Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Τρίτη 23 Απριλίου 2013
Δευτέρα 22 Απριλίου 2013
Κυριακή 21 Απριλίου 2013
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται." Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο. ... Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στο http://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τώρα ζητώ να συλλάβουν τα κτήνη αυτά που μου τα κάνουν συνεχεία 4 χρόνο .Ζητώ την καταδίκη τους και α[προζυμιού γεια όλα αυτά που μου έχουν προξενήσει βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ψυχική οδύνη στο σπίτι μέρα νύχτα τόσο σε εμέ ως και στην οικογένεια μου ,Τώρα είναι ικανή γεια τα πάντα .Σας τα έχω γράψει πολλές φορές είναι αδίστακτη βασανιστές η ομάδα και η βοήθεια του facebook και γενικά όλους του υπευθύνους που πάντα τους συγκάλυπταν. είμαι άνθρωπος θόλο να ζήσω ζητώ τα ανθρώπινα δικαιώματα μου να σεβαστείτε και να αναπληρώσετε τόσα χρόνια την κτηνώδη κατάχρηση και βρόμια κατα εμου κτηνη.
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη
Δεν έχετε τίποτα το ανθρώπινο όλο συκοφαντίες που ούτε καν αφρίζουν .ντροπή να με βασανίζετε και να μου κάνετε κατήχηση .να φύγετε όλοι σας αναφέρω γεια συνένοχου ολ αυτά τα χρόνια ,στα κολαστήρια που κάνετε τις σελίδες φύγετε από κοντά μου .κοιτάτε τα ονόματα που ενοχλούσα απάνθρωποι όλου μαζί στον εισαγγελέα και στην φυλακή γεια τα κακουργήματα κατά εμού ,κοιτάτε τα ονόματα αυτό γίνετε πάντα και ήρθατε τώρα και εσείς ,η να μου γράψετε ότι παρανόμησα αίσχος.τα ονόματα που ενοχλούσα ,διαβάσετε και φύγετε απάνθρωπη
Σταματήστε να μπλοκάρετε της ανάρτησης ,γιατί τις φοβάστε τόσο πολύ .Σαν λυσσασμένα τέρατα κάνετε γιατί όλους τους μισείτε .Γιατί είσαστε κτήνη Δεν έχετε καθόλου ρε διεφθαρμένη και βρομερά κτήνη λίγο ανθρωπιά καθάρματα.Και μόλις αναρτήσω τρέχετε να κρύψετε την λυσσαλέα ,βρομιά σας .Νομίζετε ότι έχουμε την δική σας ανούσια,κάθε λεπτό .επί χιλιάδες ώρες
Σταματήστε να μπλοκάρετε της ανάρτησης ,γιατί τις φοβάστε τόσο πολύ .Σαν λυσσασμένα τέρατα κάνετε γιατί όλους τους μισείτε .Γιατί είσαστε κτήνη Δεν έχετε καθόλου ρε διεφθαρμένη και βρομερά κτήνη λίγο ανθρωπιά καθάρματα.Και μόλις αναρτήσω τρέχετε να κρύψετε την λυσσαλέα ,βρομιά σας .Νομίζετε ότι έχουμε την δική σας ανούσια,κάθε λεπτό .επί χιλιάδες ώρες
Όλα είναι ψευδή,Τα ονόματα που δήθεν ενοχλώ είναι δικά μου ντροπή σας απάνθρωποι ποτέ δεν παρανόμησα .Είναι ντροπή να προσπαθήσετε πάντα να με ταπεινώνετε και να υποτιμάτε την νοημοσύνη.Λείπαμε αλά είσαστε καθάρματα ,καταπατητές ανθρώπινες άξιες ,ανθρώπινα δικαιώματα ,ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες βασανιστήρια .Σας έχω γράψει ότι καταχράστηκα γράφο μου έχετε δημιούργησε άπα τα πολλά ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Βρισκομαι2ωχρονια σε φάση παραλυσίας.Δεν είμαι μοιρολάτρης και δεν θα σου συνεχίσω το τι κακό μου έχετε κάνη ντροπή σας ρατσιστές απάνθρωποι.Και αντί αυτού εξακολουθείτε με τα χειρότερα καθάρματα ,καθημερνά ντροπή σας δεν σέβεστε Παλιάνθρωποι ελεεινή .αίσχος .Να φτάσω στο σημείο να μην μπορώ να γράψω ,
ΟΟ ποτέ δεν παρανόμησα .Είναι ντροπή να προσπαθήσετε πάντα να με ταπεινώνετε και να υποτιμάτε την νοημοσύνη.Λείπαμε αλά είσαστε καθάρματα ,καταπατητές ανθρώπινες άξιες ,ανθρώπινα δικαιώματα ,ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες βασανιστήρια .Σας έχω γράψει ότι καταχράστηκα γράφο μου έχετε δημιούργησε άπα τα πολλά ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Βρισκομαι2ωχρονια σε φάση παραλυσίας.Δεν είμαι μοιρολάτρης και δεν θα σου συνεχίσω το τι κακό μου έχετε κάνη ντροπή σας ρατσιστές απάνθρωποι.Και αντί αυτού εξακολουθείτε με τα χειρότερα καθάρματα ,καθημερνά ντροπή σας δεν σέβεστε Παλιάνθρωποι ελεεινή .αίσχος .Να φτάσω στο σημείο να μην μπορώ να γράψω ,
ΔΕΝ με αφήνετε να αναρτήσω Bill &Melinda Gates μου κάνετε φρικτά βασανιστήρια
ΔΕΝ με αφήνετε να αναρτήσω Bill &Melinda Gates μου κάνετε φρικτά βασανιστήρια
Κατάσταση:Κατάχρηση ψευδή συκοφαντία από ομάδα και βοήθεια ,ηλεκτρονική παρενόχληση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια όπως τώρα αίσχος .
Κατάσταση:Κατάχρηση ψευδή συκοφαντία από ομάδα και βοήθεια ,ηλεκτρονική παρενόχληση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια όπως τώρα αίσχος .
Οι εορτασμοί του Πάσχα ανά τον κόσμο
Ο Πάπας Φραγκίσκος τελεί την λειτουργία του Πάσχα στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό
Σάββατο 20 Απριλίου 2013
Ρατσιστές αυτή η συνάνθρωποι δεν έχουν δικαίωμα στην ζωή .γιατί καθάρματα τα μπλοκάρετε διεστραμμένη αίσχος κτήνη .Μην τολμήσετε καθάρματα και εξαφανίζετε η μπλοκάρετε Bill & Melinda Gates Foundation Τομάρια βρομερά ομάδα και βοήθεια κτήνη..
Στους φίλους που ζητιάνε να τους στύλο Στέλιο,είναι αδύνατο ,διότι αντιμετωπίζει πρόβλημα η ομάδα, και η βοήθεια του facebook και τα μπλοκάρω.Μια εικόνα θα σας δόση να καταλάβετε περί τίνος πρόκριτε
Καλημέρα και με βιογραφικό , Μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα αγνώστους στους φίλους γεια εγγραφή διαβάστε.Αυτό φυσικά είναι μέσα στο όλο σκηνικό σε τακτά διαστήματα.Μου ζητούσε να διαγράψω τα άτομα αυτά διότι δεν τα γνώριζα και τα ενοχλούσα ,προσθήκη στους φίλους.Πέστε μου τώρα τι να πω και τι να γράψω...ασφαλώς τίποτα γεια τιποτένιους
Μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα αγνώστους στους φίλους γεια εγγραφή διαβάστε.Αυτό φυσικά είναι μέσα στο όλο σκηνικό σε τακτά διαστήματα.Μου ζητούσε να διαγράψω τα άτομα αυτά διότι δεν τα γνώριζα και τα ενοχλούσα ,προσθήκη στους φίλους.Πέστε μου τώρα τι να πω και τι να γράψω...ασφαλώς τίποτα γεια τιποτένιου βασανιστές,με ψυχική οδύνη μέρα νύχτα,ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα στο σπίτι μου ,σωστό κολαστήριο .Με 3150 μέρες αΐδιας και απάνθρωπης κτηνωδίας .Όλα εικονικά,κάνουν ναζί καψώνια με λεκτικούς επί χιλιάδες ώρες πλύση εγκεφάλου και σωστικέ προβλήματα από τις χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Αυτή είναι η ομάδα και η βοήθεια ,που τους παρέχουν συγκάλυψη και ασυλία..
MSN Ελλάς: Skype, Messenger, Hotmail, Outlook, Video, Nέα, Celebrities, Γυναίκα, Αθλητικά
ΕπεξεργασίαΟι καλύτερες εικόνες της εβδομάδας που φεύγει
![]()
Το φιλανθρωπικό έργο των διασήμων
![]()
Αισθητική χειρουργική με ιλουστρασιόν χαρτί
![]()
MTV Movie Awards 2013: Οι stars που έλαμψαν στο κόκκινο χαλί
![]()
Τα αυτοκίνητα των (μελλοντικών) ονείρων σας
![]()
Οι καλύτερες πολιτιστικές πρωτεύουσες της Ευρώπης
![]()
Αποκαλύψτε τα τετράγωνα και ανακαλύψτε ποιος σταρ φοράει το κλασικό κομμάτι της μόδας
![]()
Η εβδομάδα σε εικόνες
Πλούσιοι, όμορφοι, επιτυχημένοι και ουμανιστές
Η ομορφιά πέρα από τα όρια
Σας έλειψαν τα κόκκινα χαλιά; Το MTV φρόντισε για εσάς
Οι διάσημες υιοθετούν τα διαχρονικά denim
Έκθεση αυτοκινήτου Νέας Υόρκης 2013: τα καλύτερα αυτοκίνητα
Από την Αθήνα ως το Κόσιτσε, ένα ταξίδι στον πολιτισμό
Fashion Image Quiz: Όσο λιγότερες προσπάθειες τόσο περισσότεροι πόντοι
MSN Ελλάς: Skype, Messenger, Hotmail, Outlook, Video, Nέα, Celebrities, Γυναίκα, Αθλητικά
Παρασκευή 19 Απριλίου 2013
(6) Facebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Είναι βασανιστές και οργανωμένη πάντα κάνουν κακό δεν με ενδιάφερε ούτε η σελίδες είτε η εικόνες ούτε τίποτα .Το μόνο που μου έχουν κάνη κακό στην σωματική ακμαιότητα με τα ναζί βασανιστήρια ,παραλυσία .Τώρα παρακολουθούν απο blog δικο μου και εξαφανίζουν από την σελίδα διαγράφουν ,κατάχρηση.
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · 4 ώρες πριν ·
(6) Facebook
Tá certíssimo!
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Έχω κάνη εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση που σέβομαι και τυρό τους όρους κα τα πάντα ..Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη
Λυπάμ...αι γεια την τόση εκδίκηση ,την τόση κτηνωδία και τεράστιο μίσος .Είναι εκτός εαυτού,συνεχίζουν με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και ναζί λεκτικούς Είναι ντροπή ,δεν μπορώ να το ανεχτώ ,αλλά και να το αφήσω απαρατήρητο .εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση.Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη.πάντα με την συγκάλυψη και την παροχή ασυλίας.Εάν το έκαναν σε εσάς αυτό γεια 1 λεπτό τι θα κάνατε ανόητη ανεγκέφαλοι.Δεν μπορείς εσύ κύριε πλανητάρχη .έτσι τουλάχιστον μας έδωσες να καταλάβουμε,ότι παρέχεις τα πάντα στους βασανιστές .Το να ζητήσω την ποινική δίωξη και την καταδίκη σου γεια τα φρικτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,άμεσος συγκαταλέγομαι στο συναφή αυτό.Είμαι άνθρωπος και ζητώ να σταματήσετε τέλειος την απάνθρωποι και κτηνώδη κατάσταση .http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/facebook_9863.htmlΔείτε περισσότεραΔεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · 3 ώρες πριν ·
Αρέσει σε εσάς και στο χρήστη Rose Mary Friedtman.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας obrigado.
Ulisses Haircom ?????????????????????????????????? há entendi kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Frederico Salomao Hudson, ja passei seu telefone para o João Bosco, jaja ele entra em contato com voce para entregar as caixas da campanha do agasalho. Muito obrigado pela atenção.
Fabricio Batista Na tradução, ele fala sobre vingança, brutalidade e ódio, sobre a tortura psicossomática nazista, seu julgamento e condenação.
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
(6) Facebook
Απαντη απο φιλο απο εκτος ελλαδας στο παρακατω κειμενο μου Σε μετάφραση, μιλάει για εκδίκηση, μίσος και βαρβαρότητα, βασανιστήρια ψυχοσωματικής Ναζί, η δίκη και καταδίκη. Na tradução, ele fala sobre vingança, brutalidade e ódio, sobre a tortura psicossomática nazista, seu julgamento e condenação. -- Έχω κάνη εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση που σέβομαι και τυρό τους όρους κα τα πάντα ..Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη Λυπάμαι γεια την τόση εκδίκηση ,την τόση κτηνωδία και τεράστιο μίσος .Είναι εκτός εαυτού,συνεχίζουν με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και ναζί λεκτικούς Είναι ντροπή ,δεν μπορώ να το ανεχτώ ,αλλά και να το αφήσω απαρατήρητο .εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση.Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη.πάντα με την συγκάλυψη και την παροχή ασυλίας.Εάν το έκαναν σε εσάς αυτό γεια 1 λεπτό τι θα κάνατε ανόητη ανεγκέφαλοι.Δεν μπορείς εσύ κύριε πλανητάρχη .έτσι τουλάχιστον μας έδωσες να καταλάβουμε,ότι παρέχεις τα πάντα στους βασανιστές .Το να ζητήσω την ποινική δίωξη και την καταδίκη σου γεια τα φρικτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,άμεσος συγκαταλέγομαι στο συναφή αυτό.Είμαι άνθρωπος και ζητώ να σταματήσετε τέλειος την απάνθρωποι και κτηνώδη κατάσταση .http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/facebook_9863.html
I bore entry in facebook, I bore you never mentioned any problem like state that I respect and cheese conditions u everything .. You from the side you think I enrolled hello slave slave and coolie yours. You have no right of hundreds of thousands of Nazi torture I have bore
I bore entry in facebook, I bore you never mentioned any problem like state that I respect and cheese conditions u everything .. You from the side you think I enrolled hello slave slave and coolie yours. You have no right of hundreds of thousands of Nazi torture I have bore
Hi so sorry to revenge, so the brutality and massive hate.'s Beside himself, continue with electronic harassment, verbal and Nazis is a shame, I can not tolerate it, but also to leave unnoticed. Subscription facebook, I did not mention barrel never any problem like katastasi.Eseis from your hand that you think I enrolled hello slave slave and coolie yours. You have no right of hundreds of thousands of Nazi torture I have kani.panta with concealing and providing asylias.Ean did this to you hello one minute you would you silly anegkefaloi.Den you sir planitarchi. Thus at least gave us to understand and given everything to the torturers. ask the prosecution and your condemnation hello horrible violent psychosomatic torture imminent listed in the relevant afto.Eimai man and I can stop perfect inhuman and bestial state. http://photomihalis. blogspot.gr/2013/04/facebook_9863.html
Έχω κάνη εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση που σέβομαι και τυρό τους όρους κα τα πάντα ..Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας .
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Έχω κάνη εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση που σέβομαι και τυρό τους όρους κα τα πάντα ..Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη
Λυπάμ...αι γεια την τόση εκδίκηση ,την τόση κτηνωδία και τεράστιο μίσος .Είναι εκτός εαυτού,συνεχίζουν με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και ναζί λεκτικούς Είναι ντροπή ,δεν μπορώ να το ανεχτώ ,αλλά και να το αφήσω απαρατήρητο .εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση.Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη.πάντα με την συγκάλυψη και την παροχή ασυλίας.Εάν το έκαναν σε εσάς αυτό γεια 1 λεπτό τι θα κάνατε ανόητη ανεγκέφαλοι.Δεν μπορείς εσύ κύριε πλανητάρχη .έτσι τουλάχιστον μας έδωσες να καταλάβουμε,ότι παρέχεις τα πάντα στους βασανιστές .Το να ζητήσω την ποινική δίωξη και την καταδίκη σου γεια τα φρικτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,άμεσος συγκαταλέγομαι στο συναφή αυτό.Είμαι άνθρωπος και ζητώ να σταματήσετε τέλειος την απάνθρωποι και κτηνώδη κατάσταση .http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/facebook_9863.htmlΔείτε περισσότερα
Έχω κάνη εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση που σέβομαι και τυρό τους όρους κα τα πάντα ..Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη
Λυπάμαι γεια την τόση εκδίκηση ,την τόση κτηνωδία και τεράστιο μίσος .Είναι εκτός εαυτού,συνεχίζουν με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και ναζί λεκτικούς Είναι ντροπή ,δεν μπορώ να το ανεχτώ ,αλλά και να το αφήσω απαρατήρητο .εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση.Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη.πάντα με την συγκάλυψη και την παροχή ασυλίας.Εάν το έκαναν σε εσάς αυτό γεια 1 λεπτό τι θα κάνατε ανόητη ανεγκέφαλοι.Δεν μπορείς εσύ κύριε πλανητάρχη .έτσι τουλάχιστον μας έδωσες να καταλάβουμε,ότι παρέχεις τα πάντα στους βασανιστές .Το να ζητήσω την ποινική δίωξη και την καταδίκη σου γεια τα φρικτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,άμεσος συγκαταλέγομαι στο συναφή αυτό.Είμαι άνθρωπος και ζητώ να σταματήσετε τέλειος την απάνθρωποι και κτηνώδη κατάσταση .




