addthis

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Σταματώ την σελίδα ,μέχρι ,να πάρει μια θέση κάποιος υπεύθυνος Ομάδα και Βοήθεια σταματήστε τώρα και φύγετε, Όσο γεια εσάς κύριοι τις γνωστής και επομένης κατάστασης,είναι ντροπή σας να φτάσετε στο τρισάθλιο και πρόστυχο.και συμπράξατε γεια την οριστική εξόντωση μου από το διαδίκτυο.Σας εξευτέλισα και την ομάδα βοήθεια τους facebook και εσάς που με εκφοβισμό και κινδυνολογία, μου στείλατε μια σελίδα αναφορά χωρίς καν να σας στύλο ,η να να χρησιμοποιήσω τίποτα και μου κάνατε καθαρή ηλεκτρονική παρενόχληση,κατάχρηση και τραμπουκισμό.αίσχος .Έχουν μπλοκάρει τα πάντα και παντού συνεχεία, δεν μπορούσα ,να γράψω να κάνω αντιγραφή επικόλληση. να κάνω με λίγα λόγια τίποτα.Σας το έχω γράψει μην με ενοχλείτε .Δεν υπαρχή καμία περίπτωση που να μην σας εξευτελίσω Μου είχατε απόκλιση κάθε εποικισμένα με το άτομο που έστειλε την ανάρτηση.Δεν μπορώ να σας εκφράσω το τι κάνατε και το τι είσαστε.Από μονή σας κάνετε καλύτερο χαρακτηρισμό τώρα να φύγετε διότι.Στο υπουργείο για την προστασία του πολίτη μου ανάφεραν το τι χρειάζεται . κατάχρηση. Δεν είμαι διατιθέμενος να προβώ σε τέτοιες ενέργειες.Διότι δεν μπορεί εσείς να ξεφεύγετε και να κάνατε αυτόν τον φασισμό τραμπουκισμό εκφοβισμό, και να την πληρώσουν άλλη.Πανό από 3 χρόνια ,με χιλιάδες βασανιστήρια ,με 2770 μέρες φυλακή ,αποκλεισμό μπλοκάρισμα και όλα τα κατά του Ανθρώπου Κατάχρηση καταπάτηση ,βανδαλισμό τραμπουκισμό μέχρι τελικής εξόντωσης έκανα το σχόλιο ,και ακαριαία ,κάνατε τον εκφοβισμό και δήθεν πρόβλημα . Κοιτάτε την έκανα ένα από τα πολύ .δεν μπορούσες να κάνη τίποτα .με τον τρόπο μου,βρήκα και επικόλλησα και ανάρτησα.Αλλά η ανεγκέφαλη δεν προλάβαιναν ούτε να με μπλοκάρουν αλλά ούτε τα πιαστήρια το τρίγωνο και Αδύνατη η δημοσιεύσει του σχολειού .Όταν καρφωθεί ένα αγκίστρι στο χέρι σου ,ποτέ δεν τραβάς προς τα πίσω,συνεχίζεις να το βγάλεις καρφώνοντας ,και το υπολείπω αφού πρώτα του κόψης την ουρά.

εΜια ντροπη22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου