addthis

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Αναφέρω τώρα αυτήν την στιγμή και συνέχεια παρακολουθεί την όλη κατάσταση από την μακρινή ήπειρο Σελίδα blog δικό μου που είναι εκτός facebook .Επομένως γνωρίζουν πολύ καλά τώρα και τους τονίζω ότι θα ήθελαν να το έκαναν αυτό το πρόστυχο το τραμπούκικο που κάνουν σε έμενα σε αυτούς το καταλάβατε και δίνετε εντολές από εκεί .Είναι ντροπή σας να παρακολουθείτε την εξέλιξη και να μην κάνετε τίποτα όλα είναι καταδικαστέα. 18Κανένας από τα συστήματα βοήθειας δεν απάντησε η φάνηκε μετά από 2 φορές χάνονται.Αυτήν την στιγμή και συνεχεία κινδύνευε ο Ζώη μου και θα κοιτάξω ,εάν πως και γιατί Είναι ντροπή 4 χρόνος και να συνεχίζετε αυτά τα απαράδεκτα 24 ώρα βασανιστήρια επί χιλιάδες μετράς .Με στέλνουν Άλου ο αλλού με στέλνει μετά από 5 όπου συνεχώς αυτό κάνουν , Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας,τι να γράψω ότι επί 10 μέρες μέχρι προχθές τους έγραφα τα απάνθρωπα προβλήματα και δεν έκανα τίποτα.Η που του έχω ενημερώσει γεια πρώτη φορά το 2010 και ες σήμερα τίποτα .Άλλοι στην συνεχεία πάλη από το 2010 όλο , δικαιολογία κόποι λάθος την δεύτερη τρίτη χάνονται κάντε υπομονή και κόπιας λάθος δουλεύουμε να επανορθώσουμε κάντε λίγο υπομονή το ξέρουμε η σελίδα σας είναι σωστό κολαστήριο ,θα επανορθωθούν όλα κάντε υπομονή .Πέστε μου τώρα. Όλα αυτά γίνονται τόσα χρόνια καθημερινά .Είμαι άνθρωπος μπορείτε να το καταλάβετε

Αναφέρω τώρα αυτήν την στιγμή και συνέχεια παρακολουθεί την όλη κατάσταση από την μακρινή ήπειρο Σελίδα blog δικό μου που είναι εκτός facebook .Επομένως γνωρίζουν πολύ καλά τώρα και τους τονίζω ότι θα ήθελαν να το έκαναν αυτό το πρόστυχο το τραμπουκικό που κάνουν σε έμενα σε αυτούς το καταλάβατε και δίνετε εντολές από εκεί .Είναι ντροπή σας να παρακολουθείτε την εξέλιξη και να μην κάνετε τίποτα όλα είναι καταδικαστέα. 18Κανένας από τα συστήματα βοήθειας δεν απάντησε η φάνηκε μετά από 2 φορές χάνονται.Αυτήν την στιγμή και συνεχεία

ΔΙΑΦΙΜΙΣΗ 2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου