addthis

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Τι μα του στέλνεις τα ενημερωτικά να τα κάνω τι να γνωρίσω καλύτερα την ψευτιά την υποκρισία και τον ναζί βασανισμό.Τι εμπιστοσύνη να Εχ σε εσάς καθάρματα μην ξαναστείλετε στην σελίδα δικά σας δεν αξίζετε ήσαστε πρόστυχοι,κακόβουλη .Μην με ενοχλείτε δεν Έχω καμία παρτίδα μαζί σας βρομοσκυλα.Να φύγετε ρε διεφθαρμένη ,ξευτιλισμένη φάρα φύγετε μην κάθεστε εδο δρόμο όλοι δεν ήσαστε ικανή γεια τίποτα.Ποιος είσαι ρε καλοπείς που θα μου κάνης βασανιστήρια τόσα χρόνια όχι ρε ανόητε δεν θα Βάλης τίποτα.Όση γεια τις διαφήμισης δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου επιβάλετε Αυτό είναι θέμα ιδιωτών μαζί με αυτούς που δεν σεβαστήκαν τίποτα και έρχονταν γεια να κάνουν διαφήμιση.Να ενημερώσετε τους ιδιώτες που έχετε συμφώνησα να φύγουν και ακόμα καλυτέρα να φεύγατε και εσείς οι πονηροί.

Τι μα του στέλνεις τα ενημερωτικά να τα κάνω τι να γνωρίσω καλύτερα την ψευτιά την υποκρισία και τον ναζί βασανισμό.Τι εμπιστοσύνη να Εχ σε εσάς καθάρματα μην ξαναστείλετε στην σελίδα δικά σας δεν αξίζετε ήσαστε πρόστυχοι,κακόβουλη  .Μην με ενοχλείτε δεν Έχω καμία παρτίδα μαζί σας βρομοσκυλα.Να φύγετε ρε διεφθαρμένη ,ξευτιλισμένη φάρα φύγετε μην κάθεστε εδο δρόμο όλοι δεν ήσαστε ικανή γεια τίποτα.Ποιος είσαι ρε καλοπείς που θα μου κάνης βασανιστήρια τόσα χρόνια όχι ρε ανόητε δεν θα Βάλης τίποτα.Όση γεια τις διαφήμισης δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου επιβάλετε Αυτό είναι θέμα ιδιωτών μαζί με αυτούς που δεν σεβαστήκαν τίποτα και έρχονταν  γεια να κάνουν διαφήμιση.Να ενημερώσετε τους ιδιώτες που έχετε συμφώνησα να φύγουν και ακόμα καλυτέρα να φεύγατε και εσείς οι πονηροί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου