addthis

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Είναι σοβαρό το θέμα και πρέπει να επιβληθεί υπεύθυνος του facebook δεν υπάρχει καμία ασφάλεια .γεια τα έγραφα μας σε καταγγέλλω στο ηλεκτρονικό έγκλημα και δεν είναι ότι επιδιώκω την τιμάρια σας είναι ότι είναι τρύπιο το σύστημα θέλει μπάλωμα και ξύλημα για μερικούς.Και για τους καιροσκόπους, ναι είμαι γραμμένος στ facebook χωρίς να αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα με την κατάσταση του facebook.

Είσαστε ανίκανη ομάδα και βοήθεια ,μου εξαφανίσατε την ανάρτηση αλά με τι πρώτη την έπιασα στον ειρηνικό ,και με την δεύτερη κλάδα την έφερα πάνω  η προηγούμενη μεσοκομμένη μου ξέφυγε ,ντροπή  Δεν είναι κατάλληλος χάρος να γραφώ ότι σε εξευτέλισα ανίκανη και ο λόγος κινδυνεύω από όλες τιε πλευρές ήσαστε. ανίκανη ,στο είπα θα την βρω. μπορεί να είναι αχανές το Web  Αλά το μυαλό είναι συγκεντρωμένο.Γιατί δεν σκάφτομε ποτέ κατά συνανθρώπου και ούτε έχω καν λογοδοτήσει ,τώρα ντροπή, και ανασφάλεια  τον αναρτήσεων σας αναφέρω διότι και πριν 2 μέρες λεηλατήσατε αναλύσατε τον υπολογιστή καταστρέφοντας 70 GB Αρχεία με τραμπουκικό τρόπο,τα καταστρέφατε και τα αφήνατε
https://www.facebook.com/groups/252527218991/10151156115758992/?ref=notif&notif_t=group_activityΤώρα είσαστε ο τέταρτος τι θέλετε και εσείς ,συνεχώς με τους κωδικούς,το έχετε τραβήξει καλά ,γιατί το κάνετε αυτό το πρόστυχο και σας είχα αναφέρει στην καταστώ ση που είσαι .και συνεχίζεις κάθε λεπτό mail, Και πριν μέρες με είχατε 40 ώρες εσείς ο τέταρτος ότι είναι λάθος ο κωδικός και μετά από ,εξευτελισμό που σας έκανα γιατί το επιβάλατε με τον τρόπο σας .Ώσπου κόπια στιγμή αφήσατε την σελίδα με τον κωδικό που έβαζα και δεν είπατε κουβέντα.Τι θέλετε κύριοι εσείς δεν σας κάνω διαγράψτε τώρα .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου κάνετε αυτά και να μου βγάζετε λεκτικούς.Καθημερινά επί 10 μέρες.τι είναι ατά ηλεκτρονική παρενόχληση .σε αναφέρω στον υπεύθυνο για αυτήν την ασέβεια, και απάνθρωπη συμπεριφορά που δείχνετε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου