addthis

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Ντροπή σας αυτή είναι η κατάσταση αίσχος εγκληματίες δολοφόνοι που με την ναζί πλύση εγκεφάλου μου κάνατε ,αισχρα βασανιστήρια.Με απειλείτε με γραμμένα συνθήματα στους τοίχους .εκφοβισμούς φασισμού και κινδυνολογίας.Έχετε φόρμα έτυμη και με κινάγατε .κτήνη βρομερά να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα καθάρματα.

Καθάρματα στο κλουβί με τα άγρια λιοντάρια θέλετε τσόγλανοι,εκεί να κάνετε τραμπουκισμό.φασισμό και κτηνωδία .Δειλοί και ελεεινή ,με κινάγατε κατά χιλιάδες τόσα χρόνια,πάντα με προστυχιά και κατάχρηση.Καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα.Ποιος είσαι ρε αληταρία ,που τολμάς να κάνης αυτές τις εγκληματικές ,κτηνωδίες καθάρματα.Ζητώ την παραίτηση κάθε υπεύθυνου που τους παρείχαν  συγκάλυψη ασυλία και εντολέα γεια καλύτερο ,και δραστικό βασανισμό μέχρι τελικής εξόντωσης,διεφθαρμένα βρομοσκυλα.Όσο γεια το facebook δεν έχω κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση .Σαν συμπεριφορά ,σε κατήγορο γεια συνυπεύθυνο και σε καταγγέλλου ,διότι γνωρίζεις τα πάντα που γίνονται και δεν έκανες ποτέ τίποτα .Είμαι άνθρωπος και έχεις Βάλη τους βασανιστές να με εξοντώσουν.Εάν έχεις λίγο συνείδηση ζητώ την παραίτηση σου γεια μη ικανότητα να σταματήσεις αυτούς τους φασίστες με τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ τώρα όλοι στον εισαγγελέα.Το μόνο που κινάνε η υπηρεσίες σου εκφοβισμό εκβιασμό εικονικές πρόστυχες καταστάσεις.Είμαι άνθρωπος και έχω μπέσα ,προσπαθώντας να αμυνθώ σε αυτήν την κτηνωδία .μου έχετε δημιουργήσω σοβαρά προβλήματα,σωματικά ψυχικά και γενικά μια απάνθρωποι κτηνωδία .Ένας κανιβαλισμός μια χούντα με βασανιστές που έβγαζαν τα νύχια από τα εκατομμύρια πατήματα ελεεινή,με τους λεκτικούς γεια ατελείωτες ώρες ,και χιλιάδες μέρες .Ντροπή σας αυτή είναι η κατάσταση αίσχος εγκληματίες δολοφόνοι που με την ναζί πλύση εγκεφάλου μου κάνατε ,αισχροί βασανιστήρια.Με απειλείτε με γραμμένα συνθήματα στους; τοίχους .εκφοβισμού φασισμού και κινδυνολογίας.Έχετε φόρμα έτυμη και με κινάγατε .κτήνη βρομερά να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα καθάρματα

katastash

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου