addthis

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Ναι και εγώ θύμα είμαι στην κατάσταση αυτή .Άλλο να σου αρέσει και άλλο να έχεις κλίση σιφόνια οπός έκαναν με τον ιδιοκτήτη.Αυτό που έβαλες δεν λέει τίποτα .Τα άτομα που είχαν αναλάβει την κάθε διαφήμιση εμάς περίμενες να εκμεταλλευτούν την κατάσταση .Δεν θα βρεθεί κανένας που να μου γράψει ότι έκανα ποτέ τέτοια συμφωνία διαφήμισης η ότι Άλο παρόμοιο κανένας, το καταλάβατε πιο είναι το θέμα.

Ναι και εγώ θύμα είμαι στην κατάσταση αυτή .Άλλο να σου αρέσει και άλλο να έχεις κλίση σιφόνια οπός έκαναν με τον ιδιοκτήτη.Αυτό που έβαλες δεν λέει τίποτα .Τα άτομα που είχαν αναλάβει την κάθε διαφήμιση εμάς περίμενες να εκμεταλλευτούν την κατάσταση .Δεν θα βρεθεί κανένας που να μου γράψει ότι έκανα ποτέ τέτοια συμφωνία διαφήμισης η ότι Άλο παρόμοιο κανένας, το καταλάβατε πιο είναι το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου