Καταγγείλω την ομάδα και την βοήθεια που προσπαθεί να με εξοντώσω με,αποκλεισμούς με λάθος κωδικούς,και λάθος σελίδα. Αυτές Η 2 Σελίδες είναι ίδιες .την πρώτη φορά μου γράφουν ,συγγνώμη μπλοκάρισε ανοίγω την σελίδα από άλλο browser,και αρχίζει να κάνη επαναφορά κωδικού,η όποια ενε από 10 ώρες βα...σανιστήρια-10 ημέρες μέχρι και 2 μήνες.αυτό το έφτιαξα διότι μου το κώνου καθημερινά. Λόγο ωμός την μεγάλης εξάσκησης δεν μπορούν να μου ξεφύγουν,με όχου με 1340 μέρες αποκλεισμό. Ζητώ βάση αυτής και πόλων άλλο αποδείξεων τη τιμωρηθούν ,γεια το απάνθρωπο υποτιμητικό και προσβλητικό, και βασανιστικό τρόπο .που κάνουν κακό στο facebook, στους φίλους και φυσικά σε έμενα καμαρώστε τους .συνεχίζει ο άλλος στην ιδία σελίδα γεια τον σωστό κωδικό ενώ βρίσκομαι μέσα και σας γραφώ Αυτά γίνονται ταυτόχρονος ένα στην μια οθόνη και η άλλη σελίδα στην άλλη οθόνη
Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Δευτέρα 20 Μαΐου 2013
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 8 Σεπτεμβρίου 2011
Καταγγείλω την ομάδα και την βοήθεια που προσπαθεί να με εξοντώσω με,αποκλεισμούς με λάθος κωδικούς,και λάθος σελίδα. Αυτές Η 2 Σελίδες είναι ίδιες .την πρώτη φορά μου γράφουν ,συγγνώμη μπλοκάρισε ανοίγω την σελίδα από άλλο browser,και αρχίζει να κάνη επαναφορά κωδικού,η όποια ενε από 10 ώρες βα...σανιστήρια-10 ημέρες μέχρι και 2 μήνες.αυτό το έφτιαξα διότι μου το κώνου καθημερινά. Λόγο ωμός την μεγάλης εξάσκησης δεν μπορούν να μου ξεφύγουν,με όχου με 1340 μέρες αποκλεισμό. Ζητώ βάση αυτής και πόλων άλλο αποδείξεων τη τιμωρηθούν ,γεια το απάνθρωπο υποτιμητικό και προσβλητικό, και βασανιστικό τρόπο .που κάνουν κακό στο facebook, στους φίλους και φυσικά σε έμενα καμαρώστε τους .συνεχίζει ο άλλος στην ιδία σελίδα γεια τον σωστό κωδικό ενώ βρίσκομαι μέσα και σας γραφώ Αυτά γίνονται ταυτόχρονος ένα στην μια οθόνη και η άλλη σελίδα στην άλλη οθόνη
7 Σεπτεμβρίου 2011
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Γιατί Ομάδα δεν μπορείτε να καταλάβετε.ότι η αποσυνδέσεις δεν είναι καλό.Έχετε κάνη 50 σήμερα.Σταματήστε τις χοντρές Γιατί δεν το καταλαβαίνω τι θέλετε να σταματήσετε .ντροπή σας τώρα όλο το διαδίκτυο να ασχολήτε, μετά τις δίκες σας
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=230867010298485&set=t.100001255632772&type=3&theater
4:10 μμ 20 Μαΐου 2013. Συνεχιζετε η Bρωμια κτηνωδια φασησμος τραμπουκισμος ρατσισμος ---Safety centre κοιμαται, οπως παντα...., με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει. Εξαφανιζεις τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσηςΟλα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματα φασιστες ,κτηνη παλιανθρωποι βασανιστες.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/
https://www.facebook.com/
3:30 μμ 20 Μαΐου 2013. Συνεχιζετε η Bρωμια η κτηνωδια ο φασησμος τραμπουκισμος ρατσισμος ---Safety centre κοιμαται, οπως παντα...ακομα απο το 2010 το καλο για οικογενειακη βοηθεια και ακομα περιμενω και ποτε δεν υπαρχει τιποτα μια βρωμερη κωμωδια. 3150 μερες αποκλισμο μπλοκαρισμα,με ψευδη παντα κατηγορια με βασανηζαν η τραμπουκι ομαδα και βοιθεια μερα νυχτα 4 χρονο .Σεβομαινος παντα το facebook,που μου παρειχε τα παντα,εκανα πασο,, μεχρι που με κανατε με απεριγραπτα προβληματα και πολα δυσαρεστα αλλα .Με εβαζαν να δηλωσω 59 χρονον δήλωση μετανοίας οτι εκανα παραπτομα και δεν θα το ξανακανο. Αισχος ο φασισμος και ναζι στο μεγαλειο του.μα βασανιζεις πολες συνεχοιμνεςπαντα με καποιον εντολεα οργανωμενα, και με την συγκαλυψη τον υπευθυνο του facebook.ζητω την τιμωρια τους για την μι ικανοτιτα να σταματησουν τα κακουργηματα.Τι νομιζετε οτι ειναι ο ανθρωπος με την πλυση εγγεφαλου και τα ναζι βασανηστηρια και ποσο θα αντεξη η καρδια.Ηλεκτροινικη παρενοχλιση μεσα στο σπιτι μου μερα νυχτα προκαλοντας ψυχικη οδινι τοσο σε εμε οσο και στη εικογενεια.Γεα σκεφτιτε εαν το εκαναν σε εσας τι θα κανατε.
Εξαφανιζει τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσης, με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει.Ολα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματας.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/
https://www.facebook.com/
Καλό το facebook ,να λαβή σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας βαρένη η αδιαφορία η απανθρωπιά
https://www.facebook.com/
Σας διεγραψα απο την συνδεση Micr
μου, προσθηκη στους φιλους. διεγραψα τα παντα. και συνεχιζετε να κανετε φασισμο τραμπουκισμο. Ναι φασιστες ρατσιστες μολις λιγον ορον την μπλοκσρστε χαθηκε η σελιδα. Με παρενοχλει καθε λεπτο, μου κανετε αποσυνδεσις καθε συνδεση που κανω.Μου εξαφανισε το βραδυ τουλαχιστον 15 αναρτηξσης με προκαλουσατε ,με τους πιο ηλιθιους και ανοητους τροπους. Κανατε λοξοδρομηση σελιδον,Μ σαμποταρετε γενικα σε ολα τα θεματα. Δεν τη θέλεις ανοιτενα σ΄αφήσω να μας καβαλήσει και απο πανο κτηνος διεστραμενε?. αντε χασου ρε τομαρι........
Οταν ηρθα στο facebook, να γραφτω εκτιμησα την τελεια κατασταση, κα
Οταν ηρθα στο facebook, να γραφτω εκτιμησα την τελεια κατασταση, και σεβαστηκα και σέβομαι, τηρώντας τους ορους του συστηματος με ολη την ευγενεια. ποτε δεν ειχα προβλημα με την κατασταση facebook.Απο την αλλη με βασανίζετε 4 χρονο επιχιλιαδες ωρες και εκατομμυρια βιαια ψυχοσωματικα βασανιστηρια. Με υποτιμηση της νοημοσυνη της αξιοπρεπεια, με πολλα επικινδυνα προβληματα που μου παρουσιαστηκαν,με την συνεχομενη πλυση εγκεφαλου και τα εγκληματικα απανθρωπα και κτηνοδη βασανιστηρια. Δεν κρατησα ποτε σε κανεναν τιποτα ουτε κατα νου.Με εχετε καθηλωση τουλαχιστον τα 2 τελευταια χρονια Ντροπη για ολη την ανθρωποτητα
Σας καταγγελω οτι με τα φασιστικα ναζι βασανιστηρια μου εχεις προκαλεση πολλαπροβληματα .Με την πλυση Εγκεφαλου με την κτηνωδια και ολα τα γνωστα .Ζητω την ποινικη διοξ
βαθμο κακουργηματος με ηθικο αυτουργο το ιδι το facebook.Φτασατε να με φετρετε σε βαθμο δησαρεστο ,παραλισια τουλαχιστων τα 2 τελευτεα χρονιοα .δε το αναφερο γεια αυτα τα προβληματα ντροπη σας .Ειμαι ανθροπος κιαι οχι σκουπιδι σκλαβος η ομολογο ,πτωμα να με πατατε
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να
παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/
Εξαφανιζει τις αναρτησης, κανει συνεχομενες αποσυνδεσης, με βασανίζεις, με οτι πιο προστυχο τροπο υπαρχει.Ολα αυτα δεν ειναι ορατα απο τους χρηστες.Προσπαθης με καθε τροπο να με σαμποτάρεις να φερης τον διχασμο μαζη τους.Χιλιασες ωρες και εκατομμυρια φορες. μου κλεινεις την σελιδα μολις 5 ωρες λειτουργια, και αρχιζης να πεζης μαζι μου, διχνοντας το μισος και την κτηνωδια που σας διεπη.Εισαστε θρασυδιλοι , φασιστες τραμπουκη και γεματο κτηνωδια.Συνεχομενες ηλεκτρονικες παρενοχλησης, και συνεχομενα μπλοκαρισματα, παρουσιαζοντας στην σελιδα και στους χρηστες, οτι ολααυτα γινονται απο εμενα.Μου εχετε δημιουργησει σοβαρα προβληματα φασιστες ,κτηνη παλιανθρωποι βασανιστες.Εκατομμυρια στον 4 χρονο μερα νυχτα, μου κανετε πλυση εγκεφαλου, και μεχρι απο τα πολλα πατηματα, και τις ανοιτες φασηστηκρες και εγκληματικες ενεργειες μου εχετε βγαλη τα νυχια, οπως λειτουργουσε η χουντα,Τα εχετε χαμενα, βασανιστες Ειμαι ανθρωπος γεννημενος ελευθερος, δεν θα μπορεσει να δαμασης με τον τραμπουκισμο και τον φασισμο καθαρματα..
https://www.facebook.com/
https://www.facebook.com/
Πέμπτη 16 Μαΐου 2013
Μέχρι το τέλος του 2015 η αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ - ΕΡΤ
Στο πρώτο στάδιο θα γίνει ο ιδιοκτησιακός διαχωρισμός του ΑΔΜΗΕ, της εταιρίας που έχει την ευθύνη διαχείρισης του δικτύου υψηλής τάσης, στο δεύτερο το σπάσιμο της ΔΕΗ και η δημιουργία μίας νέας μικρής ΔΕΗ που θα διατηρήσει το 30 τοις εκατό του παραγωγικού δυναμικού της και αναλογικό ποσοστό στη δραστηριότητα εμπορίας ρεύματος. Από το υπόλοιπο 70% που θα μείνει στην ΔΕΗ, το τρίτο στάδιο αφορά την ιδιωτικοποίηση του 17% της μητρικης ΔΕΗ.
Τρίτη 14 Μαΐου 2013
Κυριακή 12 Μαΐου 2013
GIGABYTE Tech Daily: GIGABYTE 8 Series Preview: UEFI DualBIOS™
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑΝΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑΝΑ!
ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΑΝΑ ΚΙ ΕΡΩΜΕΝΗ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ
Στίχοι - μουσική Σώτιας Τσώτου και Τάκη Σουκα
Ηχογραφημένο το 1994
... κυκλοφόρησε στον δίσκο Και που θεός
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
χίλια κομάτια μοιρασμένη
γεμάτη αγάπη και στοργή
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
ακούραστη βασανισμένη
σ΄όλο τον κόσμο είσαι εσύ
Είσαι αναστασης καμπάνα
όλου του κόσμου είσαι η μάνα
είσαι η ίδια η ζωή
Κάνεις θυσίες νύχτα μέρα
και η ζωή δεν πάει πιο περα
αν λήψεις μόνο μια στιγμή
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
η πιο μεγάλη αδικημένη
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
μια θάλασσα γαληνεμένη
είναι η δική σου η αγκαλια
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
ανώνυμη και πονεμένη
που μένεις πάντα στην σκιά
Είσαι αναστασης καμπάνα
όλου του κόσμου είσαι η μάνα
είσαι η ίδια η ζωή
Κάνεις θυσίες νύχτα μέρα
και η ζωή δεν πάει πιο περα
αν λήψεις μόνο μια στιγμή
Γυναίκα μάνα κι ερωμένη
η πιο μεγάλη αδικημένη
Κατηγορία: Μουσική
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/MZFCczMoLKg
Σάββατο 11 Μαΐου 2013
Almyrosinfo.gr: Επιστολή για το Ιατρείο στον Πτελεό με τίτλο "Λείπ...
Παρασκευή 10 Μαΐου 2013
Ναι
δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα αηδίασα με όλα αυτά που αντικρίζω χωρίς να με επηρεάσουν καθόλου ούτε θετικά ούτε αρνητικά .Παραμένω αυτός που θυμάμαι από τότε που Αίμου μικρός.Ποτέ δεν παραμένω θεατής θα επέμβω φυσικά με τον τρόπο μου,και ανάλογα την περίπτωση ,ψηλά το Κεφαλά και μην χαρίζεις σε κανένα τίποτα…
?
Πέμπτη 9 Μαΐου 2013
Ντροπή σας αυτή είναι η κατάσταση αίσχος εγκληματίες δολοφόνοι που με την ναζί πλύση εγκεφάλου μου κάνατε ,αισχρα βασανιστήρια.Με απειλείτε με γραμμένα συνθήματα στους τοίχους .εκφοβισμούς φασισμού και κινδυνολογίας.Έχετε φόρμα έτυμη και με κινάγατε .κτήνη βρομερά να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα καθάρματα.
Καθάρματα στο κλουβί με τα άγρια λιοντάρια θέλετε τσόγλανοι,εκεί να κάνετε τραμπουκισμό.φασισμό και κτηνωδία .Δειλοί και ελεεινή ,με κινάγατε κατά χιλιάδες τόσα χρόνια,πάντα με προστυχιά και κατάχρηση.Καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα.Ποιος είσαι ρε αληταρία ,που τολμάς να κάνης αυτές τις εγκληματικές ,κτηνωδίες καθάρματα.Ζητώ την παραίτηση κάθε υπεύθυνου που τους παρείχαν συγκάλυψη ασυλία και εντολέα γεια καλύτερο ,και δραστικό βασανισμό μέχρι τελικής εξόντωσης,διεφθαρμένα βρομοσκυλα.Όσο γεια το facebook δεν έχω κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση .Σαν συμπεριφορά ,σε κατήγορο γεια συνυπεύθυνο και σε καταγγέλλου ,διότι γνωρίζεις τα πάντα που γίνονται και δεν έκανες ποτέ τίποτα .Είμαι άνθρωπος και έχεις Βάλη τους βασανιστές να με εξοντώσουν.Εάν έχεις λίγο συνείδηση ζητώ την παραίτηση σου γεια μη ικανότητα να σταματήσεις αυτούς τους φασίστες με τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ τώρα όλοι στον εισαγγελέα.Το μόνο που κινάνε η υπηρεσίες σου εκφοβισμό εκβιασμό εικονικές πρόστυχες καταστάσεις.Είμαι άνθρωπος και έχω μπέσα ,προσπαθώντας να αμυνθώ σε αυτήν την κτηνωδία .μου έχετε δημιουργήσω σοβαρά προβλήματα,σωματικά ψυχικά και γενικά μια απάνθρωποι κτηνωδία .Ένας κανιβαλισμός μια χούντα με βασανιστές που έβγαζαν τα νύχια από τα εκατομμύρια πατήματα ελεεινή,με τους λεκτικούς γεια ατελείωτες ώρες ,και χιλιάδες μέρες .Ντροπή σας αυτή είναι η κατάσταση αίσχος εγκληματίες δολοφόνοι που με την ναζί πλύση εγκεφάλου μου κάνατε ,αισχροί βασανιστήρια.Με απειλείτε με γραμμένα συνθήματα στους; τοίχους .εκφοβισμού φασισμού και κινδυνολογίας.Έχετε φόρμα έτυμη και με κινάγατε .κτήνη βρομερά να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα καθάρματα
Συμβουλές για online flirting
10 tips για λαμπερά πόδια
Το club του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων
Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος
Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος και μου έχετε καταστρέψει τα πάντα με την απάνθρωποι μεταχείριση την αθλία και προσβλητική κατάσταση .Είναι χιλιάδες αυτά που σας έχω γράψει χωρίς ποτέ να κάνετε κάτι Πρωταγωνιστές αυτής τις κτηνωδίας είναι η ομάδα και βοήθεια του facebook,με εντολέα και κάποιο επιτελείο γεια καλύτερη και συντονισμένη ,κτηνωδία Σας καταγελώ όλους τους αρμοδίους που ήθελα να κάνουν το καψώνι τους και τον εκφοβισμό το εάν το ξανακάνεις .Ποιο δεν έκανα τίποτα κάνε δήλωση μετάνοιας ότι το έκανες και δεν θα το ξανακάνεις ,Προσβολή αξιοπρεπείας υποτίμηση νοημοσύνης.Με κινάγατε μέρα νύχτα και γράφοντας συνθήματα εκβιαστικά εκφοβισμού και τραμπουκισμού Έχετε έτυμη φόρμα ,και μου ζητάτε να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που σας συμφέρει εσάς .Με έχετε βασανίσει γεια το θέμα αυτό χιλιάδες φορές Ζητώ να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία που είναι κακούργημα και εγκληματική ενεργεία εξόντωσης μου
Καλημέρα ζητώ την κατανόηση τον φίλων.Η σελίδα θα βρίσκετε χωρίς κανένα φίλο λόγο ,απάνθρωπης και εγκληματικής συμπεριφοράς τις ομάδα βοήθεια και φυσικά ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook είναι μια κατάσταση κτηνωδίας και ρατσισμού,σε βαθμό κακουργήματος.Με παρενοχλούν ηλεκτρονικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με καψώνι και κτηνωδία 47 μέρες συνεχόμενα.Κάποτε η χούντα έβγαζε τα νύχια τον αγωνιστών.Τώρα το facebook έκανε το ίδιο με 47 ημέρες νύχτες με την μέθοδο ναζί λεκτικούς ,που με ήθελαν να με εξοντώσου με μίσος και συνεργασία με άλλη κατάσταση ομάδα και βοήθειας
Καλημέρα ζητώ την κατανόηση τον φίλων.Η σελίδα θα βρίσκετε χωρίς κανένα φίλο λόγο ,απάνθρωπης και εγκληματικής συμπεριφοράς τις ομάδα βοήθεια και φυσικά ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook είναι μια κατάσταση κτηνωδίας και ρατσισμού,σε βαθμό κακουργήματος.Με παρενοχλούν ηλεκτρονικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με καψώνι και κτηνωδία 47 μέρες συνεχόμενα.Κάποτε η χούντα έβγαζε τα νύχια τον αγωνιστών.Τώρα το facebook έκανε το ίδιο με 47 ημέρες νύχτες με την μέθοδο ναζί λεκτικούς ,που με ήθελαν να με εξοντώσου με μίσος και συνεργασία με άλλη κατάσταση ομάδα και βοήθειας
Καταγγέλλω το ρατσιστικό σύστημα ομάδα και βοήθεια τουfacebook ,να λάβη σοβαρά. I condemn the racist system team and help toufacebook to seriously handle
Καταγγέλλω το ρατσιστικό σύστημα ομάδα και βοήθεια τουfacebook ,να λάβη σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας καταδικάζει η αδιαφορία η απανθρωπιά η εγκληματική ενεργεία που έχετε 4 χρόνο που με βασανίζετε .Δεν Πάι άλλο .Είναι μια εγκληματική και κτηνώδη κατάσταση που σας καλό τόσα χρόνια και εσείς τους συγκαλύπτετε ,και τους παρέχετε ασυλία .Δεν είναι 1 μέρα είναι χιλιάδες ώρες βασανισμού ,μέρες κολαστήριου ,μέρες φασιστικές μέρες ντροπής Σας έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι η ομάδα και βοήθεια με την συγκάλυψη σας να με βασανίζετε και να μου έχετε δημιουργήσει σοβαρά κινητικά προβλήματα .Δεν ήθελα ποτέ να αναφερθώ αλλά εσείς το παρακάνατε ,σας καταγελώ γεια όλα αυτά τα χρόνια την αυστηρή τιμωρία διότι σας καλούσα και εσείς αδιαφορούσατε .Ζητώ απάντηση γεια όλα τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,και σας καταδικάζω γεια την προσπάθεια τις εξόντωσης μου.Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι.Αυτά όλα όχι στο σπίτι μου να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά τα ναζί βασανιστήρια I condemn the racist system team and help toufacebook to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you their glosses, and provide immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to talk but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not at my house to do them in your homes these Nazi torture
Disgusted sick of this hypocrisy the raunchy extortion fascism .Αηδίασα σιχάθηκα αυτήν την υποκρισία τον πρόστυχο εκβιασμό φασισμό
Disgusted sick of this hypocrisy the raunchy extortion fascism with their pimp and pawns without any antikrisma.Aischos bullying, reptiles crawl eternally in your own mud, dirt in deplorable ....
Αηδίασα σιχάθηκα αυτήν την υποκρισία τον πρόστυχο εκβιασμό φασισμό,με τους ρουφιανους και τα πιόνια χωρίς κανένα αντίκρισμα.Αίσχος θρασύδειλα ερπετά που σέρνεστε αιώνια στην λάσπη την δική σας, στην βρωμιά ελεεινή….
Τετάρτη 8 Μαΐου 2013
I condemn it in facebook, to seriously Καταγγέλλωτο το facebook ,να λαβή σοβαρά αυτήν την καταγγελία
I condemn it in facebook, to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you them masked, and provide them with immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to mention but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not in my house to do them in your homes these Nazi torture
Καταγγέλλωτο το facebook ,να λαβή σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας καταδικάζει η αδιαφορία η απανθρωπιά η εγκληματική ενεργεία που έχετε 4 χρόνο που με βασανίζετε .Δεν Πάι άλλο .Είναι μια εγκληματική και κτηνώδη κατάσταση που σας καλό τόσα χρόνια και εσείς τους συγκαλύπτετε ,και τους παρέχετε ασυλία .Δεν είναι 1 μέρα είναι χιλιάδες ώρες βασανισμού ,μέρες κολαστήριου ,μέρες φασιστικές μέρες ντροπής Σας έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι η ομάδα και βοήθεια με την συγκάλυψη σας να με βασανίζετε και να μου έχετε δημιουργήσει σοβαρά κινητικά προβλήματα .Δεν ήθελα ποτέ να αναφερθώ αλλά εσείς το παρακάνατε ,σας καταγελώ γεια όλα αυτά τα χρόνια την αυστηρή τιμωρία διότι σας καλούσα και εσείς αδιαφορούσατε .Ζητώ απάντηση γεια όλα τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,και σας καταδικάζω γεια την προσπάθεια τις εξόντωσης μου.Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι.Αυτά όλα όχι στο σπίτι μου να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά τα ναζί βασανιστήρια
I condemn it in facebook, to seriously
I condemn it in facebook, to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you them masked, and provide them with immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to mention but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not in my house to do them in your homes these Nazi torture
Σε καταγγέλλω facebook και ζητώ την παραίτηση σου,διότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό,έχετε φέρει την σωματική μου κατάσταση σε ακραία σημεία ,θα με πεθάνετε .Ντροπή σας να βρίσκομαι γεια εσάς στην εντατική,απάνθρωποι βασανιστές ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα , από τα ναζί βασανιστήρια τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και την ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου ,αίσχος facebook σε καταγελώ και φυσικά ,τον κάθε υπεύθυνο σε κάθε πόστο ,γεια συνυπεύθυνο σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία κατά εμού 4 χρόνο ,με απάνθρωπα βασανιστήρια που δεν είσαστε ικανή να αποτρέψετε τόσα χρόνια αυτήν την κτηνωδία κατά εμού Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι Δεν έχετε καθόλου καμία ντροπή με όλα αυτά που κάνετε ασταμάτητα .Τη ζητάτε ανόητη ,γιατί κάνετε όλες αυτές τις κατάχρησης.Αυτά είναι τέλειος κτηνωδία και χωρίς ανθρώπινο νου .Η Μεθυσμένη είσαστε η δεν ξερό τι.Το μόνο που ξερό είναι ότι εάν ,υπάρχει και κάπιος να σας μαντρώσει ωπος τα λυσσασμένα κτήνη .Δεν είναι ανθρώπινοι συμπεριφορά .μια κρίσι πανικού η όλη κατάσταση .Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι ντροπή σας δεν έχετε την τόλμη να δώσετε μια απάντηση να σταματήσουν τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια,είναι εγκληματίες,με τις ευλογείς τις δικέ σας. http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/05/facebook-facebook-4-facebook-facebook.html Athens Michael Thalassis Facebook
Σε καταγγέλλω facebook και ζητώ την παραίτηση σου,διότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό από τα ναζί βασανιστήρια τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και την ηλεκτρονική παρενονοχλιση μέσα στο σπίτι μου ,αίσχος facebook σε καταγελώ και φυσικά ,τον κάθε υπεύθυνο σε κάθε πόστο ,γεια συνυπεύθυνο σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία κατά εμού 4 χρόνο ,με απάνθρωπα βασανιστήρια που δεν είσαστε ικανή να αποτρέψετε τόσα χρόνια αυτήν την κτηνωδία κατά εμού Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι Δεν έχετε καθόλου καμία ντροπή με όλα αυτά που κάνετε ασταμάτητα .Τη ζητάτε ανόητη ,γιατί κάνετε όλες αυτές τις κατάχρησης.Αυτά είναι τέλειος κτηνωδία και χωρίς ανθρώπινο νου .Η Μεθυσμένη είσαστε η δεν ξερό τι.Το μόνο που ξερό είναι ότι εάν ,υπάρχει και κόπιας να σας μαντρώσει οπός τα λυσσασμένα κτήνη .Δεν είναι ανθρώπινοι συμπεριφορά .μια κρίσι πανικού η όλη κατάσταση .Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι ντροπή σας δεν έχετε την τόλμη να δώσετε μια απάντηση να σταματήσουν τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια,είναι εγκληματίες,με τις ευλογείς τις δικέ σας. http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/05/facebook-facebook-4-facebook-facebook.html Athens Michael Thalassis Facebook
Λόγο παρατεταμένης βαρβαρότητας και κτηνωδίας,η σελίδα επί 1 χρόνο δεν θα έχω το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,αυτό και μόνο αυτό .Όσο γεια μηνύματα και αποδοχές κανονικά, χωρίς καμία άλλη μεσολάβηση. Το επέλεξα μόνος μου γεια να γλυτώσω από την ψευδή κατηγορία ,και τα αισχρά βασανιστήρια που δεχόμουν
Λόγο παρατεταμένης βαρβαρότητας και κτηνωδίας,η σελίδα επί 1 χρόνο δεν θα έχω το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,αυτό και μόνο αυτό .Όσο γεια μηνύματα και αποδοχές κανονικά, χωρίς καμία άλλη μεσολάβηση. Το επέλεξα μόνος μου γεια να γλυτώσω από την ψευδή κατηγορία ,και τα αισχρά βασανιστήρια που δεχόμουν.Τον εξευτελισμό την ταπείνωση τον ρατσισμό,και την δήλωση ( μετάνοιας) να παραδεχτώ δηλαδή να υπογράψω ότι έκανα το αδίκημα.Αίσχος κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση, μέσα στο σπίτι μου.Εκβιασμό εκφοβισμό ταπείνωση ψυχική οδύνη,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Δευτέρα 6 Μαΐου 2013
Που πήγε το κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) γιατί δεν λειτουργή και παραμένει ακίνητο .Ντροπή σας καταχραστές δεν έχετε την τόλμη να το αφήσετε να στήλη αυτά που γράφω .μην προσπαθείτε βρομιάρηδες κατά τον ανθρώπων γενικά .Ζητώ να σεβαστητε και δεν σέβεστε τίποτα .Τι πρέπει να γένη να γόνο κάθαρμα και εγώ τομάρια όχι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμο .Έχω μάθη να σέβομαι τους πάντες και τα πάντα .Δεν θα υποκύψω στην ανόητες και εγκληματικές πραξης .θα συνεχίσω κανονικά εστί και μονός μου αν χρειαστεί .Προκειμένου να μου κάνετε αυτές τις αναιδέστατες και υποτιμητικές αθλιότητες Εικόνα από το (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) που υποτίθεται ενδιαφέρετε γεια το καλό μας και την οικογενειακής ασφάλειας αίσχος βρωμιά
δεν θα χάσω την ζωή μου γεια να κανό την χάρη σας και κανενός .Μου βάζετε αυτά ανόητε κανένας διότι αυτά τα κρίσιμα που πέρασα δεν γίνετε η κατάσταση είναι κρίσιμη ν,θα σε αφήσω να αναρτήσεις και να μου κάνης τα εγκλήματα και τα κακουργήματα Που πήγε το κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) γιατί δεν λειτουργώ και παραμένει ακίνητο .Ντροπή σας καταχραστές δεν έχετε την τόλμη να το αφήσετε να στήλη αυτά που γράφω .μην προσπαθείτε βρομιάρηδες κατά τον ανθρώπων γενικά .Ζητώ να σεβαστητε και δεν σέβεστε τίποτα .Τι πρέπει να γένη να γόνο κάθαρμα και εγώ τομάρια όχι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμο .Έχω μάθη να σέβομαι τους πάντες και τα πάντα .Δεν θα υποκύψω στην ανόητες και εγκληματικές πραξης .θα συνεχίσω κανονικά εστί και μονός μου αν χρειαστεί .Προκειμένου να μου κάνετε αυτές τις αναιδέστατες και υποτιμητικές αθλιότητες Εικόνα από το (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) που υποτίθεται ενδιαφέρετε γεια το καλό μας και την οικογενειακής ασφάλειας αίσχος βρωμιά
αυτά γράφει καταχραστές εκβιαστές εγκληματίες με ναζί βασανιστήρια σας καταγγέλλω γεια γεια ψευδή κατηγορία και αναστάτωση οικιακής ειρήνης Δεν γνωρίζω κανένα video και καμια καταχρηση εισαστε παλιανθροποι .Βαση το ID 2----6 ,δεν γνωριζο και τι με ενδιαφερη εαν το διαγραψατε .το εκανα τωρα αναζητηση και διαβασα οτι αυτα που γρaφει καθαρματα προσπαθητε με καθε πρωστειχο και ανανδρο φασιστικο και βασανηστηκο τροπο την κατηγορια μου ελεινη.θα πληρώσετε τα κακουργήματα και την ψυχική οδύνη Video ID Number: 45166971-804 Δημοσιεύθηκε στις 24 Σεπ 2012 αυτά γράφει καταχραστές εκβιαστές εγκληματίες με ναζί βασανιστήρια σας καταγγέλλω γεια γεια ψευδή κατηγορία και αναστάτωση οικιακής ειρήνης
Ζητάτε να σας υπογράψω μόνο και μόνο να βαραίνετε την κατάσταση μου σαν παραπτώματα .Όπως με την φυλακή 3150 μέρες καθάρματα θέλετε να με εξοντώσετε με αυτά που κάνετε τα ναζί βασανιστήρια .ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ και κάθε φορα περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων Είσαστε ότι χειρότερο και δραστικό γεια τέλεια αποτελέσματα .Είσαστε κτήνη με δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς.Τι μου βγάζεις ρε τραμπούκε βασανιστή της χούντας και χειρότερα .Ζητώ από το facebook ,την δίωξη σας παντελώς και την ευθύνη που φέρει το ίδιο τ5οσο γεια αδιαφορία όσο και γεια συγκάλυψη τον δολοφονών, ομάδας και βοήθεια .Σας καθιστό υπευθινο9υς και υπόλογους γεια αυτήν την πολύχρονη απάνθρωποι κτηνωδία .Σας βαρενη η καταγγελία βάρβαρου βασανισμού με σκοπό την τελική εξόντωση ./τώρα στον εισαγγελέα και στην δικαιοσύνη όλοι μαζί απάνθρωποι ρατσιστές.
Ζητάτε να σας υπογράψω μόνο και μόνο να βαραίνετε την κατάσταση μου σαν παραπτώματα .Όπως μετην φυλακή 3120 μέρες καθάρματα θέλετε να με εξοντώσετε με αυτά που κάνετε τα ναζί βασανιστήρια .ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ και κάθε φόρε περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων Είσαστε ότι χειρότερο και δραστικό γεια τέλεια αποτελέσματα .Είσαστε κτήνη με δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς.Τι μου βγάζεις ρε τραμπούκε βασανιστή της χούντας και χειρότερα .Ζητώ από το facebook ,την δίωξη σας παντελώς και την ευθύνη που φέρει το ίδιο τ5οσο γεια αδιαφορία όσο και γεια συγκάλυψη τον δολοφονών, ομάδας και βοήθεια .Σας καθιστό υπευθινο9υς και υπόλογους γεια αυτήν την πολύχρονη απάνθρωποι κτηνωδία .Σας βαρενη η καταγγελία βάρβαρου βασανισμού με σκοπό την τελική εξόντωση ./τώρα στον εισαγγελέα και στην δικαιοσύνη όλοι μαζί απάνθρωποι ρατσιστές.
Τι θέλεις τώρα και βγάζεις συνέχεα την Ειδοποίηση .Είναι γνωστό ότι μπορείς να κάνης ότι θέλεις.αλά δεν ποτέ δυνατόν να υποκύψω στον φασισμό και με τα να ναζί βασανίστρια να με υπόταξης και να με δαμάσεις σαν να είμαι ζώο .Είναι γνωστό ότι επιλέγεις πάντα μέρες ,που εορτάζουμε την ανάσταση και εκεί κάθε φορά έχουν καταγραφή τα χειρότερα .Είσαι ρατσιστής ,επιβαρύνεις την προσωπική μου κατάσταση από θέμα υγείας ,και επόμενης την εξόντωση .Φύγε από κάθε τι μου είναι δικό μου μου κλεινής το οξυγόνο ,αδυνατώντας να αναπνεύσω,με τις κτηνωδίες .Έχετε κάνη χιλιάδες αλλαγές πάντα κατά εμού άντε και τώρα κάθαρμα Ζητώ την επέμβαση του facebook, που αυτό είναι Ος φερόμενος ηθικός αυτουργός ,με τους αρμόδιους στο ανάλογα πόστα .Φύγετε καθάρματα κτήνη και βασανιστές τις χούντας .Με πολεμάτε με ναζί βασανιστήρια ,πάντα με εντολέα και συντονισμένα.Είσαστε πολύ άχρηστη ,μόλις βάζω άτομα μέσα στην σελίδα προσπαθείτε να φέρετε τον διχασμό ανάμεσα με έμενα .τελος
Καταγγελία:καταγγέλλω το facebook και κάθε υπεύθυνο γεια αυτήν την πολυετή εγκληματική αντιμετώπιση Τέλος σταματήστε να με απειλείτε νε με προκαλείτε να με εκβιάζετε να υπογράψω ,είναι κτηνωδία ,χωρίς προηγούμενο .τι θέλετε συνεχεία και με παρενοχλείτε,κάθε λεπτό αισχρή και ελεεινή εγκληματίες ,με αυτές τις δολοφονικές ναζί ενέργειες Καλό το facebook Γεια την γνωστή κατάσταση ,την συγκάλυψη και την ασυλία ,να σταματήσει επιτέλους.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Σας καταγγέλλω γεια ,απάνθρωπα βασανιστήρια που μου προκαλέσατε σοβαρά σωματικά προβλήματα.Που δεν θα γίνω μοιρολάτρης να σου αναφέρω .Θα καλέσω την δικαιοσύνη διότι γνωρίζει το σοβαρό πρόβλημα μου μου έχετε δημιουργήση.Εσείς κάνατε ανάσταση και Πάσχα ,εγώ δεν έκανα ,για πολλοστή χρόνια τίποτα κάρματα .Ντροπή σας Τι μου λέτε τώρα αφήστε αυτές τις συκοφαντίες και το ανελέητο κυνηγητό με μίσος και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια είναι ντροπή σας να με καταδιώκετε τόσο αλύπητα τόσο πρόστυχα .Δεν ανέβασα κανένα video με αυτά τα στοιχεία.Ζητώ να με αφήσετε ,χωρίς αυτά τα βρόμικα και καταδικαστέα .κάνετε κατάχρηση .Με βάζετε να κάνω δήλωση μετάνοιας γεια κάτι που δεν γνωρίζω ότι δεν θα το ξανακάνω .Αφήστε ήσυχο σας καταγγέλλω γεια συνεχή ηλεκτρονική παρενόχληση και κάθε είδους απάνθρωποι κτηνωδία. άντε χαθείτε από κοντά μου με την λάσπη Κέα την κατάχρηση που με κατηγορείτε .Μην με απειλείτε και κινδυνολογείτε ,με διάφορα πρόστυχα και ανέντιμα κακουργήματα. https://www.facebook.com/safety/ Το έχετε μπλοκάρει γεια να μην Φανή η βρώμια σας τωρα ζητο την επεμβαση εισαγγελεα γεια τηνβ ίαια και απάνθρωποι κτηνωδία. https://www.facebook.com/safety/
Κυριακή 5 Μαΐου 2013
Σάββατο 4 Μαΐου 2013
Καλησπέρα..Χρόνια Πολλά! .. Καλή Ανάσταση!
Καλησπέρα..
Χρόνια Πολλά! .. Καλή Ανάσταση!
Good evening ..
Happy Birthday! .. Happy Easter!
Αρέσει στη Σελίδα Στέλιος Καζαντζίδης και στο χρήστη Chris ----. Όλο το διάστημα μηνών που θέλετε Στέλιο είναι αδύνατον.Ο λόγος η ομάδα και βοήθεια του facebook.μπλοκάρουν την σελίδα 4 χρόνο καταχράστηκα απάνθρωπα και άδικα .Κάτι θα βρεθεί ,διότι δεν έχει κανένας δικαίωμα να μπλοκάρει και να προσπαθεί ότι το χειρότερο .Είναι ρατσισμός είναι ασέβεια.Ντροπή σας που τολμάτε πάντα να τα βάζετε με τον Στέλιο Καζαντζίδη .ο Στέλιος υπάρχει στης καρδιές μόνον τον ανθρώπων.Και δεν έχεις κανένας το δίκαιο,α να κάνη αυτά τα απάνθρωπα,με τέτοιο μίσος και κτηνωδία Τέλος
Γεια αυτήν την πρόστυχη κατάχρηση Τώρα ζητώ σαν Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας,να μου αφαιρεθεί γεια (1 χρόνο το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,) τα αλά δικαιώματα κανονικά και με τον νόμο,αυτό και μόνο αυτό .Δεν μπορώ να παίζω με τον κάθε χρήστη, εκβιαστές κινδυνολογεί βασανιστές.και όλα τα αλλά που δεν αξίζει να αναφέρω Το πρωί ήταν 4 ώρες και τώρα έγιναν 6 ώρες ,και ποιος ξέρη ακόμα Από τις 3150 μέρες πρόστυχης και άδικα παραπτώματα ντροπή σας .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .που
Γεια αυτήν την πρόστυχη κατάχρηση Τώρα ζητώ σαν Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας,να μου αφαιρεθεί γεια (1 χρόνο το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,) τα αλά δικαιώματα κανονικά και με τον νόμο,αυτό και μόνο αυτό .Δεν μπορώ να παίζω με τον κάθε χρήστη, εκβιαστές κινδυνολογεί βασανιστές.και όλα τα αλλά που δεν αξίζει να αναφέρω Το πρωί ήταν 4 ώρες και τώρα έγιναν 6 ώρες ,και ποιος ξέρη ακόμα Από τις 3150 μέρες πρόστυχης και άδικα παραπτώματα ντροπή σας .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .που καταστρέψατε την ζωή. Το τελευταίο Εξιτήριο που πείρα μου έδωσαν χάρη.Είμαι γεννημένος ελεύθερος και δίνω και την ψυχή μου, γεια τον συνάνθρωπο και να υπερασπίσω την ζωή μου.Αυτό έκανα στο 4 χρόνο στο facebook που φερθήκατε απάνθρωπα και με κτηνωδία.Ομάδα Βοήθεια ,και το ίδιο το facebook ,που δεν έδωσε καμία απάντηση γεια την κατάχρηση και χιλιάδες απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με άσχημα αποτελέσματα γεια έμενα προσωπικά.




