addthis

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Όλα είναι ψευδή,Τα ονόματα που δήθεν ενοχλώ είναι δικά μου ντροπή σας απάνθρωποι ποτέ δεν παρανόμησα .Είναι ντροπή να προσπαθήσετε πάντα να με ταπεινώνετε και να υποτιμάτε την νοημοσύνη.Λείπαμε αλά είσαστε καθάρματα ,καταπατητές ανθρώπινες άξιες ,ανθρώπινα δικαιώματα ,ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες βασανιστήρια .Σας έχω γράψει ότι καταχράστηκα γράφο μου έχετε δημιούργησε άπα τα πολλά ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Βρισκομαι2ωχρονια σε φάση παραλυσίας.Δεν είμαι μοιρολάτρης και δεν θα σου συνεχίσω το τι κακό μου έχετε κάνη ντροπή σας ρατσιστές απάνθρωποι.Και αντί αυτού εξακολουθείτε με τα χειρότερα καθάρματα ,καθημερνά ντροπή σας δεν σέβεστε Παλιάνθρωποι ελεεινή .αίσχος .Να φτάσω στο σημείο να μην μπορώ να γράψω ,

ΟΟ ποτέ δεν παρανόμησα .Είναι ντροπή να προσπαθήσετε πάντα να με ταπεινώνετε και να υποτιμάτε την νοημοσύνη.Λείπαμε αλά είσαστε καθάρματα ,καταπατητές ανθρώπινες άξιες ,ανθρώπινα δικαιώματα ,ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες βασανιστήρια .Σας έχω γράψει ότι καταχράστηκα γράφο μου έχετε δημιούργησε άπα τα πολλά ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Βρισκομαι2ωχρονια σε φάση παραλυσίας.Δεν είμαι μοιρολάτρης και δεν θα σου συνεχίσω το τι κακό μου έχετε κάνη ντροπή σας ρατσιστές απάνθρωποι.Και αντί αυτού εξακολουθείτε με τα χειρότερα καθάρματα ,καθημερνά ντροπή σας δεν σέβεστε Παλιάνθρωποι ελεεινή .αίσχος .Να φτάσω στο σημείο να μην μπορώ να γράψω ,

   part

ΔΕΝ με αφήνετε να αναρτήσω Bill &Melinda Gates μου κάνετε φρικτά βασανιστήρια

ΤΟΜΑΡΙ

 

ΔΕΝ με αφήνετε να αναρτήσω Bill &Melinda Gates μου κάνετε φρικτά βασανιστήρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου