addthis

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Είμαι γεννημένος άνθρωπος ,και είμαι ελεύθερος.Σε καταγγέλλω facebook, γεια πλήρη αδιαφορία σε θεματα ηλεκτρονικής παρενόχλησης.βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τραμπουκισμό καψώνια και ότι πιο πρόστυχο υπάρχει .από την ομάδα και βοήθεια Τους πρωτεύετε και τους παρέχετε ασυλία.Ελ.α υπεύθυνε ποιος είσαι για 1 ώρα στην θέση μου.Είναι ντροπή μια τέτοια κατάσταση να έχει αυτούς τους νανώδες.Σε καθιστό υπεύθυνο και ζευτώ την αποζημίωση ψυχική ωδίνη και όλα τα βασανιστήριο ζητώ την επαναφορά ποιος μπορεί τόσα χρόνια .Λυπάμαι facebooκ και σε καταγελώ με το πνεύμα του ρατσισμού,τις κατάχρησης ,τις αφαίρεσης προσωπικών δικαιωμάτων.Και την σκληρή κακοποίηση,που με έχετε φέρει σε απόγνωση ,Σας καταγελώ και σας καθιστό υπεύθυνους γεια την προσωπική ακμαιότητα .είναι βάναυσο αυτό εάν το έχουν κάνη και σε όλους ,δεν γνωρίζω ποια θα ήταν η μοίρα τους Μετά από τόσες και Τάσε υπόχρυσης δεν κάνουν τίποτα είναι οπός τα γνωρίζομαιντροπή σας ανόητη δεν γίνεστε άνθρωποι με τίποτα να φύγετε τώρα γιατί συνεχίζεις να μου κάνης κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση .γατί ρε .με πιο δικαίωμα κάνης καταπάτηση στην σελίδα μου στο σπίτι μου τραμπούκοι ναζί σε καταγγέλλω στο sto fakebookκαι σε κάθε φορέα .αίσχος διαφθαρμένη συμπεριφέρεστε σαν να είσαστε εκτός εαυτού να φύγετε είμαι άνθρωπος βλάκα και δεν καταλαβαίνετε τίποτα ..όλο κρίσι πανικού ,κατά τα κατορθώματα σας ,Σας καθιστό υπευθύνους για ότι κάνουν ου η βασανιστές.Μου έχουν δημιουργήσει προβλήματα.Μετά από τόσα χρόνια και τόσες ώρες facebook τι έκανες γεια τον χρήστη. Έκανες συγκάλυψη και παρείχες ασυλία στους βασανιστές πες μου τι έκανες την στιγμή που είναι γνωστό σε όλους .Γιατί τους αφήνεις είσαι συνένοχο διότι τους παρέχει τα απαραίτητα,γεια την συνέχιση τον τραμπουκισμών και τις διεφθαρμένης βίας και ηλεκτρονική παρενόχλησης μέσα στο σπίτι μου .Εάν το έκαναν σε εσάς μην απαντάται δικιμαστε παλη αργοτερα………

Είμαι γεννημένος άνθρωπος ,και είμαι ελεύθερος.Σε καταγγέλλω facebook, γεια πλήρη αδιαφορία σε θεματα ηλεκτρονικής παρενόχλησης.βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τραμπουκισμό καψώνια και ότι πιο πρόστυχο υπάρχει .από την ομάδα και βοήθεια Τους πρωτεύετε και τους παρέχετε ασυλία.Ελ.α υπεύθυνε ποιος είσαι για 1 ώρα στην θέση μου.Είναι ντροπή μια τέτοια κατάσταση να έχει αυτούς τους νανώδες.Σε καθιστό υπεύθυνο και ζευτώ την αποζημίωση ψυχική ωδίνη και όλα τα βασανιστήριο ζητώ την επαναφορά ποιος μπορεί τόσα χρόνια .Λυπάμαι  facebooκ και σε καταγελώ με το πνεύμα του ρατσισμού,τις κατάχρησης ,τις αφαίρεσης προσωπικών δικαιωμάτων.Και την σκληρή κακοποίηση,που με έχετε φέρει σε απόγνωση ,Σας καταγελώ και σας καθιστό υπεύθυνους γεια την προσωπική ακμαιότητα .είναι βάναυσο αυτό εάν το έχουν κάνη και σε όλους ,δεν γνωρίζω ποια θα ήταν η μοίρα τους
Μετά από τόσες και Τάσε υπόχρυσης δεν κάνουν τίποτα είναι οπός τα γνωρίζομαιντροπή σας ανόητη δεν γίνεστε άνθρωποι με τίποτα να φύγετε τώρα γιατί συνεχίζεις να μου κάνης κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση .γατί ρε .με πιο δικαίωμα κάνης καταπάτηση στην σελίδα  μου στο σπίτι μου τραμπούκοι ναζί σε καταγγέλλω στο sto fakebookκαι σε κάθε φορέα .αίσχος διαφθαρμένη συμπεριφέρεστε σαν να είσαστε εκτός εαυτού να φύγετε είμαι άνθρωπος βλάκα και δεν καταλαβαίνετε τίποτα ..όλο κρίσι πανικού ,κατά τα κατορθώματα σας ,Σας καθιστό υπευθύνους για ότι κάνουν ου η βασανιστές.Μου έχουν δημιουργήσει προβλήματα.Μετά από τόσα χρόνια και τόσες ώρες facebook τι έκανες γεια τον χρήστη. Έκανες συγκάλυψη και παρείχες ασυλία στους βασανιστές πες μου τι έκανες την στιγμή που είναι γνωστό σε όλους .Γιατί τους αφήνεις είσαι συνένοχο διότι τους παρέχει τα απαραίτητα,γεια την συνέχιση τον  τραμπουκισμών και τις διεφθαρμένης  βίας και ηλεκτρονική παρενόχλησης μέσα στο σπίτι μου .Εάν το έκαναν σε εσάς μην απαντάται  δικιμαστε   παλη αργοτερα………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου