addthis

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Μας μιλάτε γεια τα κατορθώματα σας ευχάριστη αλλά ποτέ όχι μόνο δεν μιλήσατε αλά με βασανίζετε ,το κλικ μου αρέσει το ζητάτε ,αυτόν τον τραμπουκισμό και τα βασανιστήρια ,γιατί δεν αναφέρατε τίποτα .Τι να σας γράψω ότι κάνατε εγκληματικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ότι με βασανίζετε μέχρι τελικής μέχρι να ματώσουν τα δάχτυλα ,μέχρι να φτάσω στην εντατική .Αυτά η πλύση εγκεφάλου και συνεχόμενα βασανιστήρια δεν κάνατε ποτέ τίποτα .Ζητώ την απομάκρυνση τις ομάδας και βοήθειας που είναι ρατσιστές ναζί εγκληματίες δολοφόνοι.Και έχεις και το θράσος να έρθεις στην σελίδα γεια να μου δήξης νωδές εφαρμογές.Είμαι άνθρωπος Mark Zuckerberg ,και με βασανίζετε χρόνια με 3150 μέρες κόλαση φυλακή

Μας μιλάτε γεια τα κατορθώματα σας ευχάριστη αλλά ποτέ όχι μόνο δεν μιλήσατε αλά με βασανίζετε ,το κλικ μου αρέσει το ζητάτε ,αυτόν τον τραμπουκισμό και τα βασανιστήρια ,γιατί δεν αναφέρατε τίποτα .Τι να σας γράψω ότι κάνατε εγκληματικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ότι με βασανίζετε μέχρι τελικής μέχρι να ματώσουν τα δάχτυλα ,μέχρι να φτάσω στην εντατική .Αυτά η πλύση εγκεφάλου και συνεχόμενα βασανιστήρια δεν κάνατε ποτέ τίποτα .Ζητώ την απομάκρυνση τις ομάδας και βοήθειας που είναι ρατσιστές ναζί εγκληματίες δολοφόνοι.Και έχεις και το θράσος να έρθεις στην σελίδα γεια να μου δήξης νωδές εφαρμογές.Είμαι άνθρωπος  Mark Zuckerberg ,και με βασανίζετε χρόνια με 3150 μέρες κόλαση φυλακή μπλοκάρισμα αποκλεισμό αίσχος είμαι άνθρωπος ,και ζητώ το νόμιμα δικαιώματα μου ντροπή να μου κάνετε τόσα που είναι απερίγραπτα και αθλιότητα.Ζητώ η βασανιστές ομάδα και βοήθεια να αφήσουν την ομάδα να λειτουργήσει κανονικά και να φύγουν τα καθάρματα .θέλω να; ζήσω και όχι να με βασανίζετε φασίστες ναζί βασανιστές τψα χρόνια και χιλιάδες ώρες τώρα να σταματήσουν και να φύγουν τα καθάρματα  η βρωμιά

misos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου