addthis

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Καταγγέλλω υπεύθυνα τον αρμόδιο που επέτρεπε στην ομάδα και βοήθεια να μου κάνουν ότι πιο απάνθρωπο και βασανιστικό Ζητώ επίμονα την απόλυση του και να επέμβει εισαγγελέας διότι είναι ικανοί γεια τα πάντα φτηνά και ύπουλα διεστραμμένα κακόβουλα .και άκρος επικίνδυνα γεια τους φίλους του facebook .Είναι πολύ βρόμικο αυτό που συμβαίνω στην κοινωνία.Και ακόμα χειρότερα με αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα ομάδα και βοήθεια του Facebook . Καταγελώ τον υπεύθυνο του facebook που δεν μπόρεσε λόγο τον όποιο δεν βρίσκω εξήγηση να έχει τα καθάρματα της ανθρωπότητας να με βασανίζουν επί χρόνια με διάφορα ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ τώρα την απόλυση αυτού του άνευ ικανοτάτας να μπόρεση να σταμάτησα αυτήν την κτηνωδία Είμαι άνθρωπος και έλα στην θέση μου .Ζητώ να τον ο ΟΗΕ και τα ανθρώπινα δικαιώματα.μου κλειδώνουν την σελίδα από όλες τις ανθτροπινες δραστηριότητες ,μου φέρονται σνα σκουπίδι και σας σκλάβο

Καταγγέλλω υπεύθυνα τον αρμόδιο που επέτρεπε στην ομάδα και βοήθεια να μου κάνουν ότι πιο απάνθρωπο και βασανιστικό  Ζητώ επίμονα την απόλυση του και να επέμβει εισαγγελέας διότι είναι ικανοί γεια τα πάντα φτηνά και ύπουλα διεστραμμένα κακόβουλα .και άκρος επικίνδυνα γεια τους φίλους του facebook .Είναι πολύ βρόμικο αυτό που συμβαίνω στην κοινωνία.Και ακόμα χειρότερα με αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα ομάδα και βοήθεια του Facebook .
Καταγελώ τον υπεύθυνο του facebook που δεν μπόρεσε λόγο τον όποιο δεν βρίσκω εξήγηση να έχει τα καθάρματα της ανθρωπότητας να με βασανίζουν επί χρόνια με διάφορα ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ τώρα την απόλυση αυτού του άνευ ικανοτάτας να μπόρεση να σταμάτησα αυτήν την κτηνωδία Είμαι άνθρωπος και έλα στην θέση μου .Ζητώ να τον ο ΟΗΕ και τα ανθρώπινα δικαιώματα.μου κλειδώνουν την σελίδα από όλες τις αρμοδιότητες γεια 30 μέρες,που έχει φτάσει μήνας να έχουν 180 μέρες φυλακή σε μια εβδομάδα συνολικά 2750 μέρες σκέτο κολαστήριο.Καθημερινά με εκβιασμό και κτηνώδη βίαια συμπεριφορά Είμαι άνθρωπος και δεν επιτρέπω σε κανένα κτήνος όπως εσείς να μου αφαιρέσει τα πάντα από τα ανθρώπινα δικαιώματα .Ζήτη την δίωξη και την αποζημίωση γεια την κλιματική ενεργεία .Κατάχρηση καταπάτηση ,διασπορά ψευδός κατηγοριών σε όλο το διαδίκτυο.Ηλεκτρονική παρενόχληση μάσα στο σπίτι μου  Την ψυχική οδύνη εμού και τις οικογένειας 464004_379153418799639_683496273_oείναι τραμπούκοι Μισούν τους ανθρώπους και όλες τις άλλες καταστάσεις.Αρχίζουν τα απάνθρωπα 24 ώρες ,και έχει κράτηση καψώνι γεια ένα κωδικό 47 μέρες Με βάρδιες η φασίστες μου είχαν σπάσει τα δάκτυλα τα νύχια ,ναζί βασανιστήρια.Εάν δεν μας αποδιώξεις ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ δεν την γλυτώνεις.σινί ντροπή που βρίσκομαι σε αυτήν την θέση είμαι 25 χρόνια και ήρθα να με βασανίσουν τα καθάρματα και ζητώ από το facebook ,την δίωξη και την καταδίκη  του οργανωμένου εντολέα γεια την εξόντωση μου.δεν ζήτησα τίποτα ούτε είμαι προαιώνιος και θρασύδειλος και γλοιώδης να υποτιμήσω και υποδουλώσω έμενα αυτά τα κάθαρμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου