addthis

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Πάντα προσπαθούσαν να υπάρχει διχασμός μεταξύ φίλων και εμού,γεια επιτύχουν τον στόχο τους έκαναν ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις τόσο σε έμενα όσο και σε άτομα του οικογενειακού κύκλου.Είναι κατάντια να συνεχίζετε με .όλους μαζί η οποίοι λυπάμαι διότι μην νομίζετε ότι σας εντόπισα τώρα έχετε κάνη πολλά και θα κοπούν τα παραπάνω κλικ στις σελίδα σας μέχρι καθόλου. εστί και ένα .Έχετε παράπονο τι θέλετε ,τι ζητάτε γιατί το κάνετε αυτό το πρόστυχο και ανέντιμο .Πριν από μήνες μου κάνατε κατάχρηση και ηλεκτρονική παρενόχληση μέχρι τελικής πτώσεως ,Με λεκτικούς και με αμέτρητες ώρες.Και κάποια στιγμή μου γράψατε ότι πρέπει να σας αποδείξω ότι δεν είμαι ρομπότ.Μετά το υιοθέτησαν η άλλη βασανιστές και κράτησε για ένα κωδικό 47 μέρες συνεχόμενα ,ντροπή και τα γνωρίζετε καλά διότι εσείς τα έχετε διαπράξει

Πάντα προσπαθούσαν να υπάρχει διχασμός μεταξύ φίλων και εμού,γεια επιτύχουν τον στόχο τους έκαναν ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις τόσο σε έμενα όσο και σε άτομα του οικογενειακού κύκλου.Είναι  κατάντια να συνεχίζετε με .όλους μαζί η οποίοι λυπάμαι διότι μην νομίζετε ότι σας εντόπισα τώρα έχετε κάνη πολλά και θα κοπούν τα παραπάνω κλικ στις σελίδα σας μέχρι καθόλου. εστί και ένα .Έχετε παράπονο τι θέλετε ,τι ζητάτε γιατί το κάνετε αυτό το πρόστυχο και ανέντιμο .Πριν από μήνες μου κάνατε κατάχρηση και ηλεκτρονική παρενόχληση μέχρι τελικής πτώσεως ,Με λεκτικούς και με αμέτρητες ώρες.Και κάποια στιγμή μου γράψατε ότι πρέπει να σας αποδείξω ότι δεν είμαι ρομπότ.Μετά το υιοθέτησαν η άλλη βασανιστές και κράτησε για ένα κωδικό 47 μέρες συνεχόμενα ,ντροπή και τα γνωρίζετε καλά διότι εσείς τα έχετε διαπράξει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου