addthis

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Το θέμα δεν είναι πώς να εξαφανίσετε τις σελίδες που γραφώ αυτά που με ,έχουν κάνη μεγάλο κακό με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,την ηλεκτρονική παρενόχληση,την ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Είναι πρόστυχο και απάνθρωπο ,όλες η μέρες φυλακή αποκλεισμού 3081 μέρες .Δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά μέσα σας .Δεν

Το θέμα δεν είναι πώς να εξαφανίσετε τις σελίδες που γραφώ αυτά που με ,έχουν κάνη μεγάλο κακό με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,την ηλεκτρονική παρενόχληση,την ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Είναι πρόστυχο και απάνθρωπο ,όλες η μέρες φυλακή αποκλεισμού 3081 μέρες .Δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά μέσα σας .Δεν σέβεστε την κατάσταση που σας έχει και δουλευτώ ,δεν σέβεστε τον χώρο τους χρηστές και γενικά όλο το διαδίκτυο .Δεν έχετε καταλάβει καλά ότι είμαι ανθότοπος και ότι με έχετε ,φέρει σε σημείο ανικανότητας κινήσεων από της εκβιαστικές ,εκφοβιστικές την σωματική ακαερτεοτητα .Πότε κοιμήθηκα στα τόσα χρόνια που συνεχώς ,μου κάνετε βασανιστήρια με χιλιάδες ώρες .Ζητώ την καταδίκη σας ,γεια τις ναζιστικές και εγκληματικές πλύσης εγκεφάλου.Είναι όλα γνωστά ,το facebook τα γνωρίζει άλλα κατά γράμμα.Τι έκανε τόσα χρόνια ,γιατί τους ενθαρρύνεις τους παρέχεις συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Δεν κράτησα ποτέ κάτι κατά Ξανθόπουλου ούτε κατά σκέψη .σαν καθίσετε να διανοηθείτε πόσες χιλιάδες ώρες είναι πανό από 50 χρόνια βασανιστήρια .Σαν να ήμουν δούλος σκλάβος η πτώμα .τι άλαλο να σας γράψω .Έλατε στην θέση μου και μόνο γεια μια μέρα .Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι  Σε συνεργασία με κατάσταση που έχει το mail μου έκαναν πλύση εγκεφάλου.Μόλις τελείωνα  τα ναζί λεκτικούς αριθμούς, ξανά και ξανά ο ένας με στέλνε στον άλλον.Τι άλλο να γράψω ,δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κάνετε το παραμικρό ..είμαι   ΑΝΘΡΩΠΟΣ ………..

5555555555555

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου