addthis

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

(1) Facebook

 

  • Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

    ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Λόγο τις άσχημης και μη φιλικής κατάστασης μόνο μίσος κτηνωδία εγκληματικές ενέργειες καψώνια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια, δεν γίνετε να με προσβάλεις εσύ με ότι πιο βρομερό την ψευδή κατηγορία ότι ενόχλησα φίλους,και με τα άπυρα καψώνια Μου δημιουργήσατε τα γνωστά προβλήματα,ζητώ και αυτήν την σελίδα σε ένδοξη κακομεταχείρισης κατάχρησης και γενικής κτηνωδίας σε βαθμό ακινησίας,ζητώ και σε αυτήν την σελίδα επί 1 χρόνο να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα να καλέσω φίλους.Δεν γίνετε αλλιώς με εσάς τους κανίβαλους να με υποτιμάτε, ποτέ παλιάνθρωποι 1 χρόνο με την θέληση μου ζήτω να μην έχω δικαίωμα προσθήκη στους φίλους (Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης Θαλάσσης)
    http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/1-1.html

    ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Λόγο τις άσχημης και μη φιλικής κατάστασης μόνο μίσος κτηνωδία εγκληματικές ενέργειες καψώνια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια, δεν γίνετε να με προσβάλεις εσύ με ότι πιο βρομερό την ψευδή κατηγορία ότι ενόχλησα φίλους,και με τα άπυρα καψώνια Μου δημιουργήσατε τα γνωστά προβλήματα,ζητώ και αυτήν την σελίδα σε ένδοξη κακομεταχείρισης κατάχρησης και γενικής κτηνωδίας σε βαθμό ακινησίας,ζητώ και σε αυτήν την σελίδα επί 1 χρόνο να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα να καλέσω φίλους.Δεν γίνετε αλλιώς με εσάς τους κανίβαλους να με υποτιμάτε, ποτέ παλιάνθρωποι  1 χρόνο με την θέληση μου ζήτω να μην έχω δικαίωμα προσθήκη στους φίλους  (Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης Θαλάσσης)
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/1-1.html

    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 4 λεπτά ·

  • Μετά το αίτημα μου που ζήτησα από μονός μου επί 1 χρόνο να μην έχω το διακαίομαι να καλέσω φίλους,στην σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας )Θέλωνα ζήσω και όχι να με εξοντώσουν τα καθάρματα με όλα τα γνωστά επακόλουθα όχι 1 χρόνο ,αφαίρεσης δικαιώματος προσθήκη στους φίλους,Μετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια και όλα τα τα γνωστά η σελίδα οδό και ,μερικές μέρες ,δεν έχει το δικαίωμα να καλέσει φίλους,μετά από θεληση δικι μου .
    http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/1-1_17.html

    Μετά το αίτημα μου που ζήτησα από μονός μου επί 1 χρόνο να μην έχω το διακαίομαι να καλέσω φίλους,στην σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας )Θέλωνα ζήσω και όχι να με εξοντώσουν τα καθάρματα με όλα τα γνωστά επακόλουθα όχι 1 χρόνο ,αφαίρεσης δικαιώματος προσθήκη στους φίλους,Μετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια και όλα τα τα γνωστά η σελίδα οδό και ,μερικές μέρες ,δεν έχει το δικαίωμα να καλέσει φίλους,μετά από θεληση δικι μου . 
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/1-1_17.html

  • (1) Facebook

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου