addthis

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

(6) Facebook

 

Απαντη απο φιλο απο εκτος ελλαδας στο παρακατω κειμενο μου Σε μετάφραση, μιλάει για εκδίκηση, μίσος και βαρβαρότητα, βασανιστήρια ψυχοσωματικής Ναζί, η δίκη και καταδίκη. Na tradução, ele fala sobre vingança, brutalidade e ódio, sobre a tortura psicossomática nazista, seu julgamento e condenação. -- Έχω κάνη εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση που σέβομαι και τυρό τους όρους κα τα πάντα ..Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη Λυπάμαι γεια την τόση εκδίκηση ,την τόση κτηνωδία και τεράστιο μίσος .Είναι εκτός εαυτού,συνεχίζουν με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και ναζί λεκτικούς Είναι ντροπή ,δεν μπορώ να το ανεχτώ ,αλλά και να το αφήσω απαρατήρητο .εγγραφή στο facebook ,έχω κάνη που δεν ανέφερα ποτέ κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση.Εσείς από την μεριά σας νομίζετε ότι γράφτηκα γεια σκλάβος δούλος και χαμάλης δικό σας . Δεν έχετε κανένα δικαίωμα από εκατοντάδες χιλιάδες ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη.πάντα με την συγκάλυψη και την παροχή ασυλίας.Εάν το έκαναν σε εσάς αυτό γεια 1 λεπτό τι θα κάνατε ανόητη ανεγκέφαλοι.Δεν μπορείς εσύ κύριε πλανητάρχη .έτσι τουλάχιστον μας έδωσες να καταλάβουμε,ότι παρέχεις τα πάντα στους βασανιστές .Το να ζητήσω την ποινική δίωξη και την καταδίκη σου γεια τα φρικτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,άμεσος συγκαταλέγομαι στο συναφή αυτό.Είμαι άνθρωπος και ζητώ να σταματήσετε τέλειος την απάνθρωποι και κτηνώδη κατάσταση .http://photomihalis.blogspot.gr/2013/04/facebook_9863.html

(6) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου