addthis

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ: Σύνταγμα Της Ελλάδος. Σαν Έλληνας πολίτης ζητώ από το σύνταγμα τα δικαιώματα μου. Συνεχίζετε πάλη τα ιδία βασανιστήρια ,καθάρματα πάτε με βάρδιες.Νομίσατε ότι ο κάθε άνθρωπος είναι κτήμα σας η εργάτης σας Η μας κάνατε χάρη και μας γράψατε στο facebook που σέβομαι και έχεις τους βασανιστές να κώνου απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Τώρα ζητώ από το σύνταγμα του κράτους μέσα από την σελίδα μου ,την επέμβαση σε αυτήν την περίπτωση που με βασανίζουν ,και υποτιμούν την νοημοσύνη Σαν Έλληνας πολίτης ζητώ από το σύνταγμα τα δικαιώματα μου.

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ: Σύνταγμα Της Ελλάδος.      Σαν Έλληνας πολίτης ζητώ από το σύνταγμα τα δικαιώματα μου. Συνεχίζετε πάλη τα ιδία βασανιστήρια ,καθάρματα πάτε με βάρδιες.Νομίσατε ότι ο κάθε άνθρωπος είναι κτήμα σας η εργάτης σας Η μας κάνατε χάρη και μας γράψατε στο facebook  που σέβομαι και έχεις τους βασανιστές να κώνου απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Τώρα ζητώ από το σύνταγμα του κράτους μέσα από την σελίδα μου ,την επέμβαση σε αυτήν την περίπτωση που με βασανίζουν ,και υποτιμούν  την νοημοσύνη Σαν Έλληνας πολίτης ζητώ από το σύνταγμα τα δικαιώματα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου