addthis

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Καλημέρα και με βιογραφικό , Μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα αγνώστους στους φίλους γεια εγγραφή διαβάστε.Αυτό φυσικά είναι μέσα στο όλο σκηνικό σε τακτά διαστήματα.Μου ζητούσε να διαγράψω τα άτομα αυτά διότι δεν τα γνώριζα και τα ενοχλούσα ,προσθήκη στους φίλους.Πέστε μου τώρα τι να πω και τι να γράψω...ασφαλώς τίποτα γεια τιποτένιους

Μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα αγνώστους στους φίλους γεια εγγραφή διαβάστε.Αυτό φυσικά είναι μέσα στο όλο σκηνικό σε τακτά διαστήματα.Μου ζητούσε να διαγράψω τα άτομα αυτά διότι δεν τα γνώριζα και τα ενοχλούσα ,προσθήκη στους φίλους.Πέστε μου τώρα τι να πω και τι να γράψω...ασφαλώς τίποτα γεια τιποτένιου βασανιστές,με ψυχική οδύνη μέρα νύχτα,ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα στο σπίτι μου ,σωστό κολαστήριο .Με 3150 μέρες αΐδιας και απάνθρωπης κτηνωδίας .Όλα εικονικά,κάνουν ναζί καψώνια με λεκτικούς επί χιλιάδες ώρες πλύση εγκεφάλου και σωστικέ προβλήματα από τις χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Αυτή είναι η ομάδα και η βοήθεια ,που τους παρέχουν συγκάλυψη και ασυλία..

h

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου