addthis

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Τι ζητάς πάλη yahoo,τι θέλεις βασανιστή από το βράδυ μου την κάνης,ρατσιστές και εγκληματίες με όλα αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα.Μην τολμήσετε και βάλετε σε σελίδα δικά σας θα φερθώ όπως μου φέρεστε σου άφορο το δικαίωμα να ανάρτησης μέσα σε σελίδα δική μου.Είσαστε βασανιστές τραμπούκοι εγκληματίες με τον τρόπο που έχετε συμπεριφερθεί .σε συνεργασία με την ομάδα και βοήθεια του facebook.

Τι ζητάς πάλη yahoo,τι θέλεις βασανιστή από το βράδυ μου την κάνης,ρατσιστές και εγκληματίες με όλα αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα.Μην τολμήσετε και βάλετε σε σελίδα δικά σας θα φερθώ όπως μου φέρεστε σου άφορο το δικαίωμα να ανάρτησης μέσα σε σελίδα δική μου.Είσαστε βασανιστές τραμπούκοι εγκληματίες με τον τρόπο που έχετε συμπεριφερθεί .σε συνεργασία με την ομάδα και βοήθεια του facebook.ti zhta 8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου