addthis

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Καλημέρα, αιτήματα φιλίας δεν μπορώ να κάνω διότι είμαι σε μπλοκάρισμα 30 + 3081 Σύνολον από τους ομάδα και βοήθεια του facebook.μετά την λήξη αυτής τις ανύπαρκτης τιμωρίας,και εάν είσαστε τυχερή.Ο λόγος πριν τελειώσουν η 30 μέρες άλλες 30 .Σπάνια να κράτηση 1 εβδομάδα.Έχει τύχη μετά από 1 λεπτό ξανά τιμάρια .Σας το γραφώ γιατί θέλω να είμαι και να φέρομαι αυτός που είμαι άνθρωπος.

Καλημέρα, αιτήματα φιλίας δεν μπορώ να κάνω διότι είμαι σε μπλοκάρισμα 30 + 3081 Σύνολον από τους ομάδα και βοήθεια του facebook.μετά την λήξη αυτής τις ανύπαρκτης τιμωρίας,και εάν είσαστε τυχερή.Ο λόγος πριν τελειώσουν η 30 μέρες ύλες 30 .Σπάνια να κράτηση 1 εβδομάδα.Έχει τύχη μετά από 1 λεπτό ξανά τιμάρια .Σας το γραφώ γευτώ θόλο να είμαι και να φέρομαι  αυτός που είμαι  άνθρωπος.

30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου