addthis

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Ομάδα σταματήστε μην παίζετε .Μην μου γράφετε γεια τις διαφήμιση ,και μην τις μοστράρεις .Την ευθύνη όλοι την έχουν τα άτομα αυτά που οργανωμένα έκαναν την συμφωνία με τον εκάστου ιδιοκτήτη.Το facebook δεν έκανε τίποτα ,ούτε και εγώ που μου ζητάτε να στύλο ατον ιδιώτη να παρά την διαφήμιση .Μην με ενοχλείτε .έκανα αναφορά όχι στον ιδιοκτήτη αλλά στο facebook,και μου απάντησε να ενημερώσω την γνωστή οικογενειακή....... που και εκεί γεια παρόμοιο θέμα δεν έχαναν τίποτα μέχρι που δεν υπήρχε στο τέλος ούτε η σελίδα άνοιγε.Μην προσπαθείτε να με ξεγελάσετε και να κάνετε τα ναζί βασανιστήρια.Τέλος και οι φίλοι που έκαναν αυτά ,ας αναλάβουν να ενημερώσουν τους ιδιώτες να σβηστούν η διαφήμισης από την σελίδα .Και να γράψετε να κάνετε από την δική σας σελίδα διαφήμιση .υπάρχουν και άλλη που πατούν χωρίς να γνωρίζουν το τι γίνετε.

Ομάδα σταματήστε μην παίζετε .Μην μου γράφετε γεια τις διαφήμιση ,και μην τις μοστράρεις .Την ευθύνη όλοι την έχουν τα άτομα αυτά που οργανωμένα έκαναν την συμφωνία με τον εκάστου ιδιοκτήτη.Το facebook δεν έκανε τίποτα ,ούτε και εγώ που μου ζητάτε να στύλο ατον ιδιώτη να παρά την διαφήμιση .Μην με ενοχλείτε .έκανα αναφορά όχι στον ιδιοκτήτη αλλά στο facebook,και μου απάντησε να ενημερώσω την γνωστή οικογενειακή....... που και εκεί γεια παρόμοιο θέμα δεν έχαναν τίποτα μέχρι που δεν υπήρχε στο τέλος ούτε η σελίδα άνοιγε.Μην προσπαθείτε να με ξεγελάσετε και να κάνετε τα ναζί βασανιστήρια.Τέλος και οι φίλοι που έκαναν αυτά ,ας αναλάβουν να ενημερώσουν τους ιδιώτες να σβηστούν η διαφήμισης από την σελίδα .Και να γράψετε να κάνετε από την δική σας σελίδα διαφήμιση .υπάρχουν και άλλη που πατούν χωρίς να γνωρίζουν το τι γίνετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου