addthis

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

διαμαρτύρομαι διότι η ομάδα ,μου κάνη βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς.Γνωρίζουν τι μου έχουν διμηουργηση σωματικά προβλήματα,επακόλουθους Η ΕΕ τα καταγελά και τα καταδικάζει .είναι ντροπή σας αυτό το εγκληματικό σχέδιο .Με πιο διακαίομαι ρε κτήνη μου κάνετε κατάχρηση παρενόχληση δημιουργώντας με τα βίαια ψυχοσωματικά προβλήματα.Καλό το facebook,να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία το μίσος και την εκδίκηση

διαμαρτύρομαι διότι η ομάδα ,μου κάνη βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς.Γνωρίζουν τι μου έχουν διμηουργηση σωματικά προβλήματα,επακόλουθους Η ΕΕ τα καταγελά και τα καταδικάζει .είναι ντροπή σας αυτό το εγκληματικό σχέδιο .Με πιο διακαίομαι ρε κτήνη μου κάνετε κατάχρηση παρενόχληση δημιουργώντας με τα βίαια ψυχοσωματικά προβλήματα.Καλό το facebook,να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία το μίσος και την εκδίκηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου