Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Πέμπτη 9 Μαΐου 2013
Συμβουλές για online flirting
10 tips για λαμπερά πόδια
Το club του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων
Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος
Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος και μου έχετε καταστρέψει τα πάντα με την απάνθρωποι μεταχείριση την αθλία και προσβλητική κατάσταση .Είναι χιλιάδες αυτά που σας έχω γράψει χωρίς ποτέ να κάνετε κάτι Πρωταγωνιστές αυτής τις κτηνωδίας είναι η ομάδα και βοήθεια του facebook,με εντολέα και κάποιο επιτελείο γεια καλύτερη και συντονισμένη ,κτηνωδία Σας καταγελώ όλους τους αρμοδίους που ήθελα να κάνουν το καψώνι τους και τον εκφοβισμό το εάν το ξανακάνεις .Ποιο δεν έκανα τίποτα κάνε δήλωση μετάνοιας ότι το έκανες και δεν θα το ξανακάνεις ,Προσβολή αξιοπρεπείας υποτίμηση νοημοσύνης.Με κινάγατε μέρα νύχτα και γράφοντας συνθήματα εκβιαστικά εκφοβισμού και τραμπουκισμού Έχετε έτυμη φόρμα ,και μου ζητάτε να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που σας συμφέρει εσάς .Με έχετε βασανίσει γεια το θέμα αυτό χιλιάδες φορές Ζητώ να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία που είναι κακούργημα και εγκληματική ενεργεία εξόντωσης μου
Καλημέρα ζητώ την κατανόηση τον φίλων.Η σελίδα θα βρίσκετε χωρίς κανένα φίλο λόγο ,απάνθρωπης και εγκληματικής συμπεριφοράς τις ομάδα βοήθεια και φυσικά ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook είναι μια κατάσταση κτηνωδίας και ρατσισμού,σε βαθμό κακουργήματος.Με παρενοχλούν ηλεκτρονικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με καψώνι και κτηνωδία 47 μέρες συνεχόμενα.Κάποτε η χούντα έβγαζε τα νύχια τον αγωνιστών.Τώρα το facebook έκανε το ίδιο με 47 ημέρες νύχτες με την μέθοδο ναζί λεκτικούς ,που με ήθελαν να με εξοντώσου με μίσος και συνεργασία με άλλη κατάσταση ομάδα και βοήθειας
Καλημέρα ζητώ την κατανόηση τον φίλων.Η σελίδα θα βρίσκετε χωρίς κανένα φίλο λόγο ,απάνθρωπης και εγκληματικής συμπεριφοράς τις ομάδα βοήθεια και φυσικά ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook είναι μια κατάσταση κτηνωδίας και ρατσισμού,σε βαθμό κακουργήματος.Με παρενοχλούν ηλεκτρονικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με καψώνι και κτηνωδία 47 μέρες συνεχόμενα.Κάποτε η χούντα έβγαζε τα νύχια τον αγωνιστών.Τώρα το facebook έκανε το ίδιο με 47 ημέρες νύχτες με την μέθοδο ναζί λεκτικούς ,που με ήθελαν να με εξοντώσου με μίσος και συνεργασία με άλλη κατάσταση ομάδα και βοήθειας
Καταγγέλλω το ρατσιστικό σύστημα ομάδα και βοήθεια τουfacebook ,να λάβη σοβαρά. I condemn the racist system team and help toufacebook to seriously handle
Καταγγέλλω το ρατσιστικό σύστημα ομάδα και βοήθεια τουfacebook ,να λάβη σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας καταδικάζει η αδιαφορία η απανθρωπιά η εγκληματική ενεργεία που έχετε 4 χρόνο που με βασανίζετε .Δεν Πάι άλλο .Είναι μια εγκληματική και κτηνώδη κατάσταση που σας καλό τόσα χρόνια και εσείς τους συγκαλύπτετε ,και τους παρέχετε ασυλία .Δεν είναι 1 μέρα είναι χιλιάδες ώρες βασανισμού ,μέρες κολαστήριου ,μέρες φασιστικές μέρες ντροπής Σας έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι η ομάδα και βοήθεια με την συγκάλυψη σας να με βασανίζετε και να μου έχετε δημιουργήσει σοβαρά κινητικά προβλήματα .Δεν ήθελα ποτέ να αναφερθώ αλλά εσείς το παρακάνατε ,σας καταγελώ γεια όλα αυτά τα χρόνια την αυστηρή τιμωρία διότι σας καλούσα και εσείς αδιαφορούσατε .Ζητώ απάντηση γεια όλα τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,και σας καταδικάζω γεια την προσπάθεια τις εξόντωσης μου.Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι.Αυτά όλα όχι στο σπίτι μου να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά τα ναζί βασανιστήρια I condemn the racist system team and help toufacebook to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you their glosses, and provide immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to talk but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not at my house to do them in your homes these Nazi torture
Disgusted sick of this hypocrisy the raunchy extortion fascism .Αηδίασα σιχάθηκα αυτήν την υποκρισία τον πρόστυχο εκβιασμό φασισμό
Disgusted sick of this hypocrisy the raunchy extortion fascism with their pimp and pawns without any antikrisma.Aischos bullying, reptiles crawl eternally in your own mud, dirt in deplorable ....
Αηδίασα σιχάθηκα αυτήν την υποκρισία τον πρόστυχο εκβιασμό φασισμό,με τους ρουφιανους και τα πιόνια χωρίς κανένα αντίκρισμα.Αίσχος θρασύδειλα ερπετά που σέρνεστε αιώνια στην λάσπη την δική σας, στην βρωμιά ελεεινή….
Τετάρτη 8 Μαΐου 2013
I condemn it in facebook, to seriously Καταγγέλλωτο το facebook ,να λαβή σοβαρά αυτήν την καταγγελία
I condemn it in facebook, to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you them masked, and provide them with immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to mention but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not in my house to do them in your homes these Nazi torture
Καταγγέλλωτο το facebook ,να λαβή σοβαρά αυτήν την καταγγελία διότι σας καταδικάζει η αδιαφορία η απανθρωπιά η εγκληματική ενεργεία που έχετε 4 χρόνο που με βασανίζετε .Δεν Πάι άλλο .Είναι μια εγκληματική και κτηνώδη κατάσταση που σας καλό τόσα χρόνια και εσείς τους συγκαλύπτετε ,και τους παρέχετε ασυλία .Δεν είναι 1 μέρα είναι χιλιάδες ώρες βασανισμού ,μέρες κολαστήριου ,μέρες φασιστικές μέρες ντροπής Σας έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι η ομάδα και βοήθεια με την συγκάλυψη σας να με βασανίζετε και να μου έχετε δημιουργήσει σοβαρά κινητικά προβλήματα .Δεν ήθελα ποτέ να αναφερθώ αλλά εσείς το παρακάνατε ,σας καταγελώ γεια όλα αυτά τα χρόνια την αυστηρή τιμωρία διότι σας καλούσα και εσείς αδιαφορούσατε .Ζητώ απάντηση γεια όλα τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,και σας καταδικάζω γεια την προσπάθεια τις εξόντωσης μου.Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι.Αυτά όλα όχι στο σπίτι μου να τα κάνετε στα σπίτια σας αυτά τα ναζί βασανιστήρια
I condemn it in facebook, to seriously
I condemn it in facebook, to seriously handle this complaint because it condemns the indifference or inhuman or criminal acts that you have 4 time torturing me. Pai no other.'s A criminal and brutal situation you good many years and you them masked, and provide them with immunity.'s not one day be thousands of hours of torture, hellish days, days fascist days of shame I've written thousands of times that the team and help with disguising your torturing me and I have created severe disabilities. I never wanted to mention but you overdo it, your complaint can hi all these years rigorous punishment because your calling and you cared. Seeking answer hi all Nazi fascist torture, and condemn you hi attempting the extermination mou.Eimai man and not skoupidi.Afta all not in my house to do them in your homes these Nazi torture
Σε καταγγέλλω facebook και ζητώ την παραίτηση σου,διότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό,έχετε φέρει την σωματική μου κατάσταση σε ακραία σημεία ,θα με πεθάνετε .Ντροπή σας να βρίσκομαι γεια εσάς στην εντατική,απάνθρωποι βασανιστές ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα , από τα ναζί βασανιστήρια τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και την ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου ,αίσχος facebook σε καταγελώ και φυσικά ,τον κάθε υπεύθυνο σε κάθε πόστο ,γεια συνυπεύθυνο σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία κατά εμού 4 χρόνο ,με απάνθρωπα βασανιστήρια που δεν είσαστε ικανή να αποτρέψετε τόσα χρόνια αυτήν την κτηνωδία κατά εμού Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι Δεν έχετε καθόλου καμία ντροπή με όλα αυτά που κάνετε ασταμάτητα .Τη ζητάτε ανόητη ,γιατί κάνετε όλες αυτές τις κατάχρησης.Αυτά είναι τέλειος κτηνωδία και χωρίς ανθρώπινο νου .Η Μεθυσμένη είσαστε η δεν ξερό τι.Το μόνο που ξερό είναι ότι εάν ,υπάρχει και κάπιος να σας μαντρώσει ωπος τα λυσσασμένα κτήνη .Δεν είναι ανθρώπινοι συμπεριφορά .μια κρίσι πανικού η όλη κατάσταση .Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι ντροπή σας δεν έχετε την τόλμη να δώσετε μια απάντηση να σταματήσουν τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια,είναι εγκληματίες,με τις ευλογείς τις δικέ σας. http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/05/facebook-facebook-4-facebook-facebook.html Athens Michael Thalassis Facebook
Σε καταγγέλλω facebook και ζητώ την παραίτηση σου,διότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό από τα ναζί βασανιστήρια τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και την ηλεκτρονική παρενονοχλιση μέσα στο σπίτι μου ,αίσχος facebook σε καταγελώ και φυσικά ,τον κάθε υπεύθυνο σε κάθε πόστο ,γεια συνυπεύθυνο σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία κατά εμού 4 χρόνο ,με απάνθρωπα βασανιστήρια που δεν είσαστε ικανή να αποτρέψετε τόσα χρόνια αυτήν την κτηνωδία κατά εμού Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι Δεν έχετε καθόλου καμία ντροπή με όλα αυτά που κάνετε ασταμάτητα .Τη ζητάτε ανόητη ,γιατί κάνετε όλες αυτές τις κατάχρησης.Αυτά είναι τέλειος κτηνωδία και χωρίς ανθρώπινο νου .Η Μεθυσμένη είσαστε η δεν ξερό τι.Το μόνο που ξερό είναι ότι εάν ,υπάρχει και κόπιας να σας μαντρώσει οπός τα λυσσασμένα κτήνη .Δεν είναι ανθρώπινοι συμπεριφορά .μια κρίσι πανικού η όλη κατάσταση .Γευτώ το facebook αδιαφορεί είμαστε άνθρωπε και όχι ζώα,ούτε δούλοι ούτε σκλάβοι ντροπή σας δεν έχετε την τόλμη να δώσετε μια απάντηση να σταματήσουν τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια,είναι εγκληματίες,με τις ευλογείς τις δικέ σας. http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/05/facebook-facebook-4-facebook-facebook.html Athens Michael Thalassis Facebook
Λόγο παρατεταμένης βαρβαρότητας και κτηνωδίας,η σελίδα επί 1 χρόνο δεν θα έχω το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,αυτό και μόνο αυτό .Όσο γεια μηνύματα και αποδοχές κανονικά, χωρίς καμία άλλη μεσολάβηση. Το επέλεξα μόνος μου γεια να γλυτώσω από την ψευδή κατηγορία ,και τα αισχρά βασανιστήρια που δεχόμουν
Λόγο παρατεταμένης βαρβαρότητας και κτηνωδίας,η σελίδα επί 1 χρόνο δεν θα έχω το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,αυτό και μόνο αυτό .Όσο γεια μηνύματα και αποδοχές κανονικά, χωρίς καμία άλλη μεσολάβηση. Το επέλεξα μόνος μου γεια να γλυτώσω από την ψευδή κατηγορία ,και τα αισχρά βασανιστήρια που δεχόμουν.Τον εξευτελισμό την ταπείνωση τον ρατσισμό,και την δήλωση ( μετάνοιας) να παραδεχτώ δηλαδή να υπογράψω ότι έκανα το αδίκημα.Αίσχος κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση, μέσα στο σπίτι μου.Εκβιασμό εκφοβισμό ταπείνωση ψυχική οδύνη,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Δευτέρα 6 Μαΐου 2013
Που πήγε το κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) γιατί δεν λειτουργή και παραμένει ακίνητο .Ντροπή σας καταχραστές δεν έχετε την τόλμη να το αφήσετε να στήλη αυτά που γράφω .μην προσπαθείτε βρομιάρηδες κατά τον ανθρώπων γενικά .Ζητώ να σεβαστητε και δεν σέβεστε τίποτα .Τι πρέπει να γένη να γόνο κάθαρμα και εγώ τομάρια όχι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμο .Έχω μάθη να σέβομαι τους πάντες και τα πάντα .Δεν θα υποκύψω στην ανόητες και εγκληματικές πραξης .θα συνεχίσω κανονικά εστί και μονός μου αν χρειαστεί .Προκειμένου να μου κάνετε αυτές τις αναιδέστατες και υποτιμητικές αθλιότητες Εικόνα από το (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) που υποτίθεται ενδιαφέρετε γεια το καλό μας και την οικογενειακής ασφάλειας αίσχος βρωμιά
δεν θα χάσω την ζωή μου γεια να κανό την χάρη σας και κανενός .Μου βάζετε αυτά ανόητε κανένας διότι αυτά τα κρίσιμα που πέρασα δεν γίνετε η κατάσταση είναι κρίσιμη ν,θα σε αφήσω να αναρτήσεις και να μου κάνης τα εγκλήματα και τα κακουργήματα Που πήγε το κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) γιατί δεν λειτουργώ και παραμένει ακίνητο .Ντροπή σας καταχραστές δεν έχετε την τόλμη να το αφήσετε να στήλη αυτά που γράφω .μην προσπαθείτε βρομιάρηδες κατά τον ανθρώπων γενικά .Ζητώ να σεβαστητε και δεν σέβεστε τίποτα .Τι πρέπει να γένη να γόνο κάθαρμα και εγώ τομάρια όχι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμο .Έχω μάθη να σέβομαι τους πάντες και τα πάντα .Δεν θα υποκύψω στην ανόητες και εγκληματικές πραξης .θα συνεχίσω κανονικά εστί και μονός μου αν χρειαστεί .Προκειμένου να μου κάνετε αυτές τις αναιδέστατες και υποτιμητικές αθλιότητες Εικόνα από το (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) που υποτίθεται ενδιαφέρετε γεια το καλό μας και την οικογενειακής ασφάλειας αίσχος βρωμιά
αυτά γράφει καταχραστές εκβιαστές εγκληματίες με ναζί βασανιστήρια σας καταγγέλλω γεια γεια ψευδή κατηγορία και αναστάτωση οικιακής ειρήνης Δεν γνωρίζω κανένα video και καμια καταχρηση εισαστε παλιανθροποι .Βαση το ID 2----6 ,δεν γνωριζο και τι με ενδιαφερη εαν το διαγραψατε .το εκανα τωρα αναζητηση και διαβασα οτι αυτα που γρaφει καθαρματα προσπαθητε με καθε πρωστειχο και ανανδρο φασιστικο και βασανηστηκο τροπο την κατηγορια μου ελεινη.θα πληρώσετε τα κακουργήματα και την ψυχική οδύνη Video ID Number: 45166971-804 Δημοσιεύθηκε στις 24 Σεπ 2012 αυτά γράφει καταχραστές εκβιαστές εγκληματίες με ναζί βασανιστήρια σας καταγγέλλω γεια γεια ψευδή κατηγορία και αναστάτωση οικιακής ειρήνης
Ζητάτε να σας υπογράψω μόνο και μόνο να βαραίνετε την κατάσταση μου σαν παραπτώματα .Όπως με την φυλακή 3150 μέρες καθάρματα θέλετε να με εξοντώσετε με αυτά που κάνετε τα ναζί βασανιστήρια .ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ και κάθε φορα περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων Είσαστε ότι χειρότερο και δραστικό γεια τέλεια αποτελέσματα .Είσαστε κτήνη με δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς.Τι μου βγάζεις ρε τραμπούκε βασανιστή της χούντας και χειρότερα .Ζητώ από το facebook ,την δίωξη σας παντελώς και την ευθύνη που φέρει το ίδιο τ5οσο γεια αδιαφορία όσο και γεια συγκάλυψη τον δολοφονών, ομάδας και βοήθεια .Σας καθιστό υπευθινο9υς και υπόλογους γεια αυτήν την πολύχρονη απάνθρωποι κτηνωδία .Σας βαρενη η καταγγελία βάρβαρου βασανισμού με σκοπό την τελική εξόντωση ./τώρα στον εισαγγελέα και στην δικαιοσύνη όλοι μαζί απάνθρωποι ρατσιστές.
Ζητάτε να σας υπογράψω μόνο και μόνο να βαραίνετε την κατάσταση μου σαν παραπτώματα .Όπως μετην φυλακή 3120 μέρες καθάρματα θέλετε να με εξοντώσετε με αυτά που κάνετε τα ναζί βασανιστήρια .ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ και κάθε φόρε περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων Είσαστε ότι χειρότερο και δραστικό γεια τέλεια αποτελέσματα .Είσαστε κτήνη με δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς.Τι μου βγάζεις ρε τραμπούκε βασανιστή της χούντας και χειρότερα .Ζητώ από το facebook ,την δίωξη σας παντελώς και την ευθύνη που φέρει το ίδιο τ5οσο γεια αδιαφορία όσο και γεια συγκάλυψη τον δολοφονών, ομάδας και βοήθεια .Σας καθιστό υπευθινο9υς και υπόλογους γεια αυτήν την πολύχρονη απάνθρωποι κτηνωδία .Σας βαρενη η καταγγελία βάρβαρου βασανισμού με σκοπό την τελική εξόντωση ./τώρα στον εισαγγελέα και στην δικαιοσύνη όλοι μαζί απάνθρωποι ρατσιστές.
Τι θέλεις τώρα και βγάζεις συνέχεα την Ειδοποίηση .Είναι γνωστό ότι μπορείς να κάνης ότι θέλεις.αλά δεν ποτέ δυνατόν να υποκύψω στον φασισμό και με τα να ναζί βασανίστρια να με υπόταξης και να με δαμάσεις σαν να είμαι ζώο .Είναι γνωστό ότι επιλέγεις πάντα μέρες ,που εορτάζουμε την ανάσταση και εκεί κάθε φορά έχουν καταγραφή τα χειρότερα .Είσαι ρατσιστής ,επιβαρύνεις την προσωπική μου κατάσταση από θέμα υγείας ,και επόμενης την εξόντωση .Φύγε από κάθε τι μου είναι δικό μου μου κλεινής το οξυγόνο ,αδυνατώντας να αναπνεύσω,με τις κτηνωδίες .Έχετε κάνη χιλιάδες αλλαγές πάντα κατά εμού άντε και τώρα κάθαρμα Ζητώ την επέμβαση του facebook, που αυτό είναι Ος φερόμενος ηθικός αυτουργός ,με τους αρμόδιους στο ανάλογα πόστα .Φύγετε καθάρματα κτήνη και βασανιστές τις χούντας .Με πολεμάτε με ναζί βασανιστήρια ,πάντα με εντολέα και συντονισμένα.Είσαστε πολύ άχρηστη ,μόλις βάζω άτομα μέσα στην σελίδα προσπαθείτε να φέρετε τον διχασμό ανάμεσα με έμενα .τελος
Καταγγελία:καταγγέλλω το facebook και κάθε υπεύθυνο γεια αυτήν την πολυετή εγκληματική αντιμετώπιση Τέλος σταματήστε να με απειλείτε νε με προκαλείτε να με εκβιάζετε να υπογράψω ,είναι κτηνωδία ,χωρίς προηγούμενο .τι θέλετε συνεχεία και με παρενοχλείτε,κάθε λεπτό αισχρή και ελεεινή εγκληματίες ,με αυτές τις δολοφονικές ναζί ενέργειες Καλό το facebook Γεια την γνωστή κατάσταση ,την συγκάλυψη και την ασυλία ,να σταματήσει επιτέλους.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Σας καταγγέλλω γεια ,απάνθρωπα βασανιστήρια που μου προκαλέσατε σοβαρά σωματικά προβλήματα.Που δεν θα γίνω μοιρολάτρης να σου αναφέρω .Θα καλέσω την δικαιοσύνη διότι γνωρίζει το σοβαρό πρόβλημα μου μου έχετε δημιουργήση.Εσείς κάνατε ανάσταση και Πάσχα ,εγώ δεν έκανα ,για πολλοστή χρόνια τίποτα κάρματα .Ντροπή σας Τι μου λέτε τώρα αφήστε αυτές τις συκοφαντίες και το ανελέητο κυνηγητό με μίσος και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια είναι ντροπή σας να με καταδιώκετε τόσο αλύπητα τόσο πρόστυχα .Δεν ανέβασα κανένα video με αυτά τα στοιχεία.Ζητώ να με αφήσετε ,χωρίς αυτά τα βρόμικα και καταδικαστέα .κάνετε κατάχρηση .Με βάζετε να κάνω δήλωση μετάνοιας γεια κάτι που δεν γνωρίζω ότι δεν θα το ξανακάνω .Αφήστε ήσυχο σας καταγγέλλω γεια συνεχή ηλεκτρονική παρενόχληση και κάθε είδους απάνθρωποι κτηνωδία. άντε χαθείτε από κοντά μου με την λάσπη Κέα την κατάχρηση που με κατηγορείτε .Μην με απειλείτε και κινδυνολογείτε ,με διάφορα πρόστυχα και ανέντιμα κακουργήματα. https://www.facebook.com/safety/ Το έχετε μπλοκάρει γεια να μην Φανή η βρώμια σας τωρα ζητο την επεμβαση εισαγγελεα γεια τηνβ ίαια και απάνθρωποι κτηνωδία. https://www.facebook.com/safety/
Κυριακή 5 Μαΐου 2013
Σάββατο 4 Μαΐου 2013
Καλησπέρα..Χρόνια Πολλά! .. Καλή Ανάσταση!
Καλησπέρα..
Χρόνια Πολλά! .. Καλή Ανάσταση!
Good evening ..
Happy Birthday! .. Happy Easter!
Αρέσει στη Σελίδα Στέλιος Καζαντζίδης και στο χρήστη Chris ----. Όλο το διάστημα μηνών που θέλετε Στέλιο είναι αδύνατον.Ο λόγος η ομάδα και βοήθεια του facebook.μπλοκάρουν την σελίδα 4 χρόνο καταχράστηκα απάνθρωπα και άδικα .Κάτι θα βρεθεί ,διότι δεν έχει κανένας δικαίωμα να μπλοκάρει και να προσπαθεί ότι το χειρότερο .Είναι ρατσισμός είναι ασέβεια.Ντροπή σας που τολμάτε πάντα να τα βάζετε με τον Στέλιο Καζαντζίδη .ο Στέλιος υπάρχει στης καρδιές μόνον τον ανθρώπων.Και δεν έχεις κανένας το δίκαιο,α να κάνη αυτά τα απάνθρωπα,με τέτοιο μίσος και κτηνωδία Τέλος
Γεια αυτήν την πρόστυχη κατάχρηση Τώρα ζητώ σαν Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας,να μου αφαιρεθεί γεια (1 χρόνο το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,) τα αλά δικαιώματα κανονικά και με τον νόμο,αυτό και μόνο αυτό .Δεν μπορώ να παίζω με τον κάθε χρήστη, εκβιαστές κινδυνολογεί βασανιστές.και όλα τα αλλά που δεν αξίζει να αναφέρω Το πρωί ήταν 4 ώρες και τώρα έγιναν 6 ώρες ,και ποιος ξέρη ακόμα Από τις 3150 μέρες πρόστυχης και άδικα παραπτώματα ντροπή σας .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .που
Γεια αυτήν την πρόστυχη κατάχρηση Τώρα ζητώ σαν Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας,να μου αφαιρεθεί γεια (1 χρόνο το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,) τα αλά δικαιώματα κανονικά και με τον νόμο,αυτό και μόνο αυτό .Δεν μπορώ να παίζω με τον κάθε χρήστη, εκβιαστές κινδυνολογεί βασανιστές.και όλα τα αλλά που δεν αξίζει να αναφέρω Το πρωί ήταν 4 ώρες και τώρα έγιναν 6 ώρες ,και ποιος ξέρη ακόμα Από τις 3150 μέρες πρόστυχης και άδικα παραπτώματα ντροπή σας .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .που καταστρέψατε την ζωή. Το τελευταίο Εξιτήριο που πείρα μου έδωσαν χάρη.Είμαι γεννημένος ελεύθερος και δίνω και την ψυχή μου, γεια τον συνάνθρωπο και να υπερασπίσω την ζωή μου.Αυτό έκανα στο 4 χρόνο στο facebook που φερθήκατε απάνθρωπα και με κτηνωδία.Ομάδα Βοήθεια ,και το ίδιο το facebook ,που δεν έδωσε καμία απάντηση γεια την κατάχρηση και χιλιάδες απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με άσχημα αποτελέσματα γεια έμενα προσωπικά.
Πέμπτη 2 Μαΐου 2013
Τετάρτη 1 Μαΐου 2013
Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου
Κυριακή 28 Απριλίου 2013
Οδυσσέας Ελύτης
Είναι η βαρβαρότητα Την βλέπω να'ρχεται
μεταμφιεσμένη,κάτω από άνομες συμμαχίες
και προσυμφωνημένες υποδουλώσεις Δεν
θα πρόκειται γεια φούρνους του Χίτλερ
ίσως αλλά γεια μεθοδευμένη και οιονεί
επιστημονική καθυπόταξη του ανθρώπου
Για τον πλήρη εξευτελισμό του.
Για την ατίμωση του …
Οδυσσέας Ελύτης
Οδυσσέας Ελύτης
Σάββατο 27 Απριλίου 2013
Κατάσταση Αοριστολογία Φύρδην Μίγδην
Κατάσταση: Αοριστολογία Φύρδην Μίγδην
Παρασκευή 26 Απριλίου 2013
Να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον βασανιστών στο διαχειριστή της Σελίδας "Зарабатываем легко (gmaf.biz)" να αφαιρέσει τη Σελίδα δεν είναι δυνατόν διότι επι χρόνια με βασανίζουν ,Ποε θα μπορέσω να τους αφήσω να κάνουν κατάχρηση τα καθάρματα που μου έχουν κάνη από τα πολλά καψόνια προβλήματα σοβαρά .Η θέση τους είναι η φυλακή γεια εγκληματικά κακουργήματα
Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος να τα κάνετε στα σπίτια σας αλήτες βασανιστές καθάρματα ρατσιστές πιόνια ρουφούν να φύγετε από το σπίτι μου καθάρματα βρομιάρηδες εγκλιμάτισε ναζί κτήνη σε μια κλούβα ρε παλιό που να πας να πούλησης αυτά τα φασματικά τραμπούκε εκεί να δήξης την ανόητη δύναμη σου κάθαρμα
Σας ενημερώνω ότι είσαστε συνυπεύθυνη σε αυτήν την κτηνωδία κατά εμού.είμαι χρήστης του facebook,που δεν έχω κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση Αλλά μου κώνου απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ναζί λεκτικούς ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό εκβιασμό πολυήμερες μέρες καψώνι φασιστικό με από τέλεσα να μου έχουν δημιούργησε με τα βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια σοβαρά προβλήματα κυνικότητας.Δεν κατήγορο κανένα τους βασανιστές σας γράφο που γνωρίζετε τα πάντα και σαν facebook ,δεν κάνατε τίποτα μόνο συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Με έχετε καθήλωση βαρβάτη κακούργη εγκληματίες 2 χρόνια από τα πολλά καψόνια με μίσος και εκδίκηση .ζητώ την επέμβαση τις δικαιοσύνης στον εισαγγελέα αυτά τα κτήνη τα πρόστυχα καθάρματα που μου κατέστρεψαν τα πάντα .Τα δάκτυλα τραμπούκε τα είχα σπάσει με γεμάτο αίματα μου κάνατε καψώνι 47 μέρες τι να γράψω στην κόλαση που βρέθηκα με έσωσε του εγκληματίες βασανιστές.ζητώ την καταδίκη και την ηθική ικανοποίηση την ψυχική οδύνη .Μπορείτε καθάρματα να Πίτε δειλοί κουβέντα .Είναι απάνθρωπο καλό τον ΟΗΕ και σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο γεια πολυετή βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια μέχρι θανάτου .δεν ζητώ ελεημοσύνη την προσωπικότητα μου και τα ανθρώπινα δικαιώματα καθάρματα φασίστες αλήτες τα καταστρέψατε όλα ζητώ την καταδίκη του και την φυγή τους από το σπίτι μου βρομιάρηδες της ανθρωπότητας κτήνη
Να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον βασανιστών στο διαχειριστή της Σελίδας "Зарабатываем легко (gmaf.biz)" να αφαιρέσει τη Σελίδα δεν είναι δυνατόν διότι επι χρόνια με βασανίζουν ,Ποε θα μπορέσω να τους αφήσω να κάνουν κατάχρηση τα καθάρματα που μου έχουν κάνη από τα πολλά καψόνια προβλήματα σοβαρά .Η θέση τους είναι η φυλακή γεια εγκληματικά κακουργήματα
Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος να τα κάνετε στα σπίτια σας αλήτες βασανιστές καθάρματα ρατσιστές πιόνια ρουφούν να φύγετε από το σπίτι μου καθάρματα βρομιάρηδες εγκλιμάτισε ναζί κτήνη σε μια κλούβα ρε παλιό που να πας να πούλησης αυτά τα φασματικά τραμπούκε εκεί να δήξης την ανόητη δύναμη σου κάθαρμα
