addthis

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Παρακαλώ συντονιστείτε επάνω στο θέμα μου,επείγον .να φύγει η ομάδα και η βοήθεια από κοντά μου δεν το καταλαβαίνετε είναι τόσο παθιασμένη γεια εκδίκηση και εξόντωση.Ενημέρωση καταγγελία προς ομάδα και βοήθεια του facebook επί χιλιάδες ώρες ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .είναι απάνθρωπο είναι κτηνωδία.Δεν στοματού ούτε 1 λεπτό .με έχουν φέρει σα δύσκολη θέση είναι εγκληματίες δεν γίνετε .Φέρετε ευθύνη διότι δεν κάνατε τίποτα Ζητώ τώρα την δίωξη παντός υπευθύνου στο facebook,να αναλάβουν τις ευθύνες που του αντιστοιχούν τόσα χρόνια και να παραιτηθούν ,δεν ήταν ικανή να σταματήσουν αυτούς του εγκληματίες με την συγκάλυψη την δική σας να με βασανίζουν μιράζ νύχτα και να μου όχου προξενήσει σοβαρά σωματικά προβλήματα ,είναι απάνθρωπο είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι ,θέλω να ζήσω και όχι να με πεθάνουν η ομάδα καίω βοήθεια του facebook.

Παρακαλώ συντονιστείτε επάνω στο θέμα μου,επείγον .να φύγει η ομάδα και η βοήθεια από κοντά μου δεν το καταλαβαίνετε είναι τόσο παθιασμένη γεια εκδίκηση και εξόντωση.Ενημέρωση καταγγελία προς ομάδα και βοήθεια του facebook επί χιλιάδες ώρες ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .είναι απάνθρωπο είναι κτηνωδία.Δεν στοματού ούτε 1 λεπτό .με έχουν φέρει σα δύσκολη θέση είναι εγκληματίες δεν γίνετε .Φέρετε ευθύνη διότι δεν κάνατε τίποτα Ζητώ τώρα την δίωξη παντός υπευθύνου στο facebook,να αναλάβουν τις ευθύνες που του αντιστοιχούν τόσα χρόνια και να παραιτηθούν ,δεν ήταν ικανή να σταματήσουν αυτούς του εγκληματίες με την συγκάλυψη την δική σας να με βασανίζουν μιράζ νύχτα και να μου όχου προξενήσει σοβαρά σωματικά προβλήματα ,είναι απάνθρωπο είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι ,θέλω να ζήσω και όχι να με πεθάνουν η ομάδα καίω βοήθεια του facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου