addthis

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Ομάδα Ακύρωση αιτήματος δεν θέλω τέτοια καλύτερα 30 μέρες αποκλεισμό φυλακή απομονώσει παρά αυτά δεν τον γνωρίζω όχι διάκρισης και μέσον .σου έχω ζητήσει προσωπικά μέσα στην σελίδα μου δικά μου και μου έγραφες μετά Απία τόσες μέρες τώρα Ακύρωση αιτήματος το όνομα αυτό δεν το κάλεσα και ούτε το γνωρίζω .μου έχεις κάνη καψώνια πολύ δεν έβαζες σελίδα προσωπική μέσα στην ιδία την σελίδα μου ένα κλικ έκανα 30 μέρες με χρέωνες αυτό εάν θέλεις να καλής στην σελίδα σου.θα ακυρώσεις τώρα το άτομο που δεν κάλεσα

Ομάδα Ακύρωση αιτήματος δεν θέλω τέτοια καλύτερα 30 μέρες αποκλεισμό φυλακή απομονώσει παρά αυτά δεν τον γνωρίζω όχι διάκρισης και μέσον .σου έχω ζητήσει προσωπικά μέσα στην σελίδα μου δικά μου και μου έγραφες μετά Απία τόσες μέρες  τώρα Ακύρωση αιτήματος   το όνομα αυτό δεν το κάλεσα και ούτε  το γνωρίζω .μου έχεις κάνη καψώνια πολύ δεν έβαζες σελίδα προσωπική  μέσα στην ιδία την σελίδα μου  ένα κλικ έκανα 30 μέρες με χρέωνες αυτό εάν θέλεις να καλής στην σελίδα σου.θα ακυρώσεις τώρα το άτομο που δεν κάλεσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου