addthis

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Καταγελώ την ομάδα και την βοήθεια του facebook επί 2 μέρες συνεχόμενα μου κάνουν καψώνι με ναζί λεκτικούς αριθμούς.Μου έχουν καταστρέψει τα δάχτυλα από τις χιλιάδες ώρες βασανισμού.Του καταγγέλλω μέσο διαδικτύου ότι είναι εγκληματίες και ζητώ να βρεθεί κόπιας να βύθιση,Έχουν εγκληματικό σκοπό με βασανίζουν νύχτα μέρα 4 χρόνο ,Πάντα με την συγκάλυψη και παροχή ασυλίας του facebook.Με κυνηγούν θανάσιμα μου έχουν επιβάλει πρόστυχα 3051 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό με όλα τα ναζί βασανιστήρια.Και όταν είναι να Πάρο την σελίδα μου ζητούν να κάνω δήλωση μετάνοιας ότι το

Καταγελώ την ομάδα και την βοήθεια του facebook επί 2 μέρες συνεχόμενα μου κάνουν καψώνι με ναζί λεκτικούς αριθμούς.Μου έχουν καταστρέψει τα δάχτυλα από τις χιλιάδες ώρες βασανισμού.Του καταγελώ μέσο διαδικτύου ότι είναι εγκληματίες και ζητώ να βρεθεί κόπιας να βύθιση,Έχουν εγκληματικό σκοπό με βασανίζουν νύχτα μέρα 4 χρόνο ,Πάντα με την συγκάλυψη και παροχή ασυλίας του facebook.Με κυνηγούν θανάσιμα μου έχουν επιβάλει πρόστυχα 3051 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό με όλα τα ναζί βασανιστήρια.Και όταν είναι να Πάρο την σελίδα μου ζητούν να κάνω δήλωση μετάνοιας ότι το έκανα και δεν το ξανακάνω ντροπή τους Είναι ικανή γεια τα πάντα .Τροφοδοτούσατε από εντολέα.Η κατάσταση μου είναι σε βαθμό παραλυσίας από τα εκατομμύρια γράμματα με λεκτικούς αριθμούς.Απειλές γεια την σωματική ακεραιότητα .47 μέρες συνεχόμενα καψόνι η εγκληματίες .Πλύση εγκεφάλου που σε φτάνουν σε ακραίες κατάστασης ,μέχρι και αυτοκτονία αυτά τα καθάρματα .καλό τους πάντες να βοηθήσουν την καταστώ Έχω Πάι εισαγγελέα γεια εισαγγελική παραγγελία ,αλά λόγο αποστάσεων χρειάζονται δικηγορεί να προσκομίσουν αυτά που χρειάζονται να συληθούν στο τόπο που βρίσκονται.Είμαι χρήστης του facebook και ποτέ δε έκανα παράπτωμα;α συνεχώς,με κυνηγούν .Ζητούν όλα τα χρόνια με φόρμα εική να υπογράψω δήλωση  να μου επισυνάψουν φρόνημα

fasistew ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; k

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου