addthis

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Κατασταση:
3:30 μμ 20 Μαΐου 2013. Συνεχιζετε η Bρωμια  η κτηνωδια  ο φασησμος τραμπουκισμος ρατσισμος ---Safety centre κοιμαται, οπως παντα...
ακομα απο το 2010 το καλο για οικογενειακη βοηθεια και ακομα περιμενω και ποτε δεν υπαρχει τιποτα μια βρωμερη κωμωδια. 3150 μερες αποκλισμο μπλοκαρισμα,με ψευδη παντα κατηγορια με βασανηζαν η τραμπουκι ομαδα και βοιθεια μερα νυχτα 4 χρονο .Σεβομαινος παντα το facebook,που μου παρειχε τα παντα,εκανα πασο,, μεχρι που με κανατε με απεριγραπτα  προβληματα και πολα δυσαρεστα αλλα .Με εβαζαν να δηλωσω 59 χρονον δήλωση μετανοίας οτι εκανα παραπτομα και δεν θα το ξανακανο. Αισχος ο φασισμος και ναζι στο μεγαλειο του.μα βασανιζεις πολες συνεχοιμνεςπαντα με καποιον εντολεα οργανωμενα, και με την συγκαλυψη τον υπευθυνο του facebook.ζητω την τιμωρια τους για την μι ικανοτιτα να σταματησουν τα κακουργηματα.Τι νομιζετε οτι ειναι ο ανθρωπος με την πλυση εγγεφαλου και τα ναζι βασανηστηρια και ποσο θα αντεξη η καρδια.Ηλεκτροινικη παρενοχλιση μεσα στο σπιτι μου μερα νυχτα προκαλοντας ψυχικη οδινι τοσο σε εμε οσο και στη εικογενεια.Γεα σκεφτιτε εαν το εκαναν σε εσας τι θα κανατε. 
Εξαφανιζει τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσης, με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει.Ολα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματας.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/pages/Κοινωνία-ένοχη-Μιχάλης-Θαλάσσης/512206005510433
https://www.facebook.com/safety/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου