addthis

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

.Γιατί τόσο μίσος και εκδίκηση τόσα χρόνια .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί ούτε 1 λεπτό .Συνεχώς στην εγκληματικότητα βασανιστήρια και όλα τα κτηνώδη και ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Τελικά τι θέλετε και εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση σελίδας και ηλεκτρονική παρενόχλησηΖητώ την επέμβαση του facebook αι ζητώ εισαγγελέα διότι ,έχε φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο .Γιατί δήξατε τέτοια αδιαφορί...α σε βασανιστήρια οργανωμένα που σου δημιουργούν.ψυχοσωματικά προβλήματα .Με ακολουθητέε κατά πόδα .Γιατί με συκοφαντείτε με εκβιάζετε με φασισμό και τραμπουκισμό.Μου βγάζεις τις δίκες μου σελίδες ότι παρανόμησα και τις ενόχλησα .Αυτό είναι ακατανόητο τι θέλετε τώρα πάλη .Γιατί τόσο ρατσισμός τόσο φασισμό καθάρματα καλοπέρα μου έχετε κάνη κακό και ζητάτε τα ρέστα .Να φύγετε βρομιάρηδες κτήνη και κανίβαλοι άντε πρόστυχη ανόητη και διεστραμμένα ,Το εκδίκηση αντιπαλότητας γιατί ρε κάθαρμα .Ρε τραμπούκε με την διάκια που μου κάνετε καψόνια μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα όλο το 24 ωρες ψυχική οδύνη και όλα τα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου