Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012
Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας **** Ομάδα φύγετε από την σελίδα βρίσκεστε σε μεγάλο βαθμό επικαιρότητας τραμπούκο τσόγλανοι γιατί συνεχίζετε αυτά τα ναζιστικά βασανιστήρια Ρε ανόητε είσαστε το χοντρόμαλλα ,που δεν μπορείτε να καταλάβετε τι κάνετε σας καταδικάζω ,και ζητώ αποζιμιειοση γεια όλα τα όποια έχετε ηθική εικανοπιοσαη αποκατάστασης τον κατηγοριών σε Άλο το διαδίκτυο τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και γενικά τα πάντα Ρε ηλίθιοι τόσα χρόνια δεν σκεφτήκατε μια στιγμή παλαμαράδες σας καταγελώ γεια τα πάντα και πάντα συνυπεύθυνο το facebook ,που σας παρείχε τα πάντα από εντολέα ασυλία συγκάλυψη και αδιαφορία ,την στιγμή που γνώριζα τα πάντα.Διεστραμμένη είσαστε σε θέση καλοπέρα να μου κάνετε όλα αυτά και να συνεχίζετε η ώρα είναι σταματώ τέλευσε το μελάνη .δεν θα παρενόχλησης την σελίδα και γενικά τα βασανιστήρια.θα σας ρε πους στον εισαγγελέα .Αλλά δε...ν το έπραξα τόσα χρόνια διότι βλάκα έχω καθαρό ποινικό και καθαρή κάρδια πώς γίνετε να φτάσω στο σημείο αυτό όχι σέ... βας στον άνθρωπο .Αυτά περί νομικών υποθέσεων θα τα αναλάβει από μόνο του το facebook να σας καταγγείλει και να σας στήλη στην δικαιοσύνη..Δεν θα έμενα θεατής σε μια τέτοια βρωμιά .Που προσπαθεί ο ένας να κατασπάραξη τον άλλον. Είναι συμφέροντα εσείς ρε ανόητη τι δουλεία έχετε με αυτά.Είμαι γραμμένος στο facebook ,που δεν έχω κανένα πρόβλημα γενικά σας κατάσταση.Αλλά αυτά που κάνετε ένια κτήνη εγκλήματα .Από την πρώτη ημέρα ,με απομονώσατε από το f/b με βάλατε σε περιορισμό ,και αρχίσατε τα βασανιστήρια .Πρώτα λεπτά δεν θα κάνης ανάρτησης από α blog……. μετά από λίγο παρενόχλησης προ πέραση η ώρα 2 +2 μέρες αποκλεισμό και συνάχια παρενόχληση φυλακή βασανιστήρια.την ιδία μέρα μου ζήτησες τον κωδικό τις σελίδας και τον αριθμό κάρτας τραπέζης.Αυτά είναι τα καθάρματα για την πρώτη ώρα στο f/b που συνεχίζουν μέχρι τώρα 16 Τσεμπεριού 2012 4
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
****
Ομάδα φύγετε από την σελίδα βρίσκεστε σε μεγάλο βαθμό επικαιρότητας
τραμπούκο τσόγλανοι γιατί συνεχίζετε αυτά τα ναζιστικά βασανιστήρια Ρε ανόητε είσαστε το χοντρόμαλλα ,που δεν μπορείτε να καταλάβετε τι κάνετε σας καταδικάζω ,και ζητώ αποζιμιειοση γεια όλα τα όποια έχετε ηθική εικανοπιοσαη αποκατάστασης τον κατηγοριών σε Άλο το διαδίκτυο τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και γενικά τα πάντα Ρε ηλίθιοι τόσα χρόνια δεν σκεφτήκατε μια στιγμή παλαμαράδες σας καταγελώ γεια τα πάντα και πάντα συνυπεύθυνο το facebook ,που σας παρείχε τα πάντα από εντολέα ασυλία συγκάλυψη και αδιαφορία ,την στιγμή που γνώριζα τα πάντα.Διεστραμμένη είσαστε σε θέση καλοπέρα να μου κάνετε όλα αυτά και να συνεχίζετε η ώρα είναι σταματώ τέλευσε το μελάνη .δεν θα παρενόχλησης την σελίδα και γενικά τα βασανιστήρια.θα σας ρε πους στον εισαγγελέα .Αλλά δε...ν το έπραξα τόσα χρόνια διότι βλάκα έχω καθαρό ποινικό και καθαρή κάρδια πώς γίνετε να φτάσω στο σημείο αυτό όχι σέ...
βας στον άνθρωπο .Αυτά περί νομικών υποθέσεων θα τα αναλάβει από μόνο του το facebook να σας καταγγείλει και να σας στήλη στην δικαιοσύνη..Δεν θα έμενα θεατής σε μια τέτοια βρωμιά .Που προσπαθεί ο ένας να κατασπάραξη τον άλλον. Είναι συμφέροντα εσείς ρε ανόητη τι δουλεία έχετε με αυτά.Είμαι γραμμένος στο facebook ,που δεν έχω κανένα πρόβλημα γενικά σας κατάσταση.Αλλά αυτά που κάνετε ένια κτήνη εγκλήματα .Από την πρώτη ημέρα ,με απομονώσατε από το f/b με βάλατε σε περιορισμό ,και αρχίσατε τα βασανιστήρια .Πρώτα λεπτά δεν θα κάνης ανάρτησης από α blog……. μετά από λίγο παρενόχλησης προ πέραση η ώρα 2 +2 μέρες αποκλεισμό και συνάχια παρενόχληση φυλακή βασανιστήρια.την ιδία μέρα μου ζήτησες τον κωδικό τις σελίδας και τον αριθμό κάρτας τραπέζης.Αυτά είναι τα καθάρματα για την πρώτη ώρα στο f/b που συνεχίζουν μέχρι τώρα 16 Τσεμπεριού 2012 4
Το facebook κάνη με τους ομάδα και βοήθεια ατιμία και με πρόστυχο τρόπο πολύ ζητήσατε προσθήκη στους φίλους ,έκανα προσθήκη και γινόταν η αποδοχή αυτή η αλήτες με τιμώρησαν με 30 μέρες αποκλεισμό σε προσθήκη φίλου .Τώρα δεν γίνετε να κάνη άλλος.πρέπει να πέραση 1 μηνάς.Αυτό αυτή η τραμπούκοι γευτώ αυτά είναι πρόστυχα δεν σεβαστήκαν εσάς και φυσικά έμενα.17 μήνες συνέχεια μπλοκαρισμένη έληξε η ποινή έγραψα εσάς περίπου όλοι 30 άτομα και με ξανά τιμώρησε.αυτήν την στιγμή μου έχουν επιβάλει με πρόστυχο τρόπο 2740 μέρες σωστή κόλαση εκβιασμούς ,παρενόχλησης 47 μέρες γεια ένα mail και όλη την κτηνωδία την κάνη η ομάδα και βοήθεια του facebook ,με τους ενδιάμεσους. τώρα το facebook, το ενημερώνω πανό από 3 χρόνια του γραφώ και επόμενο είναι τόσα χρόνια με γράφει κανονικά ,γνωρίζει τα πάντα τους παροτρύνει τους παρέχει ασυλία συγκάλυψη αυτή είναι η κατάσταση
Το facebook κάνη με τους ομάδα και βοήθεια ατιμία και με πρόστυχο τρόπο πολύ ζητήσατε προσθήκη στους φίλους ,έκανα προσθήκη και γινόταν η αποδοχή αυτή η αλήτες με τιμώρησαν με 30 μέρες αποκλεισμό σε προσθήκη φίλου .Τώρα δεν γίνετε να κάνη άλλος.πρέπει να πέραση 1 μηνάς.Αυτό αυτή η τραμπούκοι γευτώ αυτά είναι πρόστυχα δεν σεβαστήκαν εσάς και φυσικά έμενα.17 μήνες συνέχεια μπλοκαρισμένη έληξε η ποινή έγραψα εσάς περίπου όλοι 30 άτομα και με ξανά τιμώρησε.αυτήν την στιγμή μου έχουν επιβάλει με πρόστυχο τρόπο 2740 μέρες σωστή κόλαση εκβιασμούς ,παρενόχλησης 47 μέρες γεια ένα mail και όλη την κτηνωδία την κάνη η ομάδα και βοήθεια του facebook ,με τους ενδιάμεσους. τώρα το facebook, το ενημερώνω πανό από 3 χρόνια του γραφώ και επόμενο είναι τόσα χρόνια με γράφει κανονικά ,γνωρίζει τα πάντα τους παροτρύνει τους παρέχει ασυλία συγκάλυψη αυτή είναι η κατάσταση
Μιχάλης Θαλάσσης @GrMixalis Ντροπή συνεχίζουν με πιο πρόστυχους τρόπους ηλεκτρονικές απομονώσεις λοξοδρομήσεις Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται." Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο. Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στοhttp://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2012/10/httpwwwkeepcontroleulanggr.html …
Μιχάλης Θαλάσσης @GrMixalis
ντροπή συνεχίζουν με πιο πρόστυχους τρόπους ηλεκτρονικές απομονώσεις λοξοδρομήσειςΗ ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στοhttp://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2012/10/httpwwwkeepcontroleulanggr.html …
Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ - ΝΑ ΚΑΡΤΕΡΕΙΣ
http://youtu.be/20k5JTTKuCw
- ΔΙΣΚΟΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ - ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ (1980)
Να Καρτερείς
Μουσική :Χρήστος Λεοντής
Στίχοι :Γιώργος Αρμένης
Ερμηνεία: Γιώργος Μεράντζας
...Να καρτερείς μιαν ελπίδα
Ένα μαντάτο πέρα από τα βουνά
Να καρτερείς την βροχή την άνοιξη
Το θέρισμα τον τρύγο
Ένα γράμμα από μακριά να καρτερείς
Μην καρτερείς απ' τους μεγάλους
Όσο κι αν κλαίς
Μην καρτερείς για δεν ακούν
Δεν σου χαμογελάν
Μη χαμογελάς σε πατάν
Συ μη σωπαίνεις σε πατάν
Συ μη σωπαίνεις
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95 αυτούς του απάνθρωπους τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook ποιος θα τους συλλάβει ,κατάχρηση λεκτικούς βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια επί 3 χρόνια.με βασάνιζαν για ένα κωδικό 47 μέρες απειλώντας γεια την Ζώη μέχρι που έφτασα στην εντατική είναι ντροπή .Το facebook γνωρίζει τα όσα γίνονται κατά γράμμα.και δεν κάνη τίποτα.Του παροτρύνει ,παρέχει ασυλία και συγκάλυψη .με απειλούν με όλα τα βίαια μέσα ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Ταραχή και ψυχική οδύνη στην οικογένεια ολημερίς επιτέλους να βρεθεί κάποιος να τους συλλαβή του κτηνάνθρωπους.Είναι ικανοί γεια τα πάντα.Ειμή 59 εάν σε διαστήματα γίνονται αυτή η εκβιασμοί σε νεωτέρα άτομα τι θα απογίνουν .Τους έλεγξε ποτέ κάποιος.πήγα στον εισαγγελέα και μου ζήτησε τα στοιχεία όνομα ομάδας και αριθμό και αρνούνται.το μόνο που κάνουν, να μου έχουν επιβάλει πρόστυχα 2740 μέρες κόλαση αποκλεισμό υπό παρακολούθηση υπό περιορισμό καταπάτηση σελίδα βανδαλισμό τραμπουκισμό.Και κάθε λεπτό καψόνια και όλα τα ναζί βασανιστήρια .Να βγει τώρα επίσημα το facebook και να μου γράψει ότι δεν είναι έτσι και ότι τα γνωρίζει τώρα καλό να πάρει μια θέση Εάν όχι είναι δικαίωμα του .Είναι ώμος υπεύθυνος και υπόλογος τώρα να γλυτώσω από τα κτήνη ομάδα βοήθεια και φυσικά εντολέας.Και εάν χρειαστεί να διώξουν και αυτόν που είναι υπεύθυνος και ανίκανος γεια όλα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95
αυτούς του απάνθρωπους τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook ποιος θα τους συλλάβει ,κατάχρηση λεκτικούς βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια επί 3 χρόνια.με βασάνιζαν για ένα κωδικό 47 μέρες απειλώντας γεια την Ζώη μέχρι που έφτασα στην εντατική είναι ντροπή .Το facebook γνωρίζει τα όσα γίνονται κατά γράμμα.και δεν κάνη τίποτα.Του παροτρύνει ,παρέχει ασυλία και συγκάλυψη .με απειλούν με όλα τα βίαια μέσα ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Ταραχή και ψυχική οδύνη στην οικογένεια ολημερίς επιτέλους να βρεθεί κάποιος να τους συλλαβή του κτηνάνθρωπους.Είναι ικανοί γεια τα πάντα.Ειμή 59 εάν σε διαστήματα γίνονται αυτή η εκβιασμοί σε νεωτέρα άτομα τι θα απογίνουν .Τους έλεγξε ποτέ κάποιος.πήγα στον εισαγγελέα και μου ζήτησε τα στοιχεία όνομα ομάδας και αριθμό και αρνούνται.το μόνο που κάνουν, να μου έχουν επιβάλει πρόστυχα 2740 μέρες κόλαση αποκλεισμό υπό παρακολούθηση υπό περιορισμό καταπάτηση σελίδα βανδαλισμό τραμπουκισμό.Και κάθε λεπτό καψόνια και όλα τα ναζί βασανιστήρια .Να βγει τώρα επίσημα το facebook και να μου γράψει ότι δεν είναι έτσι και ότι τα γνωρίζει τώρα καλό να πάρει μια θέση Εάν όχι είναι δικαίωμα του .Είναι ώμος υπεύθυνος και υπόλογος τώρα να γλυτώσω από τα κτήνη ομάδα βοήθεια και φυσικά εντολέας.Και εάν χρειαστεί να διώξουν και αυτόν που είναι υπεύθυνος και ανίκανος γεια όλα
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται." Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο. Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στοhttp://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στοhttp://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης ΘαλάσσηςThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Η Κτηνοδια της ομαδα και βοιθεια του facebook .45 χρόνια ασχολουμαι Δεν συνάντησα ποτέ τέτοια κτηνωδία και Τετιο μίσος κατά του ανθρώπου,από αυτό που αντιμετωπίζω από την ομάδα και βοήθεια του facebook. Είμαι γραμμένος από την αρχή σε όποια κατάσταση άνοιγε αμέτρητες.ποτέ δεν μου είπαν το παραμικρό.αναρτησης εκατοντάδες χιλιάδες. Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ακόμα και στη φωτογραφίες δεν έγραφα το όνομα ούτε ασχολήθηκα.Δεν υπάρχει κατάσταση που να μην είμαι γραμμένος.Τι έπρεπε να με χαρακτήριζαν και να μου έκανε ο καθένας φρόνημα Αυτά τα κτηνώδη,και έλυνα που κάνη η ομάδα και βοήθεια του facebook,που θελει με βιαιους και καταχρτικους τροπος με ολη την κτηνώδη εγκληματικότητα.Να μου κάνη φρόνημα . Είμαι γραμμένος από πριν κάπου Άλου.Διότι μετά που γράφτηκα στο facebook,πλέον δεν χρειαζόταν.αλλά έχω και τα blog και σελιδες.Αυτό που συνάντησα και αντιμετώπισα χρόνια στο f... acebook στο προσωπικό μου θέμα.όχι σαν κατάσταση κανένα πρόβλημα. Αυτό λοιπόν που συνάντησα από την πρώτη στιγμή μέχρι και τώρα ύαινα ασύλληπτο εγκληματίες με το γάντι.Ένια απάνθρωποι και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου γεια τους φίλου δύστυχος.έχανε γράψει παλαιοτέρα γιατί το facebook δεν θέλει τα παιδιά του.Όλα τα άνανδρα και πρόστυχα που υπάρχουν εφαρμόζουν.η αλήτες τα κτήνη.είναι απάνθρωπα είναι ικανή να σε στείλουν και δεν γνώριζα τη μπορεί να έχουν κάνη με τις απειλές και τις κίνδυνο φοβίες Είναι επικίνδυνη γεια όλους μας και την ευθύνη την φέρει το facebook που δίστιχος το καταγελώ και το καταδικάζω διότι ενώ γνώριζα κατά γράμμα το τι γίνετε δεν έκανε τίποτα.τους παροτρύνε τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία .Ντροπή που προσπαθούσαν με μερικά mail και να μου γράφουν συγγνώμη ήταν λάθος επιστρέψτε άμεσος στο facebookκαι συνεχίστεΖητώ την απομάκρυνση γενικά από ανθρώπους είναι κανίβαλοι περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι... Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; http://youtu.be/GSNEea00mx4
Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης ΘαλάσσηςThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Η Κτηνοδια της ομαδα και βοιθεια του facebook .45 χρόνια ασχολουμαι Δεν συνάντησα ποτέ τέτοια κτηνωδία και Τετιο μίσος κατά του ανθρώπου,από αυτό που αντιμετωπίζω από την ομάδα και βοήθεια του facebook. Είμαι γραμμένος από την αρχή σε όποια κατάσταση άνοιγε αμέτρητες.ποτέ δεν μου είπαν το παραμικρό.αναρτησης εκατοντάδες χιλιάδες. Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ακόμα και στη φωτογραφίες δεν έγραφα το όνομα ούτε ασχολήθηκα.Δεν υπάρχει κατάσταση που να μην είμαι γραμμένος.Τι έπρεπε να με χαρακτήριζαν και να μου έκανε ο καθένας φρόνημα Αυτά τα κτηνώδη,και έλυνα που κάνη η ομάδα και βοήθεια του facebook,που θελει με βιαιους και καταχρτικους τροπος με ολη την κτηνώδη εγκληματικότητα.Να μου κάνη φρόνημα . Είμαι γραμμένος από πριν κάπου Άλου.Διότι μετά που γράφτηκα στο facebook,πλέον δεν χρειαζόταν.αλλά έχω και τα blog και σελιδες.Αυτό που συνάντησα και αντιμετώπισα χρόνια στο f...
acebook στο προσωπικό μου θέμα.όχι σαν κατάσταση κανένα πρόβλημα. Αυτό λοιπόν που συνάντησα από την πρώτη στιγμή μέχρι και τώρα ύαινα ασύλληπτο εγκληματίες με το γάντι.Ένια απάνθρωποι και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου γεια τους φίλου δύστυχος.έχανε γράψει παλαιοτέρα γιατί το facebook δεν θέλει τα παιδιά του.Όλα τα άνανδρα και πρόστυχα που υπάρχουν εφαρμόζουν.η αλήτες τα κτήνη.είναι απάνθρωπα είναι ικανή να σε στείλουν και δεν γνώριζα τη μπορεί να έχουν κάνη με τις απειλές και τις κίνδυνο φοβίες Είναι επικίνδυνη γεια όλους μας και την ευθύνη την φέρει το facebook που δίστιχος το καταγελώ και το καταδικάζω διότι ενώ γνώριζα κατά γράμμα το τι γίνετε δεν έκανε τίποτα.τους παροτρύνε τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία .Ντροπή που προσπαθούσαν με μερικά mail και να μου γράφουν συγγνώμη ήταν λάθος επιστρέψτε άμεσος στο facebookκαι συνεχίστεΖητώ την απομάκρυνση γενικά από ανθρώπους είναι κανίβαλοι
περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι...
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
http://youtu.be/GSNEea00mx4
45 χρόνια πολλά χρόνια και από τότε μέχρι και τώρα ακόλουθο παράλληλα κάθε τι περί και γενικά, περί τεχνολογίας αγιότερα .διαδικτύου Δεν συνάντησα ποτέ τέτοια κτηνωδία και Τάτιο μίσος κατά του ανθρώπου,από αυτό που αντιμετωπίζω από την ομάδα και βοήθεια του facebook.Είμαι γραμμένος από την αρχή σε όποια κατάσταση άνοιγε αμέτρητες.ποτέ δεν μου είπαν το παραμικρό.αναρτώσης εκατοντάδες χιλιάδες.Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ακόμα και στη φωτογραφίες δεν έγραφα το όνομα ούτε ασχολήθηκα.Δεν υπάρχει κατάσταση που να μην είμαι γραμμένος.Τι έπρεπε να με χαρακτήριζαν και να μου έκανε ο καθένας φρόνημα Αυτά τα κτηνώδη,και έλυνα που κάνη η ομάδα και βοήθεια του facebook,που θελει με βιαιους και καταχρτικους τροπος με ολη την κτηνώδη εγκληματικότητα.Να μου κάνη φρόνημα . Είμαι γραμμένος από πριν κάπου Άλου.Διότι μετά που γράφτηκα στο facebook,πλέον δεν χρειαζόταν.αλλά έχω και τα blog και σελιδες.Αυτό που συνάντησα και αντιμετώπισα χρόνια στο facebook στο προσωπικό μου θέμα.όχι σαν κατάσταση κανένα πρόβλημα.Αυτό λοιπόν που συνάντησα από την πρώτη στιγμή μέχρι και τώρα ύαινα ασύλληπτο εγκληματίες με το γάντι.Ένια απάνθρωποι και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου γεια τους φίλου δύστυχος.έχανε γράψει παλαιοτέρα γιατί το facebook δεν θέλει τα παιδιά του.Όλα τα άνανδρα και πρόστυχα που υπάρχουν εφαρμόζουν.η αλήτες τα κτήνη.είναι απάνθρωπα είναι ικανή να σε στείλουν και δεν γνώριζα τη μπορεί να έχουν κάνη με τις απειλές και τις κίνδυνο φοβίες Είναι επικίνδυνη γεια όλους μας και την ευθύνη την φέρει το facebook που δίστιχος το καταγελώ και το καταδικάζω διότι ενώ γνώριζα κατά γράμμα το τι γίνετε δεν έκανε τίποτα.τους παροτρύνε τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία .Ντροπή που προσπαθούσαν με μερικά mail και να μου γράφουν συγγνώμη ήταν λάθος επιστρέψτε άμεσος στο facebookκαι συνεχίστε. Ζητώ την απομάκρυνση γενικά από ανθρώπους είναι κανίβαλοι
45 χρόνια πολλά χρόνια και από τότε μέχρι και τώρα ακόλουθο παράλληλα κάθε τι περί και γενικά, περί τεχνολογίας αγιότερα .διαδικτύου Δεν συνάντησα ποτέ τέτοια κτηνωδία και Τάτιο μίσος κατά του ανθρώπου,από αυτό που αντιμετωπίζω από την ομάδα και βοήθεια του facebook.Είμαι γραμμένος από την αρχή σε όποια κατάσταση άνοιγε αμέτρητες.ποτέ δεν μου είπαν το παραμικρό.αναρτώσης εκατοντάδες χιλιάδες.Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ακόμα και στη φωτογραφίες δεν έγραφα το όνομα ούτε ασχολήθηκα.Δεν υπάρχει κατάσταση που να μην είμαι γραμμένος.Τι έπρεπε να με χαρακτήριζαν και να μου έκανε ο καθένας φρόνημα Αυτά τα κτηνώδη,και έλυνα που κάνη η ομάδα και βοήθεια του facebook,που θελει με βιαιους και καταχρτικους τροπος με ολη την κτηνώδη εγκληματικότητα.Να μου κάνη φρόνημα . Είμαι γραμμένος από πριν κάπου Άλου.Διότι μετά που γράφτηκα στο facebook,πλέον δεν χρειαζόταν.αλλά έχω και τα blog και σελιδες.Αυτό που συνάντησα και αντιμετώπισα χρόνια στο facebook στο προσωπικό μου θέμα.όχι σαν κατάσταση κανένα πρόβλημα.Αυτό λοιπόν που συνάντησα από την πρώτη στιγμή μέχρι και τώρα ύαινα ασύλληπτο εγκληματίες με το γάντι.Ένια απάνθρωποι και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου γεια τους φίλου δύστυχος.έχανε γράψει παλαιοτέρα γιατί το facebook δεν θέλει τα παιδιά του.Όλα τα άνανδρα και πρόστυχα που υπάρχουν εφαρμόζουν.η αλήτες τα κτήνη.είναι απάνθρωπα είναι ικανή να σε στείλουν και δεν γνώριζα τη μπορεί να έχουν κάνη με τις απειλές και τις κίνδυνο φοβίες Είναι επικίνδυνη γεια όλους μας και την ευθύνη την φέρει το facebook που δίστιχος το καταγελώ και το καταδικάζω διότι ενώ γνώριζα κατά γράμμα το τι γίνετε δεν έκανε τίποτα.τους παροτρύνε τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία .Ντροπή που προσπαθούσαν με μερικά mail και να μου γράφουν συγγνώμη ήταν λάθος επιστρέψτε άμεσος στο facebookκαι συνεχίστε. Ζητώ την απομάκρυνση γενικά από ανθρώπους είναι κανίβαλοι
Καταγγέλλω υπεύθυνα τον αρμόδιο που επέτρεπε στην ομάδα και βοήθεια να μου κάνουν ότι πιο απάνθρωπο και βασανιστικό Ζητώ επίμονα την απόλυση του και να επέμβει εισαγγελέας διότι είναι ικανοί γεια τα πάντα φτηνά και ύπουλα διεστραμμένα κακόβουλα .και άκρος επικίνδυνα γεια τους φίλους του facebook .Είναι πολύ βρόμικο αυτό που συμβαίνω στην κοινωνία.Και ακόμα χειρότερα με αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα ομάδα και βοήθεια του Facebook . Καταγελώ τον υπεύθυνο του facebook που δεν μπόρεσε λόγο τον όποιο δεν βρίσκω εξήγηση να έχει τα καθάρματα της ανθρωπότητας να με βασανίζουν επί χρόνια με διάφορα ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ τώρα την απόλυση αυτού του άνευ ικανοτάτας να μπόρεση να σταμάτησα αυτήν την κτηνωδία Είμαι άνθρωπος και έλα στην θέση μου .Ζητώ να τον ο ΟΗΕ και τα ανθρώπινα δικαιώματα.μου κλειδώνουν την σελίδα από όλες τις ανθτροπινες δραστηριότητες ,μου φέρονται σνα σκουπίδι και σας σκλάβο
Καταγγέλλω υπεύθυνα τον αρμόδιο που επέτρεπε στην ομάδα και βοήθεια να μου κάνουν ότι πιο απάνθρωπο και βασανιστικό Ζητώ επίμονα την απόλυση του και να επέμβει εισαγγελέας διότι είναι ικανοί γεια τα πάντα φτηνά και ύπουλα διεστραμμένα κακόβουλα .και άκρος επικίνδυνα γεια τους φίλους του facebook .Είναι πολύ βρόμικο αυτό που συμβαίνω στην κοινωνία.Και ακόμα χειρότερα με αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα ομάδα και βοήθεια του Facebook .
Καταγελώ τον υπεύθυνο του facebook που δεν μπόρεσε λόγο τον όποιο δεν βρίσκω εξήγηση να έχει τα καθάρματα της ανθρωπότητας να με βασανίζουν επί χρόνια με διάφορα ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ τώρα την απόλυση αυτού του άνευ ικανοτάτας να μπόρεση να σταμάτησα αυτήν την κτηνωδία Είμαι άνθρωπος και έλα στην θέση μου .Ζητώ να τον ο ΟΗΕ και τα ανθρώπινα δικαιώματα.μου κλειδώνουν την σελίδα από όλες τις αρμοδιότητες γεια 30 μέρες,που έχει φτάσει μήνας να έχουν 180 μέρες φυλακή σε μια εβδομάδα συνολικά 2750 μέρες σκέτο κολαστήριο.Καθημερινά με εκβιασμό και κτηνώδη βίαια συμπεριφορά Είμαι άνθρωπος και δεν επιτρέπω σε κανένα κτήνος όπως εσείς να μου αφαιρέσει τα πάντα από τα ανθρώπινα δικαιώματα .Ζήτη την δίωξη και την αποζημίωση γεια την κλιματική ενεργεία .Κατάχρηση καταπάτηση ,διασπορά ψευδός κατηγοριών σε όλο το διαδίκτυο.Ηλεκτρονική παρενόχληση μάσα στο σπίτι μου Την ψυχική οδύνη εμού και τις οικογένειας είναι τραμπούκοι Μισούν τους ανθρώπους και όλες τις άλλες καταστάσεις.Αρχίζουν τα απάνθρωπα 24 ώρες ,και έχει κράτηση καψώνι γεια ένα κωδικό 47 μέρες Με βάρδιες η φασίστες μου είχαν σπάσει τα δάκτυλα τα νύχια ,ναζί βασανιστήρια.Εάν δεν μας αποδιώξεις ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ δεν την γλυτώνεις.σινί ντροπή που βρίσκομαι σε αυτήν την θέση είμαι 25 χρόνια και ήρθα να με βασανίσουν τα καθάρματα και ζητώ από το facebook ,την δίωξη και την καταδίκη του οργανωμένου εντολέα γεια την εξόντωση μου.δεν ζήτησα τίποτα ούτε είμαι προαιώνιος και θρασύδειλος και γλοιώδης να υποτιμήσω και υποδουλώσω έμενα αυτά τα κάθαρμα
Η Σελίδα είναι αποκλεισμένη γεια 30 μέρες από τους τραμπούκους βασανιστές ομάδα και βοήθεια του facebook σταμάτησε τα αιτήματα φιλίας γεια 30 μέρες.η καταχραστές εκβιαστές καταπάτηση σελίδας και 2750 μέρες αποκλεισμό κινδυνολογία κτηνωδία 3 χρόνια μέρα νύχτα καταγγελο το facebook γνωρίζει τα πάντα και τους παρέχει ασυλία και όλα τα σχετικά .κατά τον ανθρώπινων δικαιωμάτων.Ζητώ από το facebook την παραίτηση του αρμόδιου γεια τα βασανιστήρια ψυχική οδύνη ,δεν είναι ικανός τόσα χρόνια τον καταγελώ στον εισαγγελέα στον ΟΗΕ και σε κάθε αρμόδιο φορέα.τώρα διότι αυτή θα με πεθάνουν είμαι άνθρωπος
Καταγγέλλω στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε όλο το διαδίκτυο την κτηνωδία βασανιστήρια εκβιασμούς παρενόχληση ναζί οργανωμένα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,Ζητώ την πιο αυστηρή τιμωρία σε ανθρώπινα πλαίσια διότι είναι κτηνάνθρωπο ,η επηρεάζονται από άλλες ...........Με έχουν το λιγότερο 3 χρόνια υπθ την επίβλεψη του εντολέα και φυσικά το facebook γνωρίζει τα πάντα.δηλαδή ήρθαν αυτή και θα φύγουμε εμείς.από που από το κτήμα τους η θα φύγω από το σπιτιού με τους τραμπούκους Είναι ντροπή γεια όλη την ανθρωπότητα αυτά τα κτήνη να τα καλύπτουν με ασυλία συγκάλυψη, και όλα τα απάνθρωπα .
Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012
αυτή η κτηνάνθρωποι είναι η ομάδα και βοήθεια του facebookΤ ο μόνο που μπορείς να κάνης ψευδή κατηγορία και πρόστυχο αποκλεισμό ,τραμπουκισμό κινδυνολογία εκφοβισμό ηλεκτρονική παρενόχληση, και όλα τα κατά τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Είναι ντροπή σας είσαστε θρασύδειλη.Δεν σέβεστε τίποτα ούτε το facebook ,ούτε έμενα που κόπια στιγμή θα τιμωρηθείτε από την κοινωνία και τους φορείς κατά εμού με κτηνώδες τρόπο ,Καλό το facebook, να παρά θέση διότι δεν γένη πουθενά αυτό το απάνθρωπο κυνηγητό http://youtu.be/GSNEea00mx4 Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα; www.youtube.comΚαι αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής,
ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων..
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής,
ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95%CF%85%CF%81%CF%89
Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012
Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012
βλέπετε ότι κάτι γίνατε και συνεχίζετε τις αναρτήσεις γευτώ τι είμαι ,που ποτέ δεν σεβαστήκατε καμία τέτοια ενεργεία.την στιγμή που μου κάνουν κατάχρηση καταπάτηση τραμπουκισμό βανδαλισμό σκέτο κολαστήριο την σελίδα,Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να φέρουν διχόνοια μεταξύ μας .είναι ικανή γεια τα πάντα .τομάρια χάρις χρώμα όνομα τιμή κτηνάνθρωποι .Κάθε μύρε όλη μέρα γίνετε αυτό επί χρόνια επί 24 ώρες.μέχρι ηλεκτρονική παρενόχληση και ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου.Δεν τους κρατώ απωθημένα ούτε κατά σκέψη,αλλά δεν μπορώ να μη αντισταθώ να υπερασπίσω τα δικαιώματα μου από αυτούς τους κανίβαλους.Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα τσόγλανοι να μου κάνετε αυτά .καταγελώ καιν το αρμόδιο του facebook ,που τους παρέχουν συγκάλυψη και και εντολέα ,Για την δράση αυτή
βλέπετε ότι κάτι γίνατε και συνεχίζετε τις αναρτήσεις γευτώ τι είμαι ,που ποτέ δεν σεβαστήκατε καμία τέτοια ενεργεία.την στιγμή που μου κάνουν κατάχρηση καταπάτηση τραμπουκισμό βανδαλισμό σκέτο κολαστήριο την σελίδα,Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να φέρουν διχόνοια μεταξύ μας .είναι ικανή γεια τα πάντα .τομάρια χάρις χρώμα όνομα τιμή κτηνάνθρωποι .Κάθε μύρε όλη μέρα γίνετε αυτό επί χρόνια επί 24 ώρες.μέχρι ηλεκτρονική παρενόχληση και ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου.Δεν τους κρατώ απωθημένα ούτε κατά σκέψη,αλλά δεν μπορώ να μη αντισταθώ να υπερασπίσω τα δικαιώματα μου από αυτούς τους κανίβαλους.Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα τσόγλανοι να μου κάνετε αυτά .καταγελώ καιν το αρμόδιο του facebook ,που τους παρέχουν συγκάλυψη και και εντολέα ,Για την δράση αυτή
Ομάδα θα ακυρώσεις όνομα που δεν έχω καλέσει τώρα ακύρωση.Έχεις 3 χρόνια και άτομα τις οικογενείας όχι μόνο δεν τα βάζεις μέσα στην σελίδα με έχετε φορτώσει γεια τα άτομα αυτά τις οικογένειας εκατοντάδες μέρες αποκλεισμό φυλακή βασανιστήρια κατάχρηση υποτίμηση νοημοσύνης ,και υπό περιορισμό όλα αυτά γεια τα ιδία άτομα πολλές φορές και το γνωρίζετε καλά.κανένας εάν δεν εκπληρώσεις τις πρόστυχες εκκρεμότητες.Δεν έχω προσωπικά με κανένα ,αλλά αυτά μην τα ξεχνάς 2710 αποκλεισμό φυλακή βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Και την σελίδα αυτή την είχατε εξαφάνιση 7 μήνες και ύλες 5 το καλοκαιροί.και τώρα είναι ανοικτή από περίπτωση,την στιγμή τελευταία ήταν 17 μήνες αποκλεισμένη ,λες και είχε λέπρα.Μην τολμήσεις να κάνης κάτι μονός σου .Διαφορετικά θα φύγετε που έπρεπε να το είχατε κάνη από καιρό
Ομάδα θα κυρώσεις όνομα που δεν έχω καλέσει τώρα ακύρωση.Έχεις 3 χρόνια και άτομα τις οικογενείας όχι μόνο δεν τα βάζεις μέσα στην σελίδα με έχετε φορτώσει γεια τα άτομα αυτά τις οικογένειας εκατοντάδες μέρες αποκλεισμό φυλακή βασανιστήρια κατάχρηση υποτίμηση νοημοσύνης ,και υπό περιορισμό όλα αυτά γεια τα ιδία άτομα πολλές φορές και το γνωρίζετε καλά.κανένας εάν δεν εκπληρώσεις τις πρόστυχες εκκρεμότητες.Δεν έχω προσωπικά με κανένα ,αλλά αυτά μην τα ξεχνάς 2710 αποκλεισμό φυλακή βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Και την σελίδα αυτή την είχατε εξαφάνιση 7 μήνες και ύλες 5 το καλοκαιροί.και τώρα είναι ανοικτή από περίπτωση,την στιγμή τελευταία ήταν 17 μήνες αποκλεισμένη ,λες και είχε λέπρα.Μην τολμήσεις να κάνης κάτι μονός σου .Διαφορετικά θα φύγετε που έπρεπε να το είχατε κάνη από καιρό
γιατί θρασύδειλοι ομάδα και βαθειά εξαφανίσατε στον αέρα λοξοδρόμηση είναι πρόστυχο εάν εσείς μισείτε τους πάντες δεν χιάζετε να ονοματίσω .είναι πρόστυχο και καταχρηστικό αυτό που κάνετε να εξαφανίζετε αυτά που γραφώ.γιατί έχετε τα πρόστυχα να μην τα μάθουν Αλή ενώ αυτά τα πετάμε μετά από 5 ανάρτησης .ανόητη ανεγκέφαλη δεν αίρεση αυτό το πρόστυχο που κάνετε .Να έχετε την πυγμή και το θάρος στα ΙΣΑ μπαμπέσηδες ρουφιανοι τραμπούκοι ναζί,είναι ντροπή να μην σέβεστε κανένα
Ομάδα Ακύρωση αιτήματος δεν θέλω τέτοια καλύτερα 30 μέρες αποκλεισμό φυλακή απομονώσει παρά αυτά δεν τον γνωρίζω όχι διάκρισης και μέσον .σου έχω ζητήσει προσωπικά μέσα στην σελίδα μου δικά μου και μου έγραφες μετά Απία τόσες μέρες τώρα Ακύρωση αιτήματος το όνομα αυτό δεν το κάλεσα και ούτε το γνωρίζω .μου έχεις κάνη καψώνια πολύ δεν έβαζες σελίδα προσωπική μέσα στην ιδία την σελίδα μου ένα κλικ έκανα 30 μέρες με χρέωνες αυτό εάν θέλεις να καλής στην σελίδα σου.θα ακυρώσεις τώρα το άτομο που δεν κάλεσα
Ομάδα Ακύρωση αιτήματος δεν θέλω τέτοια καλύτερα 30 μέρες αποκλεισμό φυλακή απομονώσει παρά αυτά δεν τον γνωρίζω όχι διάκρισης και μέσον .σου έχω ζητήσει προσωπικά μέσα στην σελίδα μου δικά μου και μου έγραφες μετά Απία τόσες μέρες τώρα Ακύρωση αιτήματος το όνομα αυτό δεν το κάλεσα και ούτε το γνωρίζω .μου έχεις κάνη καψώνια πολύ δεν έβαζες σελίδα προσωπική μέσα στην ιδία την σελίδα μου ένα κλικ έκανα 30 μέρες με χρέωνες αυτό εάν θέλεις να καλής στην σελίδα σου.θα ακυρώσεις τώρα το άτομο που δεν κάλεσα
Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012
Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων Να φύγετε τώρα κτήνη αλήτες διαδικτύου διεστραμμένη καλό και καταγελώ δημοσιά το Ίδιο το facebook που όχι μόνο τα γνωρίζω τους παρέχει και τα απαραίτητα ένια ντροπή .τάρτα η υπεύθυνος αυτής της ομάδας και βοήθεια να παρά θέση να σας γράψω τι συνεχώς με γράφετε αχαρακτήριστα 2710 μέρες αποκλεισμό ,μπλοκάρισμα υποτίμηση νοημοσύνης καψώνια που έχων φτάσει συνεχόμενα μέχρι 47 μέρες και θα κάθομαι να συνεχίζετε την απάνθρωποι κατάχρηση .μην πατήσετε στην σελίδα facvebook και μας μοστράρεις το τι έκανες είσαι ανεπιθύμητος διότι δεν έκανες τι[ποτά τόσα χρόνια .Μήπως ήθελες σφάξαμε αγά μου να αγιάσω έξω από την σελίδα και αυτά τα κτήνη τα κωλόπαιδα σα καταγελώ στον ΟΗΕ ντροπή σας
ομάδα τώρα σας αναφέρω και να φύγετε κινδυνολόγοι με προκαλείτε με φασιστικό τρόπο γιατί έκρυψες την ανάρτηση.Θέλεις να την κάνης κολαστήριο σελίδα διότι η ομάδα και βοήθεια μου κάνη κατάχρηση εκβιασμό κινδινοφοβια και καταπάτηση τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν το ανέχομαι άλλο αυτό .Να πας στο σπιτισου να τα κάνης αυτά Καλό τώρα το facebook διότι δεν έχει κάνη τίποτα ζητώ να φύγετε κατάχρηση καταπάτηση Θα τα κάνης όλα αυτά τα ναζί στο σπιτώσου κάθαρμα
αυτά που γράφο από την σελίδα αυτή Από Wikipedia, ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια ( Κοινότητα )τα εξαφανίζεις είναι ντροπή σας
καθάρματα τομάρια σκουλήκια τραμπούκοι φασίστες να φύγετε τώρα δεν δέχομαι κανένα εάν δεν έρθει το facebook
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων
Να γυγετε τωρα κτηνη αλητες διοαδικτυου διεστραμενη καλο και καταγγελο διμοσια το Ιδιο το facebook που οχι μονο τα γνωριαζη τους παραχη και τα απαρετιτα ενια ντροπη .τωρτα η υπευθινος αυτησ της ομαδας και βοιθεια να παρη θεση να σας γραψω τι συνεχοσ με γραφετε αχαρακτηριστα 2710 μερες αποκλισμο ,πλοκαρισμα υποτιμιση νοιμοσυηνσς καωψωνια που εχυν φταση σενρεχομενα μεχρι 47 μερες και θα καθομαι να συνεχηζετε την απανθροποι καταχρηση .μην πατησετε στην σελιδα facvebook και μας μοστραρησ το τι εκανες εισαι ανεπιθιμιτος διοπτι δεν εκανες τι[ποτα τοσα χρονια .Μηπος ηθελες σφαξεμε αγα μπυ να αγιασο εξο απο την σελιδα και αυτα τα κτηνη τα κολοπαιδα σα καταγγελο στον οηε ντροπη σας
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας καθάρματα βασανιστές είναι κατάχρηση καταπάτηση είναι ντροπή γεια το σύστημα που ακολουθητέε τόσα χρόνια .Καταγελώ τον υπεύθυνο εντολέα ,και προτείνω στο facebook, την δίωξη του τα το πας στον εισαγγελέα και να τον καταδικάσεις γεια αυτά τα εγκλήματα.Όσο γεια εσένα πράξε μονός σου.Είμαι Άνθρωπος τσαλαπατήσατε και εξευτελίσατε τα δικαιώματα μου..Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειαςδημοσίευσε στονThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook αξιοπρέπεια μου και τα δικαιώματα μουorturers are bastards abuse violations is shameful hi the system followed for so many years. Katagelo the responsible contractor, and suggest on facebook, the persecution of the go to the prosecutor and to condemn these hi hi egklimata.Oso you practice only sou.Eimai Man trampled and humiliated my rights .. Michael Marine Vikipaideiasdimosiefse community stonThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook my dignity and my rights I condemn all over the internet, hi complete indifference, and motivating the scaremongers Nazi torturers and abusers Amades voitheias.Katangello the responsible for torture me over 3 years daily, with violent psychosomatic torture with verbal hi thousand hours so have your fingers from typing contiguous disaster. kindinofovies With enclose me by force fronima.me nutshell hell ask for the resignation of head of client and team and voitheias.Eno know the situation you are belonged to stop this abuse of human rights. electronic harassment inside the home causing mental anguish to both oikogeneia.Ti and in doing this they encourage and provide immunity masking client hello pl HPH application that keeps the brutality and times throughout the day, ask the intervention
orturers are bastards abuse violations is shameful hi the system followed for so many years. Katagelo the responsible contractor, and suggest on facebook, the persecution of the go to the prosecutor and to condemn these hi hi egklimata.Oso you practice only sou.Eimai Man trampled and humiliated my rights .. Michael Marine Vikipaideiasdimosiefse community stonThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook my dignity and my rights
I condemn all over the internet, hi complete indifference, and motivating the scaremongers Nazi torturers and abusers Amades voitheias.Katangello the
responsible for torture me over 3 years daily, with violent psychosomatic
torture with verbal hi thousand hours so have your fingers from typing contiguous disaster. kindinofovies With enclose me by force fronima.me nutshell hell ask for the resignation of head of client and team and voitheias.Eno know the situation you are belonged to stop this abuse of human rights. electronic harassment inside the home causing mental anguish to both oikogeneia.Ti and in doing this they encourage and provide immunity masking client hello pl
HPH application that keeps the brutality and times throughout the day, ask the intervention of facebook, who knows the situation now all this persecution and
Smoothness, and the pursuit of real facebook, shame you this atrocity. Unless you object, I can apantiso.2710 days jail block with barbaric and inhuman behavior with threats to physical integrity hello because I went to pages Microsoft.
Wikibedia, in whatever century storeyed page. Doing my virtual blockades and then torture have reached 47 days the beasts Ziti Fiefs tous.Piga the prosecutor, ala reason remoteness should elapse lawyer. They will take over the facebook to indict these beasts
European Union: Stop Online Harassment
"The online harassment is any kind of repeated aggressive behavior verbal, psychological or physical - performed by one
person or group of people in the third. Electronic bullying is wrong and unacceptable behavior. There should never be overlooked or ignored. "
The new campaign has been launched by the European Union to protect their young (and not only) from online harassment already taking dimensions on the internet.
Electronic harassment is any kind of repeated verbal aggression,
psychological or physical - performed by one person or a group of people in the third.
Electronic bullying is wrong and unacceptable behavior. There should never be overlooked or ignored
ALL these raunchy Inhuman ktinodi go to this vicious Nazi kanouxn them at home tous.zito the intervention of the UN. It kanivali not have to tolerate halo feri in despair Zito now take steps accordingly. It does not annoy thousands fores.den paraferthika, and I think I have everything kataktisisi. Olla take them and go to another planet, here genithika clean, centrifuged my house Electronic bullying is wrong and unacceptable behavior. There should never be overlooked or ignored
All these raunchy inhumane and brutal to go this corrupt Nazis to make at home tous.zito the intervention of the UN. Is not tolerate cannibals with halo have brought despair I now take steps accordingly. Are thousands fores.den paraferthika not bothered and think that they conquer everything hides you post more right to abuse fascism bullying, and induce parenochlisi.Me. Has no margin leave now you do not tolerate
What are human rights?
Description. shame let beasts. trying cover these vulgar that you do hear and see kathimerina.Otan for human rights, are susceptible actual crisis ...
In simple words and understand what is the definition of human rights; And if that is not clear then what are human rights?
What are human rights?
http://youtu.be/GSNEea00mx4
Ενώ βλέπετε ότι κανό παρουσίαση Μπενέτε μέσα να κάνετε αναρτήσεις γιατί μόνον για έμενα τα κάνω .γιατί συνεχεία μπαίνετε ενδιάμεσα γεια εσάς τους χρηστές δεν το βλέπετε μήπως ομάδα και βοήθεια και facebook. σας προσβάλουν μήπως δεν κάνετε και εσείς αρκετά από Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ χαθείτε από μπροστά από την ύπουλοι καταπακτή καθάρματα .Αντί να τα προβάλετε εσείς τα εξαφανίζετε και με βασανίζετε .Το μόνο που σας ενδιαφέρει ,να δαγκώσετε τον άλλον να πατέ πιο μπροστά αυτά έπρεπε να τα έχετε διδάξει σε αυτούς τους απάνθρωπους που θέλουν ένα γερό μάθημα τα καθάρματα.δεν σας αναγνωρίζω Για ομάδα ,και ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα .ακόμα και την επέμβαση του ΟΗΕ.Που γνωρίζουμε αυτά τα κτήνη τι καταστροφές μπορεί να έχουν κάνη
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012
http://www.facebook.com/profile.php?id=100004453122676 τώρα πως την πηρά την σελίδα δεν πρόλαβα να Κάνο ανάρτηση τα καθάρματα κινάνε βασανισμούς μην τολμήσετε πάλη .Καλά δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά ρε καθάρματα και επιστρατευτείτε και από ύλες κατάστασης καλοπέρα .πολύ μίσος .Δεν μπορείτε να φανταστείτε ότι κάθομαι δεκάδες ώρες γεια να τους αντιμετωπίσω .Δεν βλέπετε τίποτα μόνο να μπείτε μέσα .Είμαι από τις 4 το πρωί και δεν Εχ ούτε καφέ .είναι πολύ καθάρματα κατά την εγράφη το εκτύπωσα με στέλνει στο hotmail γεια επαλήθευση σωστά ,με βάζει να βαλέ τον κωδικό σωστά συνεχίζουμε την σελίδα και μας γραφή λάθος ο βασανιστής που τον καταγελώ που συνεχιζηγη να μου κάνη καψόνι με λεκτικούς αριθμούς ντροπή και στο υαη... που ανέχεται αυτά .δεν θέλετε να μου βγάλετε ,μην αλλά να βγάλουμε και να κλίση την σελίδα και να μου βγάζει νέα φόρμα Σε πιο ν τα κανατά απάνθρωπε με έχετε βασανίσει τόσο που θα το εισπράξετε από τον νόμο .Ρε ανάγωγε δεν ντρέπεσαι 60 χρονών να με παιδευτώ με ότι πιο φασιστικό και πρόστυχο υπαρχή Ζήτη την τιμωρία σου γεια κατάχρηση βασανισμό κατά εξακολούθηση ντροπή σας
πώς είναι δυνατόν να είναι λάθος που το δοκιμάσαμε κατά την εγράφη το εκτύπωσα με στέλνει στο hotmail γεια επαλήθευση σωστά ,με βάζει να βαλέ τον κωδικό σωστά συνεχίζουμε την σελίδα και μας γραφή λάθος ο βασανιστής που τον καταγελώ που συνεχιζηγη να μου κάνη καψόνι με λεκτικούς αριθμούς ντροπή και στο υαη... που ανέχεται αυτά .δεν θέλετε να μου βγάλετε ,μην αλλά να βγάλουμε και να κλίση την σελίδα και να μου βγάζει νέα φόρμα Σε πιο ν τα κανατά απάνθρωπε με έχετε βασανίσει τόσο που θα το εισπράξετε από τον νόμο .Ρε ανάγωγε δεν ντρέπεσαι 60 χρονών να με παιδευτώ με ότι πιο φασιστικό και πρόστυχο υπαρχή Ζήτη την τιμωρία σου γεια κατάχρηση βασανισμό κατά εξακολούθηση ντροπή σας
Θωμάς Μπακαλάκος - Μην καρτεράτε
http://youtu.be/8naB-4dV0iY
Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012
AddThis - Share Button, Social Bookmark, Sharing Plugins and Analytics
Tool Kit
Μέσα στο θερμοστάτη Μάθησης Nest
Nest, η εταιρεία που ιδρύθηκε από τον πρώην σχεδιαστή της Apple Tony Fadell, κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση της αυτο-μάθησης θερμοστάτη του την Τρίτη. Η νέα συσκευή είναι 20 τοις εκατό πιο λεπτό από το προηγούμενο μοντέλο και λειτουργεί με μια ευρύτερη ποικιλία από συστήματα θέρμανσης και ψύξης.
Το πιο πρόσφατο λογισμικό Nest έχει βελτιωθεί αλγόριθμοι. Για παράδειγμα, χρησιμοποιεί ανίχνευση κίνησης για να καθορίσει πότε κανείς δεν είναι στο σπίτι, ώστε να μπορεί να απενεργοποιήσετε μια θερμάστρα ή κλιματιστικό. Το παλαιότερο λογισμικό περίμεναν δύο ώρες πριν από τον τερματισμό λειτουργίας του συστήματος? Η νέα έκδοση μπορεί να πάρει μόλις 30 λεπτά, επειδή παρακολουθεί σχέδια για να μάθετε πότε κάποιος είναι απίθανο να είναι στο σπίτι.
Μην προσπαθείτε αλητανθροποι να καλύψετε την κτηνωδία τον φασισμό ,ναζί,βλάκες Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook ,φέρεις μεγάλη ευθύνη διότι γνωρίζεις καλά το τι γίνετε,έχω γράψει χιλιάδες φορές και με έχετε γράψει κανονικά άλλες τόσες. Είναι ντροπή να αγνοείτε τον άνθρωπο σας καθιστώ συνυπεύθυνο γεια την κτηνωδία αυτή.και καλό τώρα να πάρεις μια θέση .
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειαςδημοσίευσε στονThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook αξιοπρέπεια μου και τα δικαιώματα μου
Καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο ,γεια την πλήρη αδιαφορία ,και την παρότρυνσει τον βασανιστών ναζί κινδυνολόγοι καταχραστές αμάδας και βοήθειας.Καταγγέλλω τον
αρμόδιο διότι με βασανίζουν πάνω από 3 χρόνια καθημερινά,Με βίαια ψυχοσωματικά
βασανιστήρια με λεκτικούς γεια χιλιάδες ώρες με αποτέλεσμα να έχουν τα δάχτυλα από την συνεχόμενη πληκτρολόγηση καταστροφή .Με κινδινοφοβιες να μου επισυνάψουν με το ζόρι φρόνημα.με λίγα λόγια κόλαση ζητώ την παραίτηση του υπευθύνου του εντολέα και την ομάδας και βοήθειας.Ενώ γνωρίζετε την κατάσταση είσαστε ανήκανε να σταματήσετε αυτήν την κατάχρηση ανθρωπινών δικαιωμάτων .ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπιτική προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε με όσο και στην οικογένεια.Τι κάνουν αυτή που τους παροτρύνουν τους παρέχουν ασυλία συγκάλυψη και εντολέα γεια πλ
ήρη εφαρμογή αυτής τις κτηνωδίας που κρατά χρόνοι και όλη την ημέρα,ζητώ την παρέμβαση του facebook,που γνωρίζει την κατάσταση τώρα την δίωξη όλον αυτόν και
Την ομαλότητα ,και την συνέχιση του πραγματικού facebook, είναι ντροπή σας αυτή η κτηνωδία .εάν έχετε αντίρρηση , μπορώ να σας απαντήσω.2710 μέρες φυλακή ,αποκλεισμό με βάρβαρη και απάνθρωποι συμπεριφορά με απειλές γεια την σωματική ακεραιότητα διότι πήγα σε σελίδες Microsoft.
Wikibedia ,αι σε όποια δίπατε σελίδα .μου κάνουν εικονικούς αποκλεισμούς και μετά με βασανίζουν έχουν φτάσει 47 μέρες τα κτήνη Ζήτη την τιμάρια τους.Πήγα στον εισαγγελέα ,αλά λόγο μεγάλων απόστασαν πρέπει να μεσολαβήσουν δικηγορεί .Αυτά θα τα αναλάβει το ίδιο το facebook να καταγγέλλω αυτά τα κτήνη
Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα
άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής,
ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται
Ολλ αυτα το προστυχα απανθρωπα και κτηνοδη να πανε αυτη η ναζι διευθαρμενη να τα κανουξν στο σπιτη τους.ζητω την επεμβαση του ΟΗΕ. Ειναι κανηβαλη δεν ανεχομαι αλο με εχουν φερη σε απογνωση ζητω τωρα να παρουν τα αναλογα μετρα. Ειναι χιλιαδες φορες.δεν ενοχλησα δεν παραφερθηκα ,και νομιζους οτι εχουν κατακτησηση τα παντα .Να τα παρετε ολλα και να πατε σε αλλο πλανητη,εδω γενηθικα καθαρματα ,να φυγο απο το σπιτι μου Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται
Όλα αυτά το πρόστυχα απάνθρωπα και κτηνώδη να πάνε αυτή η ναζί διεφθαρμένη να τα κάνουν στο σπίτι τους.ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ. Είναι κανίβαλοι δεν ανέχομαι Άλο με έχουν φέρει σε απόγνωση ζητώ τώρα να πάρουν τα ανάλογα μέτρα. Είναι χιλιάδες φορές.δεν ενόχλησα δεν παραφέρθηκα ,και νομίζεις ότι έχουν κατακτήσεις τα πάντα τομάρια κάνετε ανάρτησης με πιο δικαίωμα κάνετε κατάχρηση φασισμό τραμπουκισμό, και παρενόχληση.Με προκαλείτε .δεν έχει καθόλου περιθώριο φύγετε τώρα δεν σας ανέχομαι
ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι...
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
http://youtu.be/GSNEea00mx4
Καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο ,γεια την πλήρη αδιαφορία ,και την παροτρύνει τον βασανιστών ναζί κινδυνολόγοι καταχραστές αμάδας και βοήθειας.Καταγγέλλω τον αρμόδιο διότι με βασανίζουν πάνω από 3 χρόνια καθημερινά,Με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με λεκτικούς γεια χιλιάδες ώρες με αποτέλεσμα να έχουν τα δάχτυλα από την συνεχόμενη πληκτρολόγηση καταστροφή .Με κινδινοφοβιες να μου επισυνάψουν με το ζόρι φρόνημα.με λίγα λόγια κόλαση ζητώ την παραίτηση του υπευθύνου του εντολέα και την ομάδας και βοήθειας.Ενώ γνωρίζετε την κατάσταση είσαστε ανήκανε να σταματήσετε αυτήν την κατάχρηση ανθρωπινών δικαιωμάτων .ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπιτική προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε με όσο και στην οικογένεια.Τι κάνουν αυτή που τους παροτρύνουν τους παρέχουν ασυλία συγκάλυψη και εντολέα γεια πλήρη εφαρμογή αυτής τις κτηνωδίας που κρατά χρόνοι και όλη την ημέρα,ζητώ την παρέμβαση του facebook,που γνωρίζει την κατάσταση τώρα την δίωξη όλον αυτόν και την ομαλότητα ,και την συνέχιση του πραγματικού facebook, είναι ντροπή σας αυτή η κτηνωδία .εάν έχετε αντίρρηση , μπορώ να σας απαντήσω.2710 μέρες φυλακή ,αποκλεισμό με βάρβαρη και απάνθρωποι συμπεριφορά με απειλές γεια την σωματική ακεραιότητα διότι πήγα σε σελίδες Microsoft. Wikibedia ,αι σε όποια δίπατε σελίδα .μου κάνουν εικονικούς αποκλεισμούς και μετά με βασανίζουν έχουν φτάσει 47 μέρες τα κτήνη Ζήτη την τιμάρια τους.Πήγα στον εισαγγελέα ,αλά λόγο μεγάλων απόστασαν πρέπει να μεσολαβήσουν δικηγορεί .Αυτά θα τα αναλάβει το ίδιο το facebook να καταγγέλλω αυτά τα κτήνη
Καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο ,γεια την πλήρη αδιαφορία ,και την παρότρυνσει τον βασανιστών ναζί κινδυνολόγοι καταχραστές αμάδας και βοήθειας.Καταγγέλλω τον αρμόδιο διότι με βασανίζουν πάνω από 3 χρόνια καθημερινά,Με βίαια ψυχοσωματικά
βασανιστήρια με λεκτικούς γεια χιλιάδες ώρες με αποτέλεσμα να έχουν τα δάχτυλα από την συνεχόμενη πληκτρολόγηση καταστροφή .Με κινδινοφοβιες να μου επισυνάψουν με το ζόρι φρόνημα.με λίγα λόγια κόλαση ζητώ την παραίτηση του υπευθύνου του εντολέα και την ομάδας και βοήθειας.Ενώ γνωρίζετε την κατάσταση είσαστε ανήκανε να σταματήσετε αυτήν την κατάχρηση ανθρωπινών δικαιωμάτων .ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπιτική προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε με όσο και στην οικογένεια.Τι κάνουν αυτή που τους παροτρύνουν τους παρέχουν ασυλία συγκάλυψη και εντολέα γεια πλήρη εφαρμογή αυτής τις κτηνωδίας που κρατά χρόνοι και όλη την ημέρα,ζητώ την παρέμβαση του facebook,που γνωρίζει την κατάσταση τώρα την δίωξη όλον αυτόν και την ομαλότητα ,και την συνέχιση του πραγματικού facebook, είναι ντροπή σας αυτή η κτηνωδία .εάν έχετε αντίρρηση , μπορώ να σας απαντήσω.2710 μέρες φυλακή ,αποκλεισμό με βάρβαρη και απάνθρωποι συμπεριφορά με απειλές γεια την σωματική ακεραιότητα διότι πήγα σε σελίδες Microsoft.
Wikibedia ,αι σε όποια δίπατε σελίδα .μου κάνουν εικονικούς αποκλεισμούς και μετά με βασανίζουν έχουν φτάσει 47 μέρες τα κτήνη Ζήτη την τιμάρια τους.Πήγα στον εισαγγελέα ,αλά λόγο μεγάλων απόστασαν πρέπει να μεσολαβήσουν δικηγορεί .Αυτά θα τα αναλάβει το ίδιο το facebook να καταγγέλλω αυτά τα κτήνη
Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα
άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής,
ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων.
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται
http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr
Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012
Τραμπούκοι εκβιάστε καταχραστές και ότι βρόμικο ειπαρχη γιατί κρύβετε τις εικόνες.γεια να μην μάθουν την κτηνωδία και ναζισμό που κάνετε σε έμενα με τα πιο σύγχρονα βασανιστήριο ,να φύγετε κτήνη τώρα και να βγει το facebook να πάρει μια θέση,Γνωρίζει την κατάσταση ντροπή σας Καταγγελο ομαδα βοιθεια και facebook ,γατί κρύψατε την ανάρτηση τώρα που εκανακαθάρματα βασανιστές είναι κατάχρηση καταπάτηση είναι ντροπή γεια το σύστημα που ακολουθητέε τόσα χρόνια .Καταγελώ τον υπεύθυνο εντολέα ,και προτείνω στο facebook, την δίωξη του τα το πας στον εισαγγελέα και να τον καταδικάσεις γεια αυτά τα εγκλήματα.Όσο γεια εσένα πράξε μονός σου.Είμαι Άνθρωπος τσαλαπατήσατε και εξευτελίσατε τα δικαιώματα μου. κρύβουν τια αναρτήσεις από τις σελίδες η ναζί γεια να σβήσουν αυτά
γατί κρύψατε την ανάρτηση τώρα που εκανακαθάρματα βασανιστές είναι κατάχρηση καταπάτηση είναι ντροπή γεια το σύστημα που ακολουθητέε τόσα χρόνια .Καταγελώ τον υπεύθυνο εντολέα ,και προτείνω στο facebook, την δίωξη του τα το πας στον εισαγγελέα και να τον καταδικάσεις γεια αυτά τα εγκλήματα.Όσο γεια εσένα πράξε μονός σου.Είμαι Άνθρωπος τσαλαπατήσατε και εξευτελίσατε τα δικαιώματα μου.κρύβουν τια αναρτήσεις από τις σελίδες η ναζί γεια να σβήσουν αυτά που έγραψα ντροπή σας .σας γνωρίζουν πια τομάρια είσαστε
ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ : ΣΤΟΥ ΘΩΜΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ : ΣΤΟΥ ΘΩΜΑ
ΣΤΟΥ ΘΩΜΑ : Τραγουδι που εγραψε ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ σε στιχους του ΚΩΣΤΑ ΦΕΡΡΗ για την ταινια ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ και τραγουδησε σε 1η εκτελεση ο ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ.
Εδω απο την ιστορικη συναυλια του ΞΑΡΧΑΚΟΥ στο θεατρο ΠΑΛΛΑΣ το 1988.
Category: Music
License:Standard YouTube License
http://youtu.be/B-PHOufsYd4