότι γεια ένα χρόνο δεν θα έχω δικαίωμα να καλέσω κανένα .Είναι τόσο ύπουλη που ,δεν έχουν τίποτα ,να σεβαστούν .τα καταδικάζω γεια αυτήν την ομαδική δολοφονική εγκληματική ενεργεία τα κτήνη.Ναι διότι όλα τα χρόνια με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου προκαλούνται ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Με έχουν βλέψη πολύ σωματικά και ηθικά και σωματικά .ζητώ την καταδίκη τους και να πληρώσου όλα αυτά που μου έχουν κάνη να με αποζημιώσουν γεια την ψευδή διασπορά .με τα χειρότερα .Τα απολιτικά mail ,και γενικά να με εξοντώσουν .Δεν βλέπω σχεδόν ποτέ τα mail .Την ευθύνη γεια αυτήν την κτηνώδη φασιστική κατάντια κατά εμού φέρει το ίδιο το facebook Καταγελώ και ζητώ την ποινική δίωξη του διότι γνωρίζοντας άμεσα τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα .στα τόσα χρόνια.Το μόνο π[ου τους παρείχε συγκάλυψη και ασυλία ,γεια να μπορούν ανενόχλητη να κάνουν τα φασιστηκά ναζί βασανιστήρια.
Συνεχίζετε την εγκληματική ενεργεία τον ρατσισμό και την κτηνωδία είσαι τόσο πολύ εκδικητικός και ανόητος ,που κάνης αυτά τα πρόστυχα .Tiνομιζης ότι κάνης .Είναι ξεπεσμός να κάθεσαι να μου κάνης όλα τα ύπουλης σκι τα θρασύδειλα Αποστολή εκ νέου του μηνύματος email .Άδω είναι η κτηνωδία και η πρόστυχη ανόητη πράξη .Αποστολή εκ νέου του μηνύματος email,και εσυ γεια το καλό μας φασίστα εγκληματία.
Συνεχίζετε την εγκληματική ενεργεία τον ρατσισμό και την κτηνωδία είσαι τόσο πολύ εκδικητικός και ανόητος ,που κάνης αυτά τα πρόστυχα .Tiνομιζης ότι κάνης .Είναι ξεπεσμός να κάθεσαι να μου κάνης όλα τα ύπουλης σκι τα θρασύδειλα Αποστολή εκ νέου του μηνύματος email .Άδω είναι η κτηνωδία και η πρόστυχη ανόητη πράξη .Αποστολή εκ νέου του μηνύματος email,και εσυ γεια το καλό μας στέλνετε την εικόνα, που γραφή (Σας παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί Για την ασφάλεια και το απόρρητο του λογαριασμού σας στο Facebook, να συμπληρώνετε τον κωδικό πρόσβασης μόνο όταν είστε στον πραγματικό ιστότοπο του Facebook.)Γεια πια ασφάλεια μου γράφεις ανόητε ,που η σελίδα δεν έχει λαβή ποτέ μήνυμα ,που έλειχε το θράσος να μου γραφής αυτέ τις ασυναρτησίες και τα μεθυσμένα λόγια.που είναι το μήνυμα που το στέλνεις από χθες ζητώντας με την κτηνωδία να ξεδιψάσεις το αρρωστημένο φασιστικό ένστικτο σου ναζί φασίστα εγκληματία.
Κοινωνία ένοχη Μιχάλης ΘαλάσσηςΕυρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική
Κοινωνία ένοχη Μιχάλης ΘαλάσσηςΕυρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση Καταγγέλλω την ομάδα του yahoo,Και την ομάδα toy facebook που σε συνεργασία με την ομάδα του facebook γεια 3 ημέρα τα κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια .Επιτέλους τι κάνετε γατί κρύβεστε ντροπή σαςhttp://www.safeline.gr/http://www.adslgr.com/forum/threads/275882
http://www.adslgr.com/forum/thre...
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παρα…
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής
συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα
άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=grυπάρχουνοδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στοhttp://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα
άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να
αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=grυπάρχουνοδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στοhttp://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Safer Internet
http://www.keepcontrol.eu/?lang...
Safer Internet - Keep it fun, keep control!
Ομάδα γιατί συνεχίζετε καθάρματα την κτηνωδία ,τι νομίζεις βλάκα ότι κάνης πιόνι φασίστα τραμπούκε ρατσιστή καταγελώ αυτήν την εγκληματική ενεργεία σε βάρος μου ,σε βαθμό κτηνωδίας και εγκληματικής ενεργεία .είσαστε θρασύδειλοι .πόσες φορές ρε τομάρι έστειλες και που είναι το mail επαλήθευσης.Μην τολμήσετε και εσείς και κάνετε ανάρτηση ,θα έχει τα αποτελέσματα ,αυτά που μου κάνετε Που είναι κομπλεξικέ και βλάκα,ο συνδεσμος
Ομάδα γιατί συνεχίζετε καθάρματα την κτηνωδία ,τι νομίζεις βλάκα ότι κάνης πιόνι φασίστα τραμπούκε ρατσιστή καταγελώ αυτήν την εγκληματική ενεργεία σε βάρος μου ,σε βαθμό κτηνωδίας και εγκληματικής ενεργεία .είσαστε θρασύδειλοι .πόσες φορές ρε τομάρι έστειλες και που είναι το mail επαλήθευσης.Μην τολμήσετε και εσείς και κάνετε ανάρτηση ,θα έχει τα αποτελέσματα ,αυτά που μου κάνετε Που είναι κομπλεξικέ και βλάκα,ο συνδεσμος
Τι ζητάς πάλη yahoo,τι θέλεις βασανιστή από το βράδυ μου την κάνης,ρατσιστές και εγκληματίες με όλα αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα.Μην τολμήσετε και βάλετε σε σελίδα δικά σας θα φερθώ όπως μου φέρεστε σου άφορο το δικαίωμα να ανάρτησης μέσα σε σελίδα δική μου.Είσαστε βασανιστές τραμπούκοι εγκληματίες με τον τρόπο που έχετε συμπεριφερθεί .σε συνεργασία με την ομάδα και βοήθεια του facebook.
Τι ζητάς πάλη yahoo,τι θέλεις βασανιστή από το βράδυ μου την κάνης,ρατσιστές και εγκληματίες με όλα αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα.Μην τολμήσετε και βάλετε σε σελίδα δικά σας θα φερθώ όπως μου φέρεστε σου άφορο το δικαίωμα να ανάρτησης μέσα σε σελίδα δική μου.Είσαστε βασανιστές τραμπούκοι εγκληματίες με τον τρόπο που έχετε συμπεριφερθεί .σε συνεργασία με την ομάδα και βοήθεια του facebook.
Τώρα έχετε καταλάβει τι κάνετε 3 μέρες και από το βράδυ γεια 1 mail με συνενόχους και τις ύλες αμάδες ,αρχίσατε τα ναζί βασανιστήρια .Τι να γράψω αηδίασα ανόητη σας καταγελώ και καταδικάζω αυτήν την απάνθρωποι κτηνωδία κατά εμού τουλάχιστον εσάς τους 3 Είσαστε καθάρματα ναι η όχι είσαστε βασανιστές με πλύση εγκεφάλου 3 μέρες ναι η όχι είσαστε κτήνη ,βλάκες ναι η όχι σας καταγελώ γιατί την αλιτια διεφθαρμένοι καθάρματα.Ζητώ την ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ,τομάρια.Τι άλλο να έχω να αντιμετωπίσω βρομοσκυλα , κτήνη.Στον εισαγγελέα γεια 3ημερο κολαστήριο με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ότι και να γράψω ,δεν ανταποκρίνεστε σε αυτήν την κτηνωδία που εσύ ομάδα του facebook τώρα συνεχίζεις μετά την σκυτάλη που πηρές από τον ανήθικο βασανιστή του yaho- που έχει από τα μεσάνυχτα μέχρι τώρα .5 mail έτιξα και ακόμα τίποτα
Τώρα έχετε καταλάβει τι κάνετε 3 μέρες και από το βράδυ γεια 1 mail με συνενόχους και τις ύλες αμάδες ,αρχίσατε τα ναζί βασανιστήρια .Τι να γράψω αηδίασα ανόητη σας καταγελώ και καταδικάζω αυτήν την απάνθρωποι κτηνωδία κατά εμού τουλάχιστον εσάς τους 3 Είσαστε καθάρματα ναι η όχι είσαστε βασανιστές με πλύση εγκεφάλου 3 μέρες ναι η όχι είσαστε κτήνη ,βλάκες ναι η όχι σας καταγελώ γιατί την αλιτια διεφθαρμένοι καθάρματα.Ζητώ την δίωξη σας ,και ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ,τομάρια.Τι άλλο να έχω να αντιμετωπίσω βρομοσκυλα , κτήνη.Στον εισαγγελέα γεια 3ημερο κολαστήριο με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ότι και να γράψω ,δεν ανταποκρίνεστε σε αυτήν την κτηνωδία που εσύ ομάδα του facebook τώρα συνεχίζεις μετά την σκυτάλη που πηρές από τον ανήθικο βασανιστή του yaho- που έχει από τα μεσάνυχτα μέχρι τώρα .5 mail έτιξα και ακόμα τίποτα
όσο γεια το Outlook και αυτό συμμετείχε στην απάνθρωποι αυτή κατάσταση .Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει πρόβλημα η όχι.Σας έχω διαγράψει ολους διότι δεν μου ίσαστε χρήσιμη μονο ανακατοσουρα.Ο ένας δεν θέλει τον Άλο .τίποτα ούτε mail ούτε τίποτα από εσάς.
καταγγέλλω την ομάδα του υαηο στο http://www.safeline.gr/ διότι έχει από τα ξημερώματα που κάνη λεκτικούς ,με ναζί βασανιστήρια ντροπή ,ζητώ την δίωξη του http://www.safeline.gr/ http://www.adslgr.com/forum/threads/275882 Κατάσταση Ξεπεράσατε τα όρια και της κτηνωδίας είσαστε πολύ πρόστυχη με κυνηγάτε ,και εγώ σας καταγγείλω γεια εκβιασμό γεια ηλεκτρονική παρενόχληση ,γεια λεκτικούς αριθμούς "Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε
καταγγέλλω την ομάδα του υαηο στο http://www.safeline.gr/ διότι έχει από τα ξημερώματα που κάνη λεκτικούς ,με ναζί βασανιστήρια ντροπή ,ζητώ την δίωξη του http://www.safeline.gr/ http://www.adslgr.com/forum/threads/275882 Κατάσταση Ξεπεράσατε τα όρια και της κτηνωδίας είσαστε πολύ πρόστυχη με κυνηγάτε ,και εγώ σας καταγγείλω γεια εκβιασμό γεια ηλεκτρονική παρενόχληση ,γεια λεκτικούς αριθμούς "Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ... παραβλέπεται ή να αγνοείται." Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο. Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στο http://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Δευτέρα 20 Μαΐου 2013
Ο κηπος
Σώπα, μη μιλάς , είναι ντροπή Ενα συγκλονιστικό όσο και διαχρονικό ποιημα.
Απαγγέλει η Μαριέτα Ριάλδη
Σώπα, μη μιλάς , είναι ντροπή
... κόψ' τη φωνή σου
σώπασε επιτέλους
κι αν ο λόγος είναι αργυρός
η σιωπή ειναι χρυσός.
Τα πρώτα λόγια που άκουσα από παιδί
έκλαιγα,γέλαγα,έπαιζα μου λέγανε:
"σώπα".
Στο σχολείο μού κρύψαν την αλήθεια τη μισή,
μου λέγανε :"εσένα τι σε νοιάζει ; Σώπα!"
Με φιλούσε το πρώτο κορίτσι που ερωτεύτηκα και μου λέγανε:
"κοίτα μην πείς τίποτα, σσσσ....σώπα!"
Κόψε τη φωνή σου και μη μιλάς, σώπαινε.
Και αυτό βάσταξε μέχρι τα εικοσί μου χρόνια.
Ο λόγος του μεγάλου
η σιωπή του μικρού.
Έβλεπα αίματα στο πεζοδρόμιο,
"Τι σε νοιάζει εσένα;", μου λέγανε,
"θα βρείς το μπελά σου, σώπα".
Αργότερα φωνάζανε οι προϊστάμενοι
"Μη χώνεις τη μύτη σου παντού,
κάνε πως δεν καταλαβαίνεις ,σώπα"
Παντρεύτηκα , έκανα παιδιά ,
η γυναίκά μου ήταν τίμια κι εργατική και
ήξερε να σωπαίνει.
Είχε μάνα συνετή , που της έλεγε "Σώπα".
Σε χρόνια δίσεκτα οι γονείς, οι γείτονες με συμβουλεύανε :
"Μην ανακατεύεσαι, κάνε πως δεν είδες τίποτα. Σώπα"
Μπορεί να μην είχαμε με δ'αύτους γνωριμίες ζηλευτές,
με τους γειτονες, μας ένωνε , όμως, το Σώπα.
Σώπα ο ενας,σώπα ο άλλος σώπα οι επάνω, σώπα η κάτω,
σώπα όλη η πολυκατοικία και όλο το τετράγωνο.
Σώπα οι δρόμοι οι κάθετοι και οι δρόμοι οι παράλληλοι.
Κατάπιαμε τη γλώσσά μας.
Στόμα έχουμε και μιλιά δεν έχουμε.
Φτιάξαμε το σύλλογο του "Σώπα".
και μαζευτηκαμε πολλοι
μία πολιτεία ολόκληρη, μια δύναμη μεγάλη ,αλλά μουγκή!
Πετύχαμε πολλά,φτάσαμε ψηλά, μας δώσανε παράσημα,
τα πάντα κι όλα πολύ.
Ευκολα , μόνο με το Σώπα.
Μεγάλη τέχνη αυτό το "Σώπα".
Μάθε το στη γυναίκα σου,στο παιδί σου,στην πεθερά σου
κι όταν νιώσεις ανάγκη να μιλήσεις ξερίζωσε τη γλώσσά σου
και κάν'την να σωπάσει.
Κόψ'την σύρριζα.
Πέτα την στα σκυλιά.
Το μόνο άχρηστο όργανο από τη στιγμή που δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά.
Δεν θα έχεις έτσι εφιάλτες , τύψεις κι αμφιβολίες.
Δε θα ντρέπεσαι τα παιδιά σου και θα γλιτώσεις απο το βραχνά να μιλάς ,
χωρίς να μιλάς να λές "έχετε δίκιο,είμαι σαν κι εσάς"
Αχ! Πόσο θα 'θελα να μιλήσω ο κερατάς.
και δεν θα μιλάς ,
θα γίνεις φαφλατάς ,
θα σαλιαρίζεις αντί να μιλάς .
Κόψε τη γλώσσά σου, κόψ'την αμέσως.
Δεν έχεις περιθώρια.
Γίνε μουγκός.
Αφού δε θα μιλήσεις , καλύτερα να το τολμησεις Κόψε τη γλώσσά σου.
Για να είμαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου
ανάμεσα σε λυγμούς και σε παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσά μου,
γιατί νομίζω πως θα'ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω
και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω
και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο ,
με έναν ψιθυρο , με ένα τραύλισμα , με μια κραυγή που θα μου λεει:
ΜΙΛΑ!....
Κατηγορία: Μουσική
Άδεια Τυπική άδεια YouTube
Τελικά τι θέλετε και εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση σελίδας και ηλεκτρονική παρενόχληση.Γιατί τόσο μίσος και εκδίκηση τόσα χρόνια .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί ούτε 1 λεπτό .Συνεχώς στην εγκληματικότητα βασανιστήρια και όλα τα κτηνώδη και ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την επέμβαση του facebook αι ζητώ εισαγγελέα διότι ,έχε φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο .Γιατί δήξατε τέτοια αδιαφορία σε βασανιστήρια οργανωμένα που σου δημιουργούν.ψυχοσωματικά προβ...λήματα .Με ακολουθητέε κατά πόδα .Γιατί με συκοφαντείτε με εκβιάζετε με φασισμό και τραμπουκισμό.Μου βγάζεις τις δίκες μου σελίδες ότι παρανόμησα και τις ενόχλησα .Αυτό είναι ακατανόητο τι θέλετε τώρα πάλη .Γιατί τόσο ρατσισμός τόσο φασισμό καθάρματα καλοπέρα μου έχετε κάνη κακό και ζητάτε τα ρέστα .Να φύγετε βρομιάρηδες κτήνη και κανίβαλοι άντε πρόστυχη ανόητη και διεστραμμένα ,Το εκδίκηση αντιπαλότητας γιατί ρε κάθαρμα .Ρε τραμπούκε με την διάκια που μου κάνετεΤελικά τι θέλετε και εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση σελίδας και ηλεκτρονική παρενόχληση.Γιατί
http://
καψόνια μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα όλο το 24 ωρες ψυχική οδύνη και όλα τα κτυνοδι ψυχικη οδυνη εκφοβισμο και ,σοστο καλαστυριο http://
http://
AΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ (ΕΠΙΦΑΝΙΑ)
AΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ (ΕΠΙΦΑΝΙΑ)
ΕΠΙΦΑΝΙΑ, 1937 Ποίηση: Γιώργος Σεφέρης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Τ' ανθισμένο πέλαγο και τα βουνά στη χάση του φεγ-
γαριούη μεγάλη πέτρα κοντά στις αγριοσυκιές και τ' ασφοδίλια
το σταμνί πού δεν ήθελε να στερέψει στο τέλος της μέρας
και το κλειστό κρεβάτι κοντά στα κυπαρίσσια και τα
μαλλιά σου
χρυσά' τ' άστρα του Κύκνου κι' εκείνο τ' άστρο ό Αλδε-
βαράν.
Κράτησα τη ζωή μου κράτησα τη ζωή μου ταξιδεύοντας
ανάμεσα στα κίτρινα δέντρα κατά το πλάγιασμα της
βροχής
σε σιωπηλές πλαγιές φορτωμένες με τα φύλλα της οξιάς,
καμιά φωτιά στην κορυφή τους· βραδιάζει.
Κράτησα τη ζωή μου˙ στ' αριστερό σου χέρι μια γραμμή
μια χαρακιά στο γόνατο σου, τάχα να υπάρχουν
στην άμμο του περασμένου καλοκαιριού τάχα
να μένουν εκεί πού φύσηξε ό βοριάς καθώς ακούω
γύρω στην παγωμένη λίμνη την ξένη φωνή.
Τα πρόσωπα πού βλέπω δε ρωτούν μήτε ή γυναίκα
περπατώντας σκυφτή βυζαίνοντας το παιδί της.
Ανεβαίνω τα βουνά· μελανιασμένες λαγκαδιές˙ o χιονισμένος
κάμπος, ως πέρα ό χιονισμένος κάμπος, τίποτε δε
ρωτούν
μήτε o καιρός κλειστός σε βουβά ερημοκλήσια μήτε
τα χέρια που απλώνονται για να γυρέψουν, κι' οι
δρόμοι.
Κράτησα τη ζωή μου ψιθυριστά μέσα στην απέραντη
σιωπή
δεν ξέρω πια να μιλήσω μήτε να συλλογιστώ· ψίθυροι
σαν την ανάσα του κυπαρισσιού τη νύχτα εκείνη
σαν την ανθρώπινη φωνή της νυχτερινής θάλασσας στα
χαλίκια
σαν την ανάμνηση, της φωνής σου λέγοντας «ευτυχία».
Κλείνω τα μάτια γυρεύοντας το μυστικό συναπάντημα των
νερών
κάτω απ' τον πάγο το χαμογέλιο της θάλασσας τα κλει-
στά πηγάδια
ψηλαφώντας με τις δικές μου φλέβες τις φλέβες εκείνες
πού μου ξεφεύγουν
εκεί πού τελειώνουν τα νερολούλουδα κι' αυτός ό άνθρωπος
πού βηματίζει τυφλός πάνω στο χιόνι της σιωπής.
Κράτησα τη ζωή μου, μαζί του, γυρεύοντας το νερό πού
σ' αγγίζει
στάλες βαρειές πάνω στα πράσινα φύλλα, στο πρόσωπο σου
μέσα στον άδειο κήπο, στάλες στην ακίνητη δεξαμενή
βρίσκοντας έναν κύκνο νεκρό μέσα στα κάτασπρα φτε-
ρά του,
δέντρα ζωντανά και τα μάτια σου προσηλωμένα.
Ό δρόμος αυτός δεν τελειώνει δεν έχει αλλαγή, όσο γυρεύεις
να θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια, εκείνους πού έφυγανκείνους
πού χάθηκαν μέσα στον ύπνο τους πελαγίσιους τάφους,
όσο ζητάς τα σώματα πού αγάπησες να σκύψουν
κάτω από τα σκληρά κλωνάρια των πλατάνων εκεί
πού στάθηκε μια αχτίδα του ήλιου γυμνωμένη
και σκίρτησε ένας σκύλος και φτεροκόπησε ή καρδιά σου,
ό δρόμος δεν έχει αλλαγή˙ κράτησα τη ζωή μου.
Το χιόνι
και το νερό παγωμένο στα πατήματα των αλόγων
Κατηγορία:Μουσική
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/g8pyAHQwRW4
ΕΠΙΦΑΝΙΑ, 1937 Ποίηση: Γιώργος Σεφέρης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Τ' ανθισμένο πέλαγο και τα βουνά στη χάση του φεγ-
γαριούη μεγάλη πέτρα κοντά στις αγριοσυκιές και τ' ασφοδίλια
το σταμνί πού δεν ήθελε να στερέψει στο τέλος της μέρας
και το κλειστό κρεβάτι κοντά στα κυπαρίσσια και τα
μαλλιά σου
χρυσά' τ' άστρα του Κύκνου κι' εκείνο τ' άστρο ό Αλδε-
βαράν.
Κράτησα τη ζωή μου κράτησα τη ζωή μου ταξιδεύοντας
ανάμεσα στα κίτρινα δέντρα κατά το πλάγιασμα της
βροχής
σε σιωπηλές πλαγιές φορτωμένες με τα φύλλα της οξιάς,
καμιά φωτιά στην κορυφή τους· βραδιάζει.
Κράτησα τη ζωή μου˙ στ' αριστερό σου χέρι μια γραμμή
μια χαρακιά στο γόνατο σου, τάχα να υπάρχουν
στην άμμο του περασμένου καλοκαιριού τάχα
να μένουν εκεί πού φύσηξε ό βοριάς καθώς ακούω
γύρω στην παγωμένη λίμνη την ξένη φωνή.
Τα πρόσωπα πού βλέπω δε ρωτούν μήτε ή γυναίκα
περπατώντας σκυφτή βυζαίνοντας το παιδί της.
Ανεβαίνω τα βουνά· μελανιασμένες λαγκαδιές˙ o χιονισμένος
κάμπος, ως πέρα ό χιονισμένος κάμπος, τίποτε δε
ρωτούν
μήτε o καιρός κλειστός σε βουβά ερημοκλήσια μήτε
τα χέρια που απλώνονται για να γυρέψουν, κι' οι
δρόμοι.
Κράτησα τη ζωή μου ψιθυριστά μέσα στην απέραντη
σιωπή
δεν ξέρω πια να μιλήσω μήτε να συλλογιστώ· ψίθυροι
σαν την ανάσα του κυπαρισσιού τη νύχτα εκείνη
σαν την ανθρώπινη φωνή της νυχτερινής θάλασσας στα
χαλίκια
σαν την ανάμνηση, της φωνής σου λέγοντας «ευτυχία».
Κλείνω τα μάτια γυρεύοντας το μυστικό συναπάντημα των
νερών
κάτω απ' τον πάγο το χαμογέλιο της θάλασσας τα κλει-
στά πηγάδια
ψηλαφώντας με τις δικές μου φλέβες τις φλέβες εκείνες
πού μου ξεφεύγουν
εκεί πού τελειώνουν τα νερολούλουδα κι' αυτός ό άνθρωπος
πού βηματίζει τυφλός πάνω στο χιόνι της σιωπής.
Κράτησα τη ζωή μου, μαζί του, γυρεύοντας το νερό πού
σ' αγγίζει
στάλες βαρειές πάνω στα πράσινα φύλλα, στο πρόσωπο σου
μέσα στον άδειο κήπο, στάλες στην ακίνητη δεξαμενή
βρίσκοντας έναν κύκνο νεκρό μέσα στα κάτασπρα φτε-
ρά του,
δέντρα ζωντανά και τα μάτια σου προσηλωμένα.
Ό δρόμος αυτός δεν τελειώνει δεν έχει αλλαγή, όσο γυρεύεις
να θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια, εκείνους πού έφυγανκείνους
πού χάθηκαν μέσα στον ύπνο τους πελαγίσιους τάφους,
όσο ζητάς τα σώματα πού αγάπησες να σκύψουν
κάτω από τα σκληρά κλωνάρια των πλατάνων εκεί
πού στάθηκε μια αχτίδα του ήλιου γυμνωμένη
και σκίρτησε ένας σκύλος και φτεροκόπησε ή καρδιά σου,
ό δρόμος δεν έχει αλλαγή˙ κράτησα τη ζωή μου.
Το χιόνι
και το νερό παγωμένο στα πατήματα των αλόγων
Κατηγορία:Μουσική
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/g8pyAHQwRW4
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 8 Σεπτεμβρίου 2011
Καταγγείλω την ομάδα και την βοήθεια που προσπαθεί να με εξοντώσω με,αποκλεισμούς με λάθος κωδικούς,και λάθος σελίδα. Αυτές Η 2 Σελίδες είναι ίδιες .την πρώτη φορά μου γράφουν ,συγγνώμη μπλοκάρισε ανοίγω την σελίδα από άλλο browser,και αρχίζει να κάνη επαναφορά κωδικού,η όποια ενε από 10 ώρες βα...σανιστήρια-10 ημέρες μέχρι και 2 μήνες.αυτό το έφτιαξα διότι μου το κώνου καθημερινά. Λόγο ωμός την μεγάλης εξάσκησης δεν μπορούν να μου ξεφύγουν,με όχου με 1340 μέρες αποκλεισμό. Ζητώ βάση αυτής και πόλων άλλο αποδείξεων τη τιμωρηθούν ,γεια το απάνθρωπο υποτιμητικό και προσβλητικό, και βασανιστικό τρόπο .που κάνουν κακό στο facebook, στους φίλους και φυσικά σε έμενα καμαρώστε τους .συνεχίζει ο άλλος στην ιδία σελίδα γεια τον σωστό κωδικό ενώ βρίσκομαι μέσα και σας γραφώ Αυτά γίνονται ταυτόχρονος ένα στην μια οθόνη και η άλλη σελίδα στην άλλη οθόνη
7 Σεπτεμβρίου 2011
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Γιατί Ομάδα δεν μπορείτε να καταλάβετε.ότι η αποσυνδέσεις δεν είναι καλό.Έχετε κάνη 50 σήμερα.Σταματήστε τις χοντρές Γιατί δεν το καταλαβαίνω τι θέλετε να σταματήσετε .ντροπή σας τώρα όλο το διαδίκτυο να ασχολήτε, μετά τις δίκες σας
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=230867010298485&set=t.100001255632772&type=3&theater
4:10 μμ 20 Μαΐου 2013. Συνεχιζετε η Bρωμια κτηνωδια φασησμος τραμπουκισμος ρατσισμος ---Safety centre κοιμαται, οπως παντα...., με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει. Εξαφανιζεις τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσηςΟλα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματα φασιστες ,κτηνη παλιανθρωποι βασανιστες.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/
https://www.facebook.com/
3:30 μμ 20 Μαΐου 2013. Συνεχιζετε η Bρωμια η κτηνωδια ο φασησμος τραμπουκισμος ρατσισμος ---Safety centre κοιμαται, οπως παντα...ακομα απο το 2010 το καλο για οικογενειακη βοηθεια και ακομα περιμενω και ποτε δεν υπαρχει τιποτα μια βρωμερη κωμωδια. 3150 μερες αποκλισμο μπλοκαρισμα,με ψευδη παντα κατηγορια με βασανηζαν η τραμπουκι ομαδα και βοιθεια μερα νυχτα 4 χρονο .Σεβομαινος παντα το facebook,που μου παρειχε τα παντα,εκανα πασο,, μεχρι που με κανατε με απεριγραπτα προβληματα και πολα δυσαρεστα αλλα .Με εβαζαν να δηλωσω 59 χρονον δήλωση μετανοίας οτι εκανα παραπτομα και δεν θα το ξανακανο. Αισχος ο φασισμος και ναζι στο μεγαλειο του.μα βασανιζεις πολες συνεχοιμνεςπαντα με καποιον εντολεα οργανωμενα, και με την συγκαλυψη τον υπευθυνο του facebook.ζητω την τιμωρια τους για την μι ικανοτιτα να σταματησουν τα κακουργηματα.Τι νομιζετε οτι ειναι ο ανθρωπος με την πλυση εγγεφαλου και τα ναζι βασανηστηρια και ποσο θα αντεξη η καρδια.Ηλεκτροινικη παρενοχλιση μεσα στο σπιτι μου μερα νυχτα προκαλοντας ψυχικη οδινι τοσο σε εμε οσο και στη εικογενεια.Γεα σκεφτιτε εαν το εκαναν σε εσας τι θα κανατε.
Εξαφανιζει τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσης, με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει.Ολα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματας.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/
https://www.facebook.com/
Καλό το facebook ,να λαβή σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας βαρένη η αδιαφορία η απανθρωπιά
https://www.facebook.com/
Σας διεγραψα απο την συνδεση Micr
μου, προσθηκη στους φιλους. διεγραψα τα παντα. και συνεχιζετε να κανετε φασισμο τραμπουκισμο. Ναι φασιστες ρατσιστες μολις λιγον ορον την μπλοκσρστε χαθηκε η σελιδα. Με παρενοχλει καθε λεπτο, μου κανετε αποσυνδεσις καθε συνδεση που κανω.Μου εξαφανισε το βραδυ τουλαχιστον 15 αναρτηξσης με προκαλουσατε ,με τους πιο ηλιθιους και ανοητους τροπους. Κανατε λοξοδρομηση σελιδον,Μ σαμποταρετε γενικα σε ολα τα θεματα. Δεν τη θέλεις ανοιτενα σ΄αφήσω να μας καβαλήσει και απο πανο κτηνος διεστραμενε?. αντε χασου ρε τομαρι........
Οταν ηρθα στο facebook, να γραφτω εκτιμησα την τελεια κατασταση, κα
Οταν ηρθα στο facebook, να γραφτω εκτιμησα την τελεια κατασταση, και σεβαστηκα και σέβομαι, τηρώντας τους ορους του συστηματος με ολη την ευγενεια. ποτε δεν ειχα προβλημα με την κατασταση facebook.Απο την αλλη με βασανίζετε 4 χρονο επιχιλιαδες ωρες και εκατομμυρια βιαια ψυχοσωματικα βασανιστηρια. Με υποτιμηση της νοημοσυνη της αξιοπρεπεια, με πολλα επικινδυνα προβληματα που μου παρουσιαστηκαν,με την συνεχομενη πλυση εγκεφαλου και τα εγκληματικα απανθρωπα και κτηνοδη βασανιστηρια. Δεν κρατησα ποτε σε κανεναν τιποτα ουτε κατα νου.Με εχετε καθηλωση τουλαχιστον τα 2 τελευταια χρονια Ντροπη για ολη την ανθρωποτητα
Σας καταγγελω οτι με τα φασιστικα ναζι βασανιστηρια μου εχεις προκαλεση πολλαπροβληματα .Με την πλυση Εγκεφαλου με την κτηνωδια και ολα τα γνωστα .Ζητω την ποινικη διοξ
βαθμο κακουργηματος με ηθικο αυτουργο το ιδι το facebook.Φτασατε να με φετρετε σε βαθμο δησαρεστο ,παραλισια τουλαχιστων τα 2 τελευτεα χρονιοα .δε το αναφερο γεια αυτα τα προβληματα ντροπη σας .Ειμαι ανθροπος κιαι οχι σκουπιδι σκλαβος η ομολογο ,πτωμα να με πατατε
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να
παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/
Εξαφανιζει τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσης, με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει.Ολα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματα φασιστες ,κτηνη παλιανθρωποι βασανιστες.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/
https://www.facebook.com/
Πέμπτη 16 Μαΐου 2013
Μέχρι το τέλος του 2015 η αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ - ΕΡΤ
Στο πρώτο στάδιο θα γίνει ο ιδιοκτησιακός διαχωρισμός του ΑΔΜΗΕ, της εταιρίας που έχει την ευθύνη διαχείρισης του δικτύου υψηλής τάσης, στο δεύτερο το σπάσιμο της ΔΕΗ και η δημιουργία μίας νέας μικρής ΔΕΗ που θα διατηρήσει το 30 τοις εκατό του παραγωγικού δυναμικού της και αναλογικό ποσοστό στη δραστηριότητα εμπορίας ρεύματος. Από το υπόλοιπο 70% που θα μείνει στην ΔΕΗ, το τρίτο στάδιο αφορά την ιδιωτικοποίηση του 17% της μητρικης ΔΕΗ.
Τρίτη 14 Μαΐου 2013
Κυριακή 12 Μαΐου 2013
GIGABYTE Tech Daily: GIGABYTE 8 Series Preview: UEFI DualBIOS™
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑΝΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑΝΑ!
ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΑΝΑ ΚΙ ΕΡΩΜΕΝΗ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ
Στίχοι - μουσική Σώτιας Τσώτου και Τάκη Σουκα
Ηχογραφημένο το 1994
... κυκλοφόρησε στον δίσκο Και που θεός
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
χίλια κομάτια μοιρασμένη
γεμάτη αγάπη και στοργή
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
ακούραστη βασανισμένη
σ΄όλο τον κόσμο είσαι εσύ
Είσαι αναστασης καμπάνα
όλου του κόσμου είσαι η μάνα
είσαι η ίδια η ζωή
Κάνεις θυσίες νύχτα μέρα
και η ζωή δεν πάει πιο περα
αν λήψεις μόνο μια στιγμή
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
η πιο μεγάλη αδικημένη
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
μια θάλασσα γαληνεμένη
είναι η δική σου η αγκαλια
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
ανώνυμη και πονεμένη
που μένεις πάντα στην σκιά
Είσαι αναστασης καμπάνα
όλου του κόσμου είσαι η μάνα
είσαι η ίδια η ζωή
Κάνεις θυσίες νύχτα μέρα
και η ζωή δεν πάει πιο περα
αν λήψεις μόνο μια στιγμή
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
η πιο μεγάλη αδικημένη
Κατηγορία: Μουσική
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/MZFCczMoLKg
Σάββατο 11 Μαΐου 2013
Almyrosinfo.gr: Επιστολή για το Ιατρείο στον Πτελεό με τίτλο "Λείπ...
Παρασκευή 10 Μαΐου 2013
Ναι
δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα αηδίασα με όλα αυτά που αντικρίζω χωρίς να με επηρεάσουν καθόλου ούτε θετικά ούτε αρνητικά .Παραμένω αυτός που θυμάμαι από τότε που Αίμου μικρός.Ποτέ δεν παραμένω θεατής θα επέμβω φυσικά με τον τρόπο μου,και ανάλογα την περίπτωση ,ψηλά το Κεφαλά και μην χαρίζεις σε κανένα τίποτα…
?
Πέμπτη 9 Μαΐου 2013
Ντροπή σας αυτή είναι η κατάσταση αίσχος εγκληματίες δολοφόνοι που με την ναζί πλύση εγκεφάλου μου κάνατε ,αισχρα βασανιστήρια.Με απειλείτε με γραμμένα συνθήματα στους τοίχους .εκφοβισμούς φασισμού και κινδυνολογίας.Έχετε φόρμα έτυμη και με κινάγατε .κτήνη βρομερά να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα καθάρματα.
Καθάρματα στο κλουβί με τα άγρια λιοντάρια θέλετε τσόγλανοι,εκεί να κάνετε τραμπουκισμό.φασισμό και κτηνωδία .Δειλοί και ελεεινή ,με κινάγατε κατά χιλιάδες τόσα χρόνια,πάντα με προστυχιά και κατάχρηση.Καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα.Ποιος είσαι ρε αληταρία ,που τολμάς να κάνης αυτές τις εγκληματικές ,κτηνωδίες καθάρματα.Ζητώ την παραίτηση κάθε υπεύθυνου που τους παρείχαν συγκάλυψη ασυλία και εντολέα γεια καλύτερο ,και δραστικό βασανισμό μέχρι τελικής εξόντωσης,διεφθαρμένα βρομοσκυλα.Όσο γεια το facebook δεν έχω κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση .Σαν συμπεριφορά ,σε κατήγορο γεια συνυπεύθυνο και σε καταγγέλλου ,διότι γνωρίζεις τα πάντα που γίνονται και δεν έκανες ποτέ τίποτα .Είμαι άνθρωπος και έχεις Βάλη τους βασανιστές να με εξοντώσουν.Εάν έχεις λίγο συνείδηση ζητώ την παραίτηση σου γεια μη ικανότητα να σταματήσεις αυτούς τους φασίστες με τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ τώρα όλοι στον εισαγγελέα.Το μόνο που κινάνε η υπηρεσίες σου εκφοβισμό εκβιασμό εικονικές πρόστυχες καταστάσεις.Είμαι άνθρωπος και έχω μπέσα ,προσπαθώντας να αμυνθώ σε αυτήν την κτηνωδία .μου έχετε δημιουργήσω σοβαρά προβλήματα,σωματικά ψυχικά και γενικά μια απάνθρωποι κτηνωδία .Ένας κανιβαλισμός μια χούντα με βασανιστές που έβγαζαν τα νύχια από τα εκατομμύρια πατήματα ελεεινή,με τους λεκτικούς γεια ατελείωτες ώρες ,και χιλιάδες μέρες .Ντροπή σας αυτή είναι η κατάσταση αίσχος εγκληματίες δολοφόνοι που με την ναζί πλύση εγκεφάλου μου κάνατε ,αισχροί βασανιστήρια.Με απειλείτε με γραμμένα συνθήματα στους; τοίχους .εκφοβισμού φασισμού και κινδυνολογίας.Έχετε φόρμα έτυμη και με κινάγατε .κτήνη βρομερά να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα καθάρματα
Συμβουλές για online flirting
10 tips για λαμπερά πόδια
Το club του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων
Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος
Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος και μου έχετε καταστρέψει τα πάντα με την απάνθρωποι μεταχείριση την αθλία και προσβλητική κατάσταση .Είναι χιλιάδες αυτά που σας έχω γράψει χωρίς ποτέ να κάνετε κάτι Πρωταγωνιστές αυτής τις κτηνωδίας είναι η ομάδα και βοήθεια του facebook,με εντολέα και κάποιο επιτελείο γεια καλύτερη και συντονισμένη ,κτηνωδία Σας καταγελώ όλους τους αρμοδίους που ήθελα να κάνουν το καψώνι τους και τον εκφοβισμό το εάν το ξανακάνεις .Ποιο δεν έκανα τίποτα κάνε δήλωση μετάνοιας ότι το έκανες και δεν θα το ξανακάνεις ,Προσβολή αξιοπρεπείας υποτίμηση νοημοσύνης.Με κινάγατε μέρα νύχτα και γράφοντας συνθήματα εκβιαστικά εκφοβισμού και τραμπουκισμού Έχετε έτυμη φόρμα ,και μου ζητάτε να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που σας συμφέρει εσάς .Με έχετε βασανίσει γεια το θέμα αυτό χιλιάδες φορές Ζητώ να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία που είναι κακούργημα και εγκληματική ενεργεία εξόντωσης μου
Καλημέρα ζητώ την κατανόηση τον φίλων.Η σελίδα θα βρίσκετε χωρίς κανένα φίλο λόγο ,απάνθρωπης και εγκληματικής συμπεριφοράς τις ομάδα βοήθεια και φυσικά ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook είναι μια κατάσταση κτηνωδίας και ρατσισμού,σε βαθμό κακουργήματος.Με παρενοχλούν ηλεκτρονικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με καψώνι και κτηνωδία 47 μέρες συνεχόμενα.Κάποτε η χούντα έβγαζε τα νύχια τον αγωνιστών.Τώρα το facebook έκανε το ίδιο με 47 ημέρες νύχτες με την μέθοδο ναζί λεκτικούς ,που με ήθελαν να με εξοντώσου με μίσος και συνεργασία με άλλη κατάσταση ομάδα και βοήθειας
Καλημέρα ζητώ την κατανόηση τον φίλων.Η σελίδα θα βρίσκετε χωρίς κανένα φίλο λόγο ,απάνθρωπης και εγκληματικής συμπεριφοράς τις ομάδα βοήθεια και φυσικά ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook είναι μια κατάσταση κτηνωδίας και ρατσισμού,σε βαθμό κακουργήματος.Με παρενοχλούν ηλεκτρονικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με καψώνι και κτηνωδία 47 μέρες συνεχόμενα.Κάποτε η χούντα έβγαζε τα νύχια τον αγωνιστών.Τώρα το facebook έκανε το ίδιο με 47 ημέρες νύχτες με την μέθοδο ναζί λεκτικούς ,που με ήθελαν να με εξοντώσου με μίσος και συνεργασία με άλλη κατάσταση ομάδα και βοήθειας
Καταγγέλλω το ρατσιστικό σύστημα ομάδα και βοήθεια τουfacebook ,να λάβη σοβαρά. I condemn the racist system team and help toufacebook to seriously handle
Καταγγέλλω το ρατσιστικό σύστημα ομάδα και βοήθεια τουfacebook ,να λάβη σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας καταδικάζει η αδιαφορία η απανθρωπιά η εγκληματική ενεργεία που έχετε 4 χρόνο που με βασανίζετε .Δεν Πάι άλλο .Είναι μια εγκληματική και κτηνώδη κατάσταση που σας καλό τόσα χρόνια και εσείς τους συγκαλύπτετε ,και τους παρέχετε ασυλία .Δεν είναι 1 μέρα είναι χιλιάδες ώρες βασανισμού ,μέρες κολαστήριου ,μέρες φασιστικές μέρες ντροπής Σας έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι η ομάδα και βοήθεια με την συγκάλυψη σας να με βασανίζετε και να μου έχετε δημιουργήσει σοβαρά κινητικά προβλήματα .Δεν ήθελα ποτέ να αναφερθώ αλλά εσείς το παρακάνατε ,σας καταγελώ γεια όλα αυτά τα χρόνια την αυστηρή τιμωρία διότι σας καλούσα και εσείς αδιαφορούσατε .Ζητώ απάντηση γεια όλα τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,και σας καταδικάζω γεια την προσπάθεια τις εξόντωσης μου.Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι.Αυτά όλα όχι στο σπίτι μου να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά τα ναζί βασανιστήρια I condemn the racist system team and help toufacebook to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you their glosses, and provide immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to talk but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not at my house to do them in your homes these Nazi torture
Disgusted sick of this hypocrisy the raunchy extortion fascism .Αηδίασα σιχάθηκα αυτήν την υποκρισία τον πρόστυχο εκβιασμό φασισμό
Disgusted sick of this hypocrisy the raunchy extortion fascism with their pimp and pawns without any antikrisma.Aischos bullying, reptiles crawl eternally in your own mud, dirt in deplorable ....
Αηδίασα σιχάθηκα αυτήν την υποκρισία τον πρόστυχο εκβιασμό φασισμό,με τους ρουφιανους και τα πιόνια χωρίς κανένα αντίκρισμα.Αίσχος θρασύδειλα ερπετά που σέρνεστε αιώνια στην λάσπη την δική σας, στην βρωμιά ελεεινή….




