addthis

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Εσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι και μπορείς να ταπεινώνεις την υπόληψη του καθενός την αξία και αξιοπρέπεια .Δεν είμαι τις σειράς που με όχτε κατάταξη ,αλλά το ίδιο είναι γεια εσάς.Είναι κατάχρηση να ταπείνωνες εμέ και να υποτιμάς τιε γνώση,την γνώμη μου και την αξιοπρέπεια μου .Και να μου επιβάλεις 3081 μέρες φυλακή ντροπής και πρόστυχης συμπεριφοράς .Και μου έρχεσαι εσείς ανόητε να μου κάνης αυτά τα πρόστυχα και προσβλητικά,απαράδεκτο και καταδικαστέο.Τι να σας γράψω ,εσείς θέλετε να σκάβουν και αμαθής και να κάνετε ότι πρόστυχο υπάρχει.Μου έχετε κάνη 4 χρόνο βασανιστήρια του χρηστού τα πάθη..

Εσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι και μπορείς να ταπεινώνεις την υπόληψη του καθενός την αξία και αξιοπρέπεια .Δεν είμαι τις σειράς που με όχτε κατάταξη ,αλλά το ίδιο είναι γεια εσάς.Είναι κατάχρηση να ταπείνωνες εμέ και να υποτιμάς τιε γνώσης μου και την αξιοκρατία μου .Και να μου επιβάλεις 3081 μέρες φυλακή ντροπής και πρόστυχης συμπεριφοράς .Και μου έρχεσαι εσείς ανόητε να μου κάνης αυτά τα πρόστυχα και προσβλητικά,απαράδεκτο και καταδικαστέο.Τι να σας γράψω ,εσείς θέλετε  να σκάβουν και αμάθεια και να κάνετε ότι πρόστυχο υπάρχει.Μου έχετε κάνη 4 χρόνο βασανιστήρια του χρηστού τα πάθη. Δεν αξίζει να γράφο σε αυτά τα αναίτια και άσχετα από όλες τις φάσης τους τραμπούκους και βασανιστές.είναι άδικο και το άδικο δεν συγχωράτε.Από έμενα προσωπικά δεν έχω με κανέναν τίποτα.Έχω με της εγκληματικές και επίπονες πράξης,που από το πολύ καψώνι ναζί σύστημα ,έχω πάθη σοβαρά προβλήματα .παραλυσία από την ατέλειωτες μέρες και νύκτες μα βασανιστήρια και ηλεκτρονική παρενόχληση.τι άλλο να γράψω κάτι που το έχω γράψει χιλιάδες φορές,που με την σειρά σας με γράφετε και εσείς αλά δεν τα λαβαίνω.Εάν νομίζετε ότι ήσαστε άνθρωποι μόνο σε ένα κύκλο μερικών ατόμων,γεια τους όλους εμάς είσαστε ρατσιστές.και όλα αυτά που γνωρίζετε καλύτερα εσείς

νιγριτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου