addthis

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

βλέπετε ότι κάτι γίνατε και συνεχίζετε τις αναρτήσεις γευτώ τι είμαι ,που ποτέ δεν σεβαστήκατε καμία τέτοια ενεργεία.την στιγμή που μου κάνουν κατάχρηση καταπάτηση τραμπουκισμό βανδαλισμό σκέτο κολαστήριο την σελίδα,Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να φέρουν διχόνοια μεταξύ μας .είναι ικανή γεια τα πάντα .τομάρια χάρις χρώμα όνομα τιμή κτηνάνθρωποι .Κάθε μύρε όλη μέρα γίνετε αυτό επί χρόνια επί 24 ώρες.μέχρι ηλεκτρονική παρενόχληση και ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου.Δεν τους κρατώ απωθημένα ούτε κατά σκέψη,αλλά δεν μπορώ να μη αντισταθώ να υπερασπίσω τα δικαιώματα μου από αυτούς τους κανίβαλους.Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα τσόγλανοι να μου κάνετε αυτά .καταγελώ καιν το αρμόδιο του facebook ,που τους παρέχουν συγκάλυψη και και εντολέα ,Για την δράση αυτή

βλέπετε ότι κάτι γίνατε και συνεχίζετε τις αναρτήσεις γευτώ τι είμαι ,που ποτέ δεν σεβαστήκατε καμία τέτοια ενεργεία.την στιγμή που μου κάνουν κατάχρηση καταπάτηση τραμπουκισμό βανδαλισμό σκέτο κολαστήριο την σελίδα,Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να φέρουν διχόνοια μεταξύ μας .είναι ικανή γεια τα πάντα .τομάρια χάρις χρώμα όνομα τιμή κτηνάνθρωποι .Κάθε μύρε όλη μέρα γίνετε αυτό επί χρόνια επί 24 ώρες.μέχρι ηλεκτρονική παρενόχληση και ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου.Δεν τους κρατώ απωθημένα ούτε κατά σκέψη,αλλά δεν μπορώ να μη αντισταθώ να υπερασπίσω τα δικαιώματα μου από αυτούς τους κανίβαλους.Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα τσόγλανοι να μου κάνετε αυτά .καταγελώ καιν το αρμόδιο του facebook ,που τους παρέχουν συγκάλυψη και και εντολέα ,Για την δράση αυτή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου