addthis

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

πρέπει να επέμβει το facrebook ,το καταγελώ γεια την ασυδοσία και την παρότρυνση αυτόν τον κανιβάλων,με την άδεια του να μου κάνουν βασανιστήρια .Δεν έχετε σταματήσει 1 λεπτό που να μην κάνετε κτηνωδία καθάρματα εγκληματίες .Εάν νομίζετε ότι αυτό που κάνετε σας τιμά ,κάνετε λάθος .Με την ατιμία και την πρόστυχη εξαθλίωση καθάρματα βασάνιζες ,με ναζί βίαια φασίστηκα βασανιστήρια .Άνθρωπος είμαι ,δεν έχετε καθόλου κανένας λίγο ανθρωπισμό .Με βάζετε συνεχώς να παραδέχομαι ότι κάνω παραπτώματα διεφθαρμένη .Η σελίδα έχει να άνοιξη χρόνο και μου γραφής καλοπεί ότι θα και μου άντε ρε απάνθρωποι .ντρέπομαι που γράφο αηδίασα με την βρόμια σας .Άνθρωπο βασανίζετε τι άλλο πιο χειρότερο πάντα με τις ευλογιές του facebook.Δεν έχω να γράψω τίποτα ,πίστευα ότι κόπια στιγμή θα γίνονταν άνθρωποι σα αφήνω στην κρίσι σας και λείπαμε .Δεν σεβαστήκατε τον χώρο αυτό του διαδικτύου που έχουν κάνη πολλά και εσείς προσπαθείτε να τα καταστρέψετε Ζητώ από το facebook, την προσωπική μου ακμαιότητα και την ανθρωπινών συμπεριφορά.Σε καθιστώ υπεύθυνο γιατί δεν ήσασταν ικανή γεια να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία,σε βαθμό κακουργήματος και εγκληματική ενεργεία 4 χρόνο γεια την εξόντωση μου.

πρέπει να επέμβει το facrebook ,το καταγελώ γεια την ασυδοσία και την παρότρυνση αυτόν τον κανιβάλων,με την άδεια του να μου κάνουν βασανιστήρια .Δεν έχετε σταματήσει 1 λεπτό που να μην κάνετε κτηνωδία καθάρματα εγκληματίες .Εάν νομίζετε ότι αυτό που κάνετε σας τιμά ,κάνετε λάθος .Με την ατιμία και την πρόστυχη εξαθλίωση καθάρματα βασάνιζες ,με ναζί βίαια φασίστηκα βασανιστήρια .Άνθρωπος είμαι ,δεν έχετε καθόλου κανένας λίγο ανθρωπισμό .Με βάζετε συνεχώς να παραδέχομαι ότι κάνω παραπτώματα διεφθαρμένη .Η σελίδα έχει να άνοιξη χρόνο και μου γραφής καλοπεί ότι θα και μου άντε ρε απάνθρωποι .ντρέπομαι  που γράφο αηδίασα με την βρόμια σας .Άνθρωπο βασανίζετε τι άλλο πιο χειρότερο πάντα με τις ευλογιές του facebook.Δεν έχω να γράψω τίποτα ,πίστευα ότι κόπια στιγμή θα γίνονταν άνθρωποι σα αφήνω στην κρίσι σας και λείπαμε .Δεν σεβαστήκατε τον χώρο αυτό του διαδικτύου που έχουν κάνη πολλά και εσείς προσπαθείτε να τα καταστρέψετε Ζητώ από το facebook, την προσωπική μου ακμαιότητα και την ανθρωπινών συμπεριφορά.Σε καθιστώ υπεύθυνο γιατί δεν ήσασταν ικανή γεια να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία,σε βαθμό κακουργήματος και εγκληματική ενεργεία 4 χρόνο γεια την εξόντωση μου.

4 χρονια όχι μόνο να γραφής τα άτομα της οικογένειας δεν τα έχεις Βάλη μέσα,και σαν απάντηση 3081μερες σε κατάσταση στρατόπεδο βασανιστηρίων και σκέτο κολαστήριο .Αλλαγή πλεύσης ,η κατάσταση μου με τα πολλά βασανιστήρια μέρα νύχτα  ανόητε ενε 12 και συνεχίζουμε αίτιο συνεχεία από τα ξημερώματα κάθαρμα ζητώ την ποινικοί δίωξη γεια εγκληματική ενεργεία κατά εμού.

llllllllllllllllllllllllllllll

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου