addthis

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Αυτά όλα που μου έχετε κάνη δεν υπάρχει κανένα παρόμοιο προηγούμενο.Κατάδικος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι,με όλα τα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια ,επί χιλιάδες ώρες με μίσος και εκδίκηση εξόντωσης.Μου έχουν κατατρέξει τα πάντα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανίστρια,επί μέρες συνεχεία.Το σώμα έπαθε παραλυσία από της οργανωμένε και μεθοδευμένες εγκληματικές ανεργίες.Βασανιστές να μου καταστρέψουν τα δάχτυλα από τα εκατομμύρια φορές ναζί λεκτικούς.47 μέρες συνεχόμενες.Τουλάχιστον 2 χρόνια σε παραλυσία,στην σελιδα κολαστήριο τα 2 χρόνια μόνο με ασθενοφόρο

Αυτά όλα που μου έχετε κάνη δεν υπάρχει κανένα παρόμοιο προηγούμενο.Κατάδικος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι,με όλα τα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια ,επί χιλιάδες ώρες με μίσος και εκδίκηση εξόντωσης.Μου έχουν κατατρέξει τα πάντα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανίστρια,επί μέρες συνεχεία.Το σώμα έπαθε παραλυσία από της οργανωμένε και μεθοδευμένες  εγκληματικές ανεργίες.Βασανιστές να μου καταστρέψουν τα δάχτυλα από τα εκατομμύρια φορές ναζί λεκτικούς.47 μέρες συνεχόμενες.Τουλάχιστον 2 χρόνια σε παραλυσία,στην σελιδα κολαστήριο τα 2 χρόνια μόνο με ασθενοφόρο μετακινούμαι.Φυσιοθεραπείες και τα σχετικά.Δεν θόλο να ανηφορούμε στο θέμα διότι ,δεν είμαι ούτε ρουμάνος ούτε θα λυγίσω γευτώ το θέλετε εσείς.Πριν κάτι μήνες αποφάσισαν να δοκιμάσω μερικά βήματα .Σ πληροφορώ 5 φορές σακατεύτηκα.Να έχω να κάνω Πάσχα που ορίζετε αυτήν την ημέρα επί χρόνια να με βασανίζετε και να με φυλακίζετε με 250 μέρες πρόστυχο αποκλεισμό.Να Εχ χάση τα πάντα,με την ψυχική οδύνη καθημερινά ,τόσο σε εμέ όσο και στη οικογένεια.Να έχω τους δικούς μου να έχουν  αυτήν την κατάντια ,που είμαι τόσο γνήσιος που δεν άφησα κανένα άτομο δικό μου να επέμβουν .Πάντα μονός ,και χωρίς επηρεασμό .Είμαι χειλάδες ώρες εγκλωβισμένος ,με τα απάνθρωπα βασανιστήρια σας.Τι να σας γράψω ότι με σακατεύσατε και με αφήσατε σε προβληματική κυνικότητα.Και να μην μπορώ να βγω καθόλου από το σπίτι ,γεια τα κατευθυνόμενα καθάρματα ομάδα Μαϊ βοήθεια.Δεν είμαι εκδικητικός και τώρα που γραφώ έχω την τολμά,η να είμαι ανεπηρέαστος.Είμαι στο διαδίκτυο και γενικά από την αρχή πολλά χρόνια δεν αντιμετώπισα το παραμικρό.Κέα ήρθε το facebook και να μου κάνη όλα αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Ξεγελώ του φίλους ότι δεν συμβαίνω τίποτα γευτώ είμαι άνθρωπος και όχι πρόστυχος .Κάθε κτύπο που Κάνο στο πληκτρολόγιο ένας πόνος φρικτός με κτύπημα .Είναι πολλά που δεν είμαι μοιρολάτρη τα αντιμετώπιζε με αίτιοι παρακολούθηση και με χωρίς να δοσά ποτέ το δικαίωμα να προσβάλουν την κατάσταση facebook ,που σεβάστηκα με το παραπάνω ,και σας αντάλλαγμα ήταν να μου καταστρέψετε την σωματική ακαιρεοτιτα ,που φτάνει πανό από 2 χρόνια .Ατ είναι θέμα δικό μου .Είμαι υπερήφανος διότι δεν είμαι ούτε ρουμάνος ούτε καιροσκόπος ούτε τίποτα είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο …τουλάχιστον αυτό το Πάσχα δεν έχει σημασία ,που δεν μπορώ να Πάο πουθενά απίθανων, αποφάσισα και ενημέρωσα την ομάδα ότι ζητώ επί 1 χρόνο να μην χρω δικαίωμα να καλό φίλους ,Είναι τόσα που δεν αξίζει ,να υπάρχουν άνθρωποι να κάνουν αυτές τις εγκληματικές και απάνθρωπες πράξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου